جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظرفیت ۹۰۰ نفری پنجمین مرحله نام نویسی مسکن اقدام ملی در گیلان
    20 خرداد 1400 - 23:36
    شناسه : 184669
    0

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آغاز پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان از روز چهارشنبه هفته جاری گفت: در این مرحله ثبت نام برای شهر‌های رشت و صومعه سرا ۹۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

    پ
    پ

    1 - ظرفیت ۹۰۰ نفری پنجمین مرحله نام نویسی مسکن اقدام ملی در گیلان -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا؛ ماکان پدرام عصر چهارشنبه اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به مدت یک هفته از طریق نشانی اینترنتی https://tem.mrud.ir در سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن ثبت نام کنند.

    وی یادآور شد: براساس شیوه نامه طرح مسکن اقدام ملی، هزینه ساخت با آورده متقاضی است و قیمت هر مترمربع بر مبنای قیمت تمام شده لحاظ می‌شود.

    مدیرکل مسکن و شهرسازی گیلان تصریح کرد: افرادی که در مراحل قبل ثبت نام و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

    پدرام، عدم استفاده متقاضی و افراد تحت تکفل از زمین مسکونی، واحد مسکونی و یا امکانات نهاد‌های عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن، داشتن سابقه سکونت پنج ساله در محل مورد نظر، سرپرست خانوار یا متاهل بودن و خودسرپرست بودن زنان مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای واجد شرایط بودن در این طرح عنوان کرد.

    دولت دوازدهم در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونیدر سال ۱۳۹۸ آغاز کرد. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی از این برنامه را در شهر‌های کشور با اولویت شهر‌های با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد و باقی واحد‌ها توسط ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها انجام خواهد شد.

    برای گیلان نیز ساخت ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحد طرح اقدام ملی مسکن پیش بینی شده است و تاکنون ۱۲ هزار و ۸۵۶ متقاضی ثبت نام کرده اند و از این تعداد یک هزار و ۴۷۸ متقاضی حایز شرایط بوده اند.

    براساس اعلام وزرات راه و شهرسازی در قالب طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت تدبیر و امید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.