پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آئین افتتاح ستاد رسمی مردمی مجمع نمایندگان گیلان در شهرستان رودسر برگزار شد
    15 خرداد 1400 - 21:15
    شناسه : 184449
    0

    صفری ملک میان با بیان اینکه شرکت در انتخابات، انتخاب آگاهانه و حضور بابصیرت و مشارکت بالا وظیفه همه ما در برابر انقلاب اسلامی است افزود: امروز همچنان که نماز بر ما واجب است نه تنها شرکت در انتخابات بلکه تلاش در این راه هم وظیفه ماست.

    پ
    پ

    PicsArt 06 05 08.20.26 - آئین افتتاح ستاد رسمی مردمی مجمع نمایندگان گیلان در شهرستان رودسر برگزار شد - مجمع نمایندگان استان گیلان

    آئین افتتاح ستاد رسمی مردمی مجمع نمایندگان گیلان در شهرستان رودسر

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بامردم «حجت‌الاسلام صفری ملک میان» امروز در آئین افتتاح ستاد رسمی مردمی مجمع نمایندگان گیلان که در شهرستان رودسر برگزار شد ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و حماسه خونین 15 خرداد عنوان کرد: ایام انتخابات نزدیک است و باید همه ما تلاش کنیم تا در جهت اعتلا و پیشرفت کشورمان در حوزه‌های مختلف و رسیدن به آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی اقدامات لازم را انجام دهیم.

    نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس بیانیه گام دوم انقلاب و اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در این سال‌ها تنها در یکی دو حوزه قدم‌های خوبی برداشتیم و سایر بخش‌ها مغفول ماند را مورد توجه قرار داد تصریح کرد: باید کوشش کنیم که این امانت را در اداره کشور و مدیریت اجرایی به اهلش بسپاریم.

    صفری ملک میان با بیان اینکه شرکت در انتخابات، انتخاب آگاهانه و حضور بابصیرت و مشارکت بالا وظیفه همه ما در برابر انقلاب اسلامی است افزود: امروز همچنان که نماز بر ما واجب است نه تنها شرکت در انتخابات بلکه تلاش در این راه هم وظیفه ماست.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان اذعان کرد: قرار نیست که ما همیشه در استان گیلان بازی را ببازیم و خواهشم این است که جدیت بیشتری و تلاش مضاعف‌تری را به خرج دهیم، زیرا انتخابات جذابیت‌های خاص خودش را می‌طلبد.

    نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس ابراز داشت: تفکیکی که امروز اتفاق افتاده شاید منشا خیر باشد نگاه و دیدگاه سیاسی شخص آیت‌الله رئیسی این است که هر خانه یک ستاد باشد، پس ما هنوز خیلی عقبیم زیرا هر خانه یک ستاد یعنی باید تلاش کنیم که این امانت را به اهلش بسپاریم.

    وی با بیان اینکه عده‌ای از نامحرمان مدام درصدد ثابت کردن خود و باطل بودنشان هستند اظهار داشت: ما که در جبهه حقیم هنوز نمی‌توانیم حقانیت خود را ثابت کنیم لذا باید افکار عمومی جامعه را اعم از نخبگان، فرهیختگان، فرهنگیان، دانشگاهیان را همراه کنیم تا به در این دوره انتخابات به موفقیت لازم برسیم.

    صفری ملک میان شکست در دوره قبل انتخابات را زیبنده جریان انقلاب نداست و تصریح کرد: ما در دوره قبل تلاش کردیم اما تلاشمان در خور نبود بنابراین باید ضعف‌‌ها را برطرف کرده و جذابیت لازم را برای مردم ایجاد کنیم.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان دادن اطلاعات کامل و جامع در مورد یک نامزد انتخابات را در مشارکت مردم برای انتخاب فرد اصلح تاثیرگذار دانست و اذعان کرد: نباید در این راه لحظه‌ای غفلت کرده و میدان را به دیگران ببازیم.

    نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با تاکید بر اینکه آقای رمضان‌خواه بنا به مسئولیتی که به وی محول شده کاری سخت و حساس را در سطح شهرستان بر عهده دارد خاطرنشان کرد: انشالله که ما هم بتوانیم در سبد انقلاب اسلامی خودمان، به تعداد آراء اضافه کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: چند ماه قبل نمایندگان مجلس نامه‌ای را با بیش از 220 امضاء برای حضرت آیت‌الله رئیسی فرستادند و فراکسیون روحانیون هم اولین گروهی بودند که جلسه‌ای را با ایشان داشتند و به تبع آن نامه‌ای تنظیم و امضاء شد و در اختیارشان قرار گرفت.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.