×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ماشین لباسشویی

یکی مهمترین وسایل هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی‌های امروزی نقش پر رنگی در برآورده کردن یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی روزمره ما یعنی نظافت، بازی می‌کنند، به همین دلیل به سرعت در حال پیشرفت هستند. ماشین‌های لباسشویی‌ جدید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی را در سایت دیجی‌کالا مشاهده کنید و سفارش دهید.

با توجه به اندازه و مدل آشپزخانه‌های امروزی شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. ماشین‌های لباسشویی چند مدل هستند. ماشین لباسشویی سطلی یا درب از بالا و ماشین لباسشویی درب از جلو که بسیار پر طرفدار است.

برای خرید ماشین لباسشویی مناسب باید مواردی چون تعداد افراد خانواده و فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. برای خانواده‌های بزرگ باید به دنبال ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا بگردید که در یک بار استفاده بتوانید حجم زیادی از لباس را در آن‌قرار دهید تا مجبور به استفاده مکرر از لباسشویی در طول روز نباشند. به این صورت در مصرف انرژی هم صرفه جویی می‌شود.

در این مطلب می خواهیم طبق آمار رسمی فروشگاه اینترنتی سلام بابا به چند مدل از لباسشویی های موجود در بازار که دارای طرفداران بسیار زیاد و همچنین جزو بهترین ماشین لباسشویی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هستند ، بپردازیم ، پس با ما همراه باشید.

۱-لباسشویی ال جی ۴G1

 لباسشویی ۱۰.۵/۷ کیلویی الجی FH4G1JCHK6N  یکی از خوش طرح‌ترین مدل‌هایی می‌باشد که ال جی آن را با ظرفیت بالای ۱۰٫۵ کیلوگرمی عرضه کرده است. این نوع لباسشویی به دلیل طراحی بسیار شیک و همچنین رنگ زیبای نقره‌ای آن یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران سخت پسند است. همچنین همراه با یک سری امکاناتی که ال جی این بار با خود به این مدل لباسشویی آورده، بهترین نتیجه را با کیفیت بالا عایدتان می‌کند. از روی نگاه به صفحه‌نمایش لمسی این نوع لباسشویی علاوه بر اینکه می‌توان هر نوع برنامه‌ای را بسته به نوع لباس‌ها انتخاب کرد؛ در عین حال با نمایش زمان تاخیر، نشانگر زمان اجرا، شروع و توقف، نشانگر قفل درب، نشانگر پیام خطا و هشدار پیام خطا، کاربر را از رویدادهای مختلف باخبر می‌کند. توجه به موتور فوق‌العاده قدرتمند Direct Drive علاوه بر فراهم کردن بالاترین سطح کیفیت در هنگام شستشو؛ در عین حال با میزان صدای پایین و همچنین ضمانت ۱۰ ساله اش به راحتی تا سالیان سال پاسخ گوی نیاز کاربران خواهد بود.

از بین بردن باکتری‌ها با استفاده از تکنولوژی TrueSteam

بدون شک در هر خانواده‌ای برخی اعضای خانواده هستند که به بیماری‌های مختلفی همچون انواع حساسیت‌ها و بیماری‌های دیابتی مبتلا هستند. این نوع افراد به دلیل حساسیت بالایی که دارند مطمئناً با برخورد هر نوع لباسی به پوست و بدنشان دچار خارش خواهند شد، که ال جی با جای دادن فناوری TrueSteam در مدل لباسشویی الجیFH4G1JCHK6N  این مشکل را حل کرده است. این تکنولوژی با عملکرد مناسبش در هنگام شستشو تا ۹۹٫۹ درصد قادر به حذف و از بین بردن باکتری‌ها، اضافه‌های مواد شوینده و حساسیت‌های پوستی خواهد شد. تکنولوژی TrueSteam در کنار قابلیت‌هایی همچون Allergy Care، Steam Refresh و Steam Softener است که معنا پیدا می‌کند.

 قابلیت خشک کردن و شتشوی لباس ها لباسشویی ال جی FH4G1JCHK6N

از دیگر مشخصاتی که  لباسشویی ۱۰.۵/۷ کیلویی الجی FH4G1JCHK6N در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قابلیت خشک کردن لباس ها می‌باشد. این ویژگی بعد از اتمام کارِ لباسشویی انجام می گیرد، که ال جی حداکثر ظرفیت خشک کردن را ۷ کیلوگرم در نظر گرفته است. این نوع لباسشویی که از آن به عنوان یک لباسشویی ترکیبی نیز یاد می‌شود، با قابلیت خشک کنندگی لباس‌هایی تمیز و درخشان‌تر را تحویل می‌دهد.

دیگر قابلیت‌‌های لباسشویی ال جی

ال جی لباسشویی مدل FH4G1JCHK6N را مانند بسیاری از مدل‌های دیگر با سیستم عیب یاب هوشمند مجهز کرده است. این سیستم به صورت خودکار عیب‌های دستگاه را شناسایی می‌کند که برای این کار تنها کافیست گوشی موبایل به این برنامه هوشمند مجهز باشد در این صورت در منزل خود می‌توانید گروه تخصصی عیب‌یابی را از نقص‌های لباسشویی‌تان باخبر کنید.

image 58265072e5b65430bdaec49c1826aa57d280acc0 - بهترین و پرطرفدارترین ماشین لباسشویی بازار در سال 2020-2021 - بهترین ماشین لباسشویی

۲-لباسشویی ال جی ۴V5

ال جی F4V5VYP2T با رنگ نقره ای خود یک دیگ شستشو با کیفیت بالا و ضد زنگ دارد. حجم این محفظه ۶۸ لیتر بوده و یک لباسشویی ۹ کیلویی محسوب می شود. مجهز بودن به تکنولوژی های ThinQ، AI DD و ۶ Motion DD ارزش آن را بیشتر کرده است. موتور معروف Inverter Direct Drive الجی در این سری نیز استفاده شده که عملکرد کم لرزش و طول عمر بالا را تضمین می کند. ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ال جی F4V5VYP2T با دارا بودن برچسب انرژی A+++ نشان از اقتصادی بودن محصول دارد. این مدل از ورودی آب سرد استفاده می کند و امکان شستشوی لباس با آب سرد را نیز دارد. حداکثر سرعت چرخش اندازه گیری شده ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده که بسته به برنامه شستشو متغییر است. امکان توقف و اضافه نمودن لباس به ماشین لباسشویی F4V5VYP2T ال جی بعد از شروع برنامه شستشو نیز وجود دارد.

خصوصیات لباسشویی F4V5

ماشین های لباسشویی نیز مانند دیگر محصولات LG با گذشت زمان ویژگی های جدیدی را به خود می بینند. یکی از ویژگی های اصلی لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2T جایگزینی موتور دایرکت درایو اینورتر به جای موتور تسمه ای قدیمی است. همین ویژگی خود باعث شده تا قابلیت های دیگری نیز به این مدل اضافه شود. این لباسشویی دارای تکنولوژی AI DD و ۶ Motion DD بوده که به شستشوی هر چه بهتر البسه کمک می کنند. ماشین های لباسشویی الجی مجهز به تکنولوژی Steam قادر هستند تا با استفاده از بخار آب، لباس ها را از مواد آلرژی زا پاک سازند. لباسشویی ال جی ۹ کیلویی مدل F4V5VYP2T با پشتیبانی از ویژگی ThinQ به شما اجازه کنترل از طریق موبایل را می دهد. البته برای استفاده از آن باید پس از نصب برنامه LG ThinQ، تلفن همراه خود را از طریق Wifi به این لباسشویی متصل کنید. برای اطلاع بیشتر از چگونگی فناوری های ذکر شده با ما همراه باشید.

فناوری ThinQ در لباسشویی هوشمند الجی

امروزه لوازم خانگی به سمت هوشمند شدن می روند تا کنترل آنها آسان تر شود. ماشین لباسشویی ال جی F4V5VYP2T نیز با پشتیبانی از فناوری ThinQ از اینترنت اشیاء پشتیبانی کرده و امکان اتصال به سیستم خانه هوشمند شما را دارد. به کمک این فناوری می توانید از طریق تلفن همراه به لباسشویی هوشمند خود متصل شوید. برای این کار تنها کافی است تا نرم افزار LG ThinQ را دریافت و نصب نمایید. سپس به راحتی قادر خواهید بود در هر زمانی از راه دور الجی F4V5VYP2T را کنترل کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان مشاهده و مدیریت انرژی مصرف شده را نام برد. در صورت تمایل حتی می توانید برای لباسشویی هوشمند ال جی خود اقدام به دانلود برنامه های جدید شستشو نمایید. فناوری ThinQ به اینجا ختم نشده و می توانید به کمک وای فای و متصل شدن به دستیار صوتی گوگل یا الکسا، از دستورات صوتی استفاده نمایید. مثلا می توانید از وضعیت حال حاضر لباسشویی هنگام شستشو با خبر شوید. برای آسودگی حال شما، لینک دانلود برنامه LG ThinQ برا سیستم عامل های اندروید و iOS در زیر قرار داده شده است. لباسشویی هوشمند ال جی مدل F4V5VYP2T مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند بوده تا در صورت لزوم و بروز مشکل موارد را به شما گزارش کند.

image 387e23aefbedd8e67b9d1759381b9b58eb17f16b - بهترین و پرطرفدارترین ماشین لباسشویی بازار در سال 2020-2021 - بهترین ماشین لباسشویی

۳-لباسشویی سامسونگ WW12

لباسشویی سامسونگ مدل WW12H8420EX  از برترین لباسشویی‌های این برند است. این لباسشویی طراحی فوق العاده زیبایی دارد و با رنگ نقره‌ای شیکی که دارد به راحتی با هر محیطی سازگاری دارد. یکی از برترین ویژگی‌های این لباسشویی مربوط به میزان گنجایش آن است. با ظرفیت ۱۲ کیلوگرم می‌توان گفت این مدل جزو لباسشویی‌های باظرفیت بالا نه تنها در میان لباسشویی‌های سامسونگ بلکه در میان لباسشویی‌های تمام برندها خواهد بود. با این ظرفیت برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است و به راحتی قادر به شستشوی حجم زیادی از لباس و پارچه‌ها خواهد بود. سامسونگ از بهترین تکنولوژی‌ها برای ارائه شستشویی تمیز و بی‌نقص در این لباسشویی ۱۲ کیلویی استفاده کرده است. همچنین برنامه‌های متنوع مناسب برای شستشوی انواع جنس پارچه در نظر گرفته شده تا این لباسشویی را به گزینه‌ای عالی برای قرار گرفتن در هر خانه‌ای تبدیل کند.

لباسشویی WW12H8420EX با دوام و کم مصرف

موتور اینورتر دیجیتال بدون ذغال می باشد که باعث می شود در مقایسه با موتورهای متداول، با درجه حرارت های پایین تر آب, شستشو را انجام دهد و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی شود. و چون دارای تعداد کمتری قطعات متحرک است، از طول عمر بالاتری نیز برخوردار می باشد. همچنین میزان صدایی که این موتور در لباسشویی تولید می‌کند فوق العاده ناچیز خواهد بود. به همین دلیل است که سامسونگ با اطمینان خاطر موتورهای نسل بعد ماشین لباسشویی را تا ۱۰ سال ضمانت می کند.

عیب یابی هوشمند

سیستم خطایاب خودکار Smart Check مشکلات لباسشویی ۱۲ کیلویی WW12H8420EX  را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. بدین‌ترتیب در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و از هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری خواهد شد.

image 871724b52132f27299738d713347b0aa064fc315 - بهترین و پرطرفدارترین ماشین لباسشویی بازار در سال 2020-2021 - بهترین ماشین لباسشویی

۴-لباسشویی سامسونگ WW70

ماشین لباسشویی ۷ کیلو سامسونگ مدل WW70T3010BW می‌تواند با برنامه‌های متنوع، سلامت تمام لباس‌ها و پارچه‌های شما را تضمین کند. سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌ها در سطح جهان است که محصولات مختلفی را پوشش می‌دهد؛ یکی از بهترین تولیدات این برند ماشین لباسشویی ها هستند که امکانات مختلفی به خریدار ارائه می‌دهند.

درام یا استوانه شستشو

سامسونگ به صورت کلی از درام های بسیار کاربردی استفاده می کند. در ماشین لباسشویی سامسونگ ۷ کیلو درام حجم ۶۳ لیتر را دارد. بر روی درام منافذی قرار گرفته است که هم در غلطاندن لباس ها کمکی به حساب می ایند  و هم اینکه ابکشی را کاربردی تر می کنند. در زمان چرخش درام برای خشک کردن میزان سرعت به ۱۲۰۰ دور در دقیقه می رسد، با این میزان از سرعت لباس ها با کلاس A خشک می شوند. درام از استیل است و نگهداری راحتری را دارد. در این ماشین لباسشویی بر روی درام هلدینگ و یا نگهدارنده هایی وجود دارد که فرایند شستشوی لباس ها را کاربردی تر می کنند.

موتور اینورتر دار دیجیتال

نه تنها در  ماشین لباسشویی بلکه در هر وسیله ای موتور نقش اصلی را دارد. سامسونگ در ماشین های لباسشویی رده بالای خود از موتور اینورتر دیجیتال استفاده می کند. اینورتر موجب مصرف کم در ماشین لباسشویی می شود و از طرفی نسبت به کم و یا زیاد شدن ولتاژ عملکردی کاربردی در جهت ایمنی را دارد. اینورتر با تبدیل جریان برق از اسیب احتمالی به موتور و ماشین لباسشویی جلوگیری به عمل می اورد. در کشور های خارجی موتورماشین لباسشویی سامسونگ تا ۱۰ سال ضمانت می شود.

برنامه شستشوی پرفشار

این برنامه در ماشین لباسشویی سامسونگ Intensive نام دارد. البته بیشتر از اینکه یک برنامه باشد یک آپشن به حساب می اید. شما بعد از اینکه برنامه را انتخاب کردید می توانید این آپشن را انتخاب کنید. در این آپشن لباس ها بعد از فرایند شستشو و با در زمان این برنامه به خوبی و با توان بالایی شسته می شوند. در این آپشن لکه های سخت به سرعت از روی لباس ها برداشته می شوند. کاربر بنابر تشخیص خود می تواند از این آپشن استفاده کند.

تمیز کردن اتوماتیک ماشین لباسشویی

در ماشین لباسشویی ۷ کیلو ۱۲۰۰ دور سامسونگ مدل WW70T3010BW از برنامه اکو درام کلین استفاده شده است . این برنامه مختصا برای شستشوی درام و خود ماشین لباسشویی به کار می رود. در این برنامه نباید از لباسی در داخل ماشین لباسشویی استفاده کرد. در آن میزان باکتری ها و یا جرم روی درام با کارایی ۹۹.۹۹ درصد  حذف می شوند.

image 6444b20272f370f2b315b4854325ff4496a4c2d4 - بهترین و پرطرفدارترین ماشین لباسشویی بازار در سال 2020-2021 - بهترین ماشین لباسشویی

لیست قیمت ماشین لباسشویی طبق آخرین آپدیت قیمت سلام بابا

قیمت (تومان) ظرفیت(کیلو) مدل برند
۱۴/۵۰۰/۰۰۰ ۹ F4V5 LG
۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ۱۰.۵ FH4G1 LG
۱۹/۰۰۰/۰۰۰ ۱۲ WW12 SAMSUNG
۸/۷۰۰/۰۰۰ ۷ WW70 SAMSUNG
۱۱/۰۰۰/۰۰۰ ۷ WAJ20170 BOSCH
۱۵/۵۰۰/۰۰۰ ۹ WAT2848 BOSCH
۱۹/۵۰۰/۰۰۰ ۸ WAW32560 BOSCH

جهت مشاهده محصولات بیشتر در زمینه لوازم خانگی و قیمت آن ها می توانید به فروشگاه اینترنتی سلام بابا به آدرس www.salambaaba.com و یا شماره تماس ۰۹۱۸۹۱۲۳۹۰۴ ارتباط برقرار نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.