×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

واقعیت آن است که خرید کالای دیجیتال مثل خرید موبایل و لپ تاپ به صورت آنلاین و اینترنتی چیز تازه ای نیست! ما هم بر این موضوع واقف هستیم. فروشگاه های معتبر زیادی به صورت اینترنتی کالاهای دیجیتال عرضه می کنند و بسیاری از آن ها نیز محبوب و معروف هستند. اما چرا فلاپی؟

فلاپی - فلاپی ، پیشرو در فروش اینترنتی کالای دیجیتال با کیفیت - فروشگاه آنلاین

فروشگاه اینترنتی فلاپی را بهتر بشناسیم

فلاپی تمرکز خود را برای تهیه محصولات اورجینال و باکیفیت و باقیمت رقابتی قرار داده است. این سه فاکتور باعث شده است تا بتوانیم رضایت خریداران خود را بدست بیاوریم. در نتیجه خریداران فلاپی به مشتریان ارزشمند برای ما تبدیل شده اند.

محصولات اورجینال در فروشگاه اینترنتی فلاپی

در انبوهی از کالاهای فیک و غیر اصل پیدا کردن کالاهای اصل گاهی یک چالش مهم محسوب می شود. مخصوصا اگر دقیقا شبیه به کالاهای اصل طراحی شده باشند و تشخیص آن ها سخت شده باشد. ما در فروشگاه فلاپی از همان ابتدا با حساسیت ویژه ای به دنبال تهیه اجناس اورجینال هستیم. اغلب، این کالاهای دیجیتال را احراز می کنیم تا مطمئن شویم واقعا اصل هستند و سپس در فروشگاه اینترنتی فلاپی جهت فروش عرضه می نماییم.

1 16 - فلاپی ، پیشرو در فروش اینترنتی کالای دیجیتال با کیفیت - فروشگاه آنلاین

محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین فلاپی

در حال حاضر فلاپی مجموعه ای از بهترین و محبوب ترین محصولات دیجیتال نظیر گوشی موبایل، لپ تاپ، کنسول های بازی، قاب گوشی و گلس، هدفون، هدست، هندزفری، گجت های هوشمند، هارد، فلش مموری، تلویزیون، مانیتور و خرید لوازم جانبی موبایل را به صورت آنلاین به همراه ارسال سریع ارائه می نماید.

همچنین می توانید با مطالعه وبلاگ فلاپی از اخبار تکنولوژی مطلع شوید.

 Flopy.ir

فلاپی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.