×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

شارژرها به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی‌ای که به همراه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند، در دسته‌ی کالاهای مصرفی جای گرفته و در نتیجه پس از گذشت مدتی از خرید و استفاده‌شان دچار استهلاک شده و می‌بایست تعویض شوند. در میان انواع شارژر‌های موجود در بازار، خرید شارژر سامسونگ، متقاضیان بیشتری را به خود اختصاص داده ‌است، چرا که این شارژر توسط یکی از بهترین‌ برندها ساخته شده و اگر نوع اصلی آن تهیه شود، کیفیت و ماندگاری مثال زدنی را برای خریداران فراهم خواهد کرد. نکته‌ای که از خلال کلمات فوق بیش از سایرین خودنمایی می‌کند خرید شارژر سامسونگ اصل است.

image 1b8fd31ab4487868799632f797d2c683c33dc2b7 - امگا باتری، انواع شارژر را فقط از اینجا بخرید -

البته این اهمیت به درک اصل بودن شارژر در فرایند خریداری را نمی‌توان تنها به خرید شارژر سامسونگ محدود کرد و لازم است بدانید علاوه بر این که قیمت شارژر آیفون، سامسونگ، هوآوی و … بالا بوده و اشتباه در خرید ممکن است ضرر مالی را برای خریدار به بار آورد، آسیب‌هایی به ساختار تلفن همراه نیز خواهد زد. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر سلامت بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه تاثیر خواهد گذاشت، میزان تناسب تأمین انرژی با ظرفیت باتری تلفن همراه است. هنگامی که ظرفیت شارژر، بیش‌تر از حد نیاز باتری تلفن همراه باشد، باتری داغ کرده و علاوه بر آسیب دیدن خودش، با تولید حرارت اضافی، ابتدا به برد و آی سی و سپس سایر بخش‌های تلفن همراه نیز آسیب خواهد زد.

البته کم بودن توان شارژر در برابر ظرفیت باتری نیز دردسر‌های مختص به خود را به همراه خواهد داشت. برای نمونه اگر توان شارژر کمتر از حد ظرفیت باتری باشد مدت زمان طولانی‌تری برای پر شدن شارژ تلفن همراه نیاز است و از آن طرف به علت کیفیت پایین چرخه شارژ، باتری زودتر خالی خواهد شد‌.

تا اینجای امر، اهمیت خرید شارژر سامسونگ، آیفون، هوآوی و …… اصل تا حدود قابل قبولی مشخص شد، اما این روند خرید شارژر اصل، نیازمند رعایت نکاتی است. در ادامه با معرفی و تشریح برخی روش‌ها به شما کمک خواهیم نمود تا چند گام اساسی به خرید شارژر سامسونگ اصل نزدیک شوید.

  • خرید از مرجع معتبر

شاید بتوان گفت مهم‌ترین گام برای رسیدن به خرید شارژر سامسونگ ساخته شده توسط کمپانی آن، خرید از فروشگاه یا فردی قابل اطمینان است. اگر چه به کار بردن روش‌های گوناگون به جد در تشخیص اصلی یا تقلبی بودن شارژر موثر خواهد بود، اما اگر فروشنده‌ای قصد سوء استفاده از خریدار را داشته باشد، ممکن است با بهره گیری از شگردهای مختلف، وی را به خرید شارژر سامسونگ و سایر برندهای تقلبی مجاب کند.

  • وزن شارژر

معمولا آن چه که در ذهن خریداران است، ظرافت ظاهری محصولات اصلی است. شارژرهای اصلی بر خلاف ظرافت ظاهری به علت وجود تعداد بیشتر و باکیفیت‌تری از قطعات داخلی و سیم پیچی‌ها معمولا وزن بیشتری به نسبت شارژرهای تقلبی دارند؛ در مقابل سازندگان شارژرهای تقلبی، برای کاهش هزینه‌ها سعی بر مختصر کردن قطعات به کار برده شده دارند. از طرف دیگر جنس بدنه و سیم شارژر اصلی باکیفیت‌تر بوده و بر افزایش وزن شارژر تأثیر فراوانی خواهد گذاشت.

  • قیمت شارژر

قیمت شارژر با توجه به نوع گوشی و کمپانی آن متفاوت است؛ از جمله می‌توان به قیمت شارژر آیفون اشاره کرد. علاوه بر آن شارژر اصلی معمولاً قیمت بالاتری نسبت به شارژرهای تقلبی دارد اما همیشه افزایش قیمت زیاد نشان از اصل بودن شارژر ندارد. برای بررسی تناسب قیمت باید علاوه بر قیمت اصلی کمپانی، میزان سود فروشنده را نیز در نظر گرفت. میزان سود فروشنده‌ها معمولاً با هم متفاوت بوده و وابسته به عوامل مختلفی چون آنلاین یا حضوری بودن فروشگاه، محل جغرافیایی و …. است. این تفاوت اگر چه تفاوتی در قیمت به وجود خواهد آورد اما محدوده‌ی قیمت‌ها به هم نزدیک بوده و‌ تفاوت فاحش را می‌توان علت تقلبی بودن شارژر در نظر گرفت.

دقت به لوگوی چاپ‌ شده بر بدنه‌ی شارژر، کیفیت بسته بندی، سرعت در شارژ کردن تلفن همراه، کیفیت سیم و کابل، عدم وجود عبارت made in china اگر شرکت سازنده چینی نیست، درزهای کاملاً صاف و …. را می‌توان از دیگر نشانه‌های اصل بودن محصول در فرایند خرید شارژر سامسونگ و دیگر برندها دانست.

image ecd8ed557fb2bf1a9f34d45ed7d5a4efeb0da600 - امگا باتری، انواع شارژر را فقط از اینجا بخرید -

اگر قصد خرید شارژر اصل و با قیمت مناسب از منبعی معتبر دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین امگا باتری است. فروشگاه امگا باتری که به عنوان مرجعی معتبر در عرصه‌ی فروش باتری و شارژر تلفن‌های همراه  فعالیت می‌کند، همواره بر امر کسب رضایت مشتری استوار بوده و در راستای تحقق کامل این وظیفه، مزایایی چون تضمین سلامت و کیفیت کالا، قیمت مقرون به صرفه، ضمانت بر اصل بودن کالا، ارسال سریع به سراسر کشور، تنوع محصولات و برندها و ….. را به خریداران عزیز عرضه می‌دارد.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده و خرید محصولات موجود در فروشگاه امگا باتری به وبسایت این مجموعه با نشانی الکترونیکی https://omegabattery.ir/ مراجعه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.