پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محدودیت های تردد شبانه در گیلان پابرجاست | لغو محدودیت‌های تردد بین شهری
    29 اردیبهشت 1400 - 7:19
    شناسه : 183814
    0

    صفاری از استمرار اجرای محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در گیلان خبر داد و گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با لغو ترددهای بین شهری خودروهای پلاک بومی گیلان ندارد.

    پ
    پ

    جاده خیابان تردد شبانه - محدودیت های تردد شبانه در گیلان پابرجاست | لغو محدودیت‌های تردد بین شهری -

    «جاور صفاری» استمرار اجرای محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در گیلان را با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونای استان مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این موضوع هیچ ارتباطی با لغو محدودیت‌های تردد بین شهری خودروهای پلاک بومی گیلان ندارد.

    رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان لغو محدودیت‌های تردد بین شهری در سطح استان برای خودروهای پلاک بومی گیلان را که اخیرا اعلام شد مورد اشاره قرار داد و  عنوان کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به افزایش ترددهای بین شهری برای انجام کار کشاورزی و مساعدت با کشاورزان این تصمیم اتخاذ شده است.

    صفاری با بیان اینکه این لغو محدودیت‌های ترافیکی در گیلان تا پایان شهریور ماه همچنان به قوت خود باقی است تصریح کرد: این موضوع به آن معنی نیست که ترددهای شبانه هم با لغو محدودیت مواجه باشند و بر همین اساس اعلام می‌کنیم همچنان محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در استان گیلان اجرایی می‌شود.

    وی ضمن درخواست از تمام مردم برای رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و رعایت محدودیت‌های تردد شبانه در ساعات اعلام شده اذعان کرد:‌ بدون شک با افرادی که محدودیت تردد شبانه را در سطح استان گیلان رعایت نمی‌کنند طبق قانون برخورد و جریمه‌های نقدی برای وی لحاظ می‌شود.

    رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای طرح ابتکاری اعزام تیم‌های آموزش فرهنگ ترافیک به محورهای فرعی و روستایی استان خبر داد و یادآور شد: این طرح با هدف آموزش میدانی و اهدای کلاه ایمنی به روستائیان و کشاورزان در سطح استان گیلان اجرایی می‌شود.

    صفاری با اشاره به اینکه کاهش آمار جانباختگان موتورسوار و عابران پیاده از جمله مواردی است که همواره در دستور کار پلیس راه قرار داشته است خاطرنشان کرد:‌ با اقدامات ریشه‌ای و با برنامه‌ریزی مدون جهت ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی موتورسواران، تصادفات این نوع از کاربران در جاده‌های استان گیلان کاهش پیدا می‌کند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.