×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مبنا سایت از مبتکرترین و موفق ترین مجموعه های طراحی و بهینه سازی سایت در تمامی قالب های خدماتی، فروشگاهی، آموزشی، شرکتی و شخصی با مناسب ترین تعرفه هاست، که با بیش از هشت سال فعالیت بی وقفه و مستمر در این عرصه و ارائه پروژه های متعدد طراحی سایت و سئو اصولی در شمار اولین انتخاب های متقاضیان این خدمات قرار گرفته است. خدمات طراحی سایت و نکات اصولی در سئو به همراه رابط های گرافیکی بسیار قوی و کم حجم، طراحی واکنشگرا، تولید محتوای اصولی، لینک سازی حرفه ای، پشتیبانی سایت و ارائه قیمت های منصفانه از جمله امتیازاتی است که این مجموعه فعال و معتبر در اختیار مشتریان می گذارد، و سالهاست که با خلاقیت، تخصص و احترام به حقوق مشتریان توانسته از اعتبار نام خود حمایت نماید. طراحی سایت اولین گام ورود به بازار بزرگ دیجیتال مارکتینگ است، البته امروزه روش های خرید و فروش مجازی از طریق شبکه های اجتماعی نیز فراهم شده است، اما نباید این نکته را فراموش کرد، که یک مجموعه معتبر و باسابقه فروشگاهی، برای پشتیبانی از خدمات خود و ارتباط بهتر با مشتریان در فضای اینترنت نیز باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشند، تا از نام و اعتبار خود در شبکه های مجازی و بالعکس حمایت کنند.  مبنا سایت بعد از فاز طراحی و بارگذاری سایت در فضای اینترنت خدمات پشتیبانی و سئو سایت را در بالاترین سطح کیفی ارائه می دهد، کارشناسان این مجموعه همواره با بررسی جدیدترین الگوریتم های سئو در تلاش اند، رتبه سایت های فروشگاهی مشتریان خود را ارتقاء دهند، و  با برند سازی به رشد اقتصادی و افزایش ظرفیت های فروش این مجموعه ها کمک بیشتری کنند. با توجه به اینکه سئو یک فرایند تخصصی و زمان بر است، داشتن صبر و اعتماد به مجموعه طراحی و بهینه سازی سایت از مهمترین مبانی رسیدن به موفقیت و رشد اقتصادی است. بنابراین پس از رسیدن به لینک های دلخواه در صفحه اول گوگل که معمولا یک پروسه زمان بر است، تا زمانی که سایت شما در فضای وب حضور دارد، باید به صورت پیوسته و مستمر در زمینه سئو سایت فعالیت کرده و مانع از پیشی گرفتن دیگر رقبای خود در این عرصه شوید.

t6 - طراحی سایت و نکات اصولی در سئو : مبنا سایت -

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت و خدمات سئو  به صورت جداگانه و با توجه به حجم کد نویسی و نوع وب سایت محاسبه و تعیین می شود، که معمولا در شرکت های مختلف نرم افزاری با توجه به نوع پنل و روش طراحی سایت از نرخ های مختلفی برخوردار است، به عنوان مثال قیمت طراحی سایت با استفاده از نرم افزارهای متن باز نظیر وردپرس، پرستاشاپ و جوملا بسیار ارزان تر و پایین تر از روش های طراحی با استفاده از پنل های مدیریتی حرفه ای و اختصاصی است، زیرا در روش های قبلی  امکان پشتیبانی از وب سایت ها وجود ندارد، اما در این روش معمولا شرکت های نرم افزاری به صورت حرفه ای و همیشگی خدمات پشتیبانی مشتریان را به عهده می گیرند، و همین طور امکان توسعه و پیشرفت این وب سایت ها وجود دارد.  علاوه بر موارد فوق از دیگر عوامل موثر در قیمت طراحی سایت و سئو می توان به گرافیک وب سایت، استفاده از قالب های حرفه ای و اختصاصی، هزینه های محتوا نویسی، لینک سازی داخلی و خارجی، ریپورتاژ آگهی، قابلیت ریسپانسیو یا واکنشگرا، تعداد کلمات رقابتی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که به صورت اصولی در مراکز مختلف  نرم افزاری بررسی و به مشتریان اعلام می شود. کیفیت طراحی سایت و خدمات سئو در تمامی زمینه ها به خصوص لینک سازی خارجی و ریپورتاژ آگهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که اکتیویتی لینک ها و اعتبار آن ها پایین باشد، بدیهی است که رشد وب سایت با سرعت کمتری پیش می رود، علاوه براین تعداد حجم لینک های آگهی باید از حد استاندارد تجاوز نکند، تا دامنه سایت روند طبیعی و صعودی خود را سپری نماید و با جریمه های الگوریتم پنگوئن مواجه نشود. طراحی سایت مبنا از معتبرترین مجموعه های فعال در این عرصه است که در تمامی مراحل طراحی تا برندسازی همراه مشتریان خود باقی می ماند، و رزومه و سوابق آن گواه بر این ادعاست.

نکات اصولی طراحی سایت و سئو

سرعت، زیبایی و همه جانبه بودن از جمله مهمترین فاکتورهایی است که مدت بازدید از یک سایت و نرخ کلیک را در آن بالا می برد، اما همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، سئو یک مفهوم علمی و تخصصی است که همان از ابتدای کد نویسی توجه به آن الزامی است، تا بتوان بازخورد خوبی در فضای وب بدست آورد. از مهمترین نکات اصولی طراحی سایت و سئو می توان به سرعت بالای وب سایت، واکنش گرایی سایت، داینامیک بودن، رابط گرافیکی جذاب و حرفه ای و کد نویسی استاندارد و به اصلاح تمیز قالب سایت اشاره کرد، که همگی آن ها توسط ربات های گوگل بررسی می شوند. استفاده درست و اصولی از بک لینک یا ریپورتاژ آگهی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار داد، بک لینک های قوی، فالو و باکیفیت در معرفی سایت به موتورهای جستجو نقش پر رنگی ایفا می کنند و با مراجعه به مجموعه های معتبر و فعال در این حوزه می توان از اعتبار لینک ها و نقش آن ها در موفقیت و رشد وب سایت اطمینان حاصل کرد. سئو به کسب و کارهای کوچک خدماتی و فروشگاهی کمک می کند، با مجموعه های بزرگ هم گروه خود در فضایی برابر رقابت کنند و مشتریان بیشتری در سطح شهر و کشور بدست بیاورند. مبنا سایت با ارائه بهترین و جامع ترین پکیج های بک لینک برحسب تعداد کلمات کلیدی با مناسب ترین قیمت و دیگر خدمات بهینه سازی و سئو سایت همواره در کنار مشتریان خود می ماند و با ارائه راهنمایی های لازم از کسب و کار و فعالیت های آنان حمایت می کند.

طراحی سایت بهینه و اصولی

طراحی سایت بهینه و اصولی مطابق با قوانین سئو و جدیدترین الگوریتم های موتورهای جستجو از جمله چهارچوب اصلی مبنا سایت است، که با اجرای آن کار طراحی و بهینه سازی وب سایت از همان ابتدای کدنویسی آغاز می شود. این مجموعه معتبر و خوش فکر سالهاست که در زمینه طراحی سایت با قالب های سفارشی و آماده فعالیت می کنند، و با بیش از ۲۰۰۰ پروژه فعال و موفق در زمینه های مختلف، همواره مورد اعتماد و رضایت مخاطبان این خدمات بوده، بطوریکه در میان مجموعه های طراحی سایت حرفه ای از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. این مرکز بزرگ طراحی سایت از بخش های تخصصی جداگانه کدنویسی، گرافیک و سئو سایت تشکیل شده است که تمامی آن ها به صورت متوالی در زمینه پیشبرد اهداف مشتریان در تلاش هستند تا با معرفی صحیح و اصولی سایت های فروشگاهی به گوگل و افزایش ترافیک و نرخ بازدید آن ها به رشد اقتصادی و موفقیت مشتریانشان سرعت بیشتری ببخشند.

t5 - طراحی سایت و نکات اصولی در سئو : مبنا سایت -

مجموعه طراحی مبنا سایت با بررسی وب سایت های فروشگاهی و پیدا کردن کلمات کلیدی پر رقابت، کار خود را در زمینه ارائه خدمات اصولی سئو و بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی، شخصی و خبری آغاز می کنند. متقاضیان استفاده از انواع خدمات این مرکز می توانند به سایت اینترنتی مبنا سایت مراجعه کرده و پس از مشاهده سوابق و رزومه موفق این تیم بزرگ مهندسی، با اعتماد کامل پروژه های طراحی سایت خود را به آن بسپارند.

https://mabnasite.ir/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.