پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خبر خوش از سران قوا برای تمام زیان دیدگان و سهامداران بورس
    19 خرداد 1400 - 23:45
    شناسه : 184645
    0

    قیمت‌گذاری دستوری، آسیب‌های زیادی به بورس زده و حذف آن بزودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

    پ
    پ

    بورس - خبر خوش از سران قوا برای تمام زیان دیدگان و سهامداران بورس -

    محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت بازار گفت: بعد از قرار گرفتن شاخص بورس بر مدار نزولی، اقدامات زیادی برای بهبود وضعیت معاملات در دستور کار قرار گرفت تا کمکی به کاهش هیجان‌ و بازگشت به مدار صعود شود. برخی تصمیمات از طریق شورای عالی بورس و به واسطه مجموعه سران قوا اتخاذ شد که نشان‌ دهنده تداوم حمایت مسئولان نسبت به معاملات و بهبود وضعیت این بازار است.

    اجرای این تصمیمات می‌تواند تا حدودی اعتماد سهامداران را برای سرمایه‌گذاری دوباره در این بازار بازگرداند که از این طریق شاهد ورود حجم گسترده‌ای از نقدینگی‌های سرمایه‌گذاران خواهیم بود. در این میان کمیسیون اقتصادی نسبت به وضعیت حاکم و زیان های تحمیل شده به سهامداران بی تفاوت نبوده و بعد از تشکیل جلسات متعدد و بررسی وضعیت بازار، تصمیم گیری های لازم را برای کاهش جو ایجاد شده اتخاذ و اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد.

    حذف قیمت‌گذاری دستوری به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی مجلس و گزارش ها در جلسه کمیته فرعی سران قوا مورد بحث قرار گرفته و مقرر شده به زودی این موضوع که اثر منفی آن در بازار سرمایه مشهود است در دستور کار قرار بگیرد. حذف قیمت‌گذاری دستوری همیشه مطالبه سهامداران بوده بنابراین کمیسیون اقتصادی پیگیری این موضوع در اولویت برنامه ها قرار گرفته تا هر چه زودتر ریشه کن شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.