×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

20210610 115053 - فرزند امیر سرتیپ خلبان شهید حسن سرگل پدیده انتخاباتی شورای شهر رشت خواهد شد؟! -با انتشار آگهی نهایی کاندیداهای تائید صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر رشت مشخص شد که محمدمهدی سرگل فرزند شهید سرگل در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت شرکت کرده است.

شهید سرگل را در رشت به میدانی به نام این شهید بزرگوار می‌شناسند، خلبان شهیدی که در پانزدهم آذر ۱۳۸۴ در تهران بر اثر سقوط هواپیمای C130 به شهادت رسید. این شهید از حرفه‌ای‌ترین خلبانان تاریخ ایران بوده که نامش زینت‌بخش میدانی در شهر رشت نیز می‌باشد.

حال اما فرزند شهید سرگل در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت شرکت کرده و به نظر می‌رسد اقبال خانواده شاهد و ایثارگر نیز به سمت وی باشد، او از بدنه این خانواده معزز بوده و اصالتاً رشتی می‌باشد، پدر شهیدش اهل محله زرجوب و مادرش نیز اهل محله خمیران زاهدان است.

به نظر می‌رسد محمدمهدی (حجت) سرگل علاوه بر حمایت خانواده شاهد، حمایت رشتی‌ها را نیز با توجه به سابقه خانوادگی داشته باشد، البته وی تاکنون رسماً مورد حمایت جمعیت پیشرفت و عدالت قرار گرفته است.

در خصوص سوابق تحصیلی و عملی، وی کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی مهندسی نفت، کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مدیرت و ساخت را به همراه چندین پروژه علمی در حوزه مدیریت پروژه و کارنامه‌ای درخشان در مدیریت پروژه‌های نفت و گاز در کارنامه دارد.

محمدمهدی (حجت) سرگل در حوزه اقتصادی، انرژی و محیط زیست فعال بوده و مدیرعامل شرکت فردوس سازان فجر می‌باشد، وی همچنین مدرس و پژوهشگر در حوزه مدیریت پروژه است.

کد انتخاباتی وی به‌عنوان یک چهره علمی ۵۱۷ بوده و امیدوار است بتواند گامی مؤثر برای شهر و شهروندان خود بردارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.