×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

1 14 - معرفی 3 برند برتر اینورتر - اینورتر

همانطور که می‌دانید اینورترها به عنوان کنترل‌کننده سرعت برای موتورها نیز کارایی دارند همچنین سبب ایجاد راندمان بالای موتور در سرعت‌های بالا می‌شود. اما توجه داشته باشید که قدرت و سرعت اینورترها بایستی با موتور تناسب داشته باشد تا به هیچ کدام فشاری وارد نشده و هیچ ضرری متحمل نشود. برای مثال اگربه دو مورد زیر توجه نشود، امکان تحمیل ضرر به شما وجود دارد.

فرکانس موتور

فرض کنید موتور فرکانس بخصوصی داشته و اینورتر نیز متفاوت از آن در اختیار داشته باشد در این حالت بین موتور و اینورتر اگر اتصال برقرار شود مطمئن شوید در این حالت موتور می‌سوزد.

ولتاژ موتور و در نظر گرفتن آن

تناسب و هماهنگی ولتاژ موتور با ولتاژ اینورترها از نکات بسیار مهم و اساسی در انتخاب اینورتر ها می باشد که البته در موتورهای سه فاز این انتخاب راحت تر انجام می شود. به یاد داشته باشیم ولتاژ اینورترها برای ورودی تک فاز نسبت به ورودی های سه فاز متفاوت می باشد.

2 12 - معرفی 3 برند برتر اینورتر - اینورتر

3 ویژگی فنی در انتخاب اینورتر را بدانید

در گام های بعدی بایستی به مشخصات اینورتر توجهات معطوف شود. برای مثال اندازه اینورتر ها نیز بسیار مهم می باشد که اگر کاربر اینورتری را انتخاب کند که ابعاد و ظرفیت آن در مقایسه با موتور کوچک تر باشد احتمال آن که اینورتر به دلیل اضافه بار صدمه ببیند وجود دارد.

برق ورودی اینورتر

از نکات مهم دیگر توجه داشتن به میزان برق ورودی اینورترها است. ورودی های اینورتر برق برای ورودی تکفاز ۲۲۰ ولت، برای سه فاز ۳۸۰ ولت و یا ۶۶0 ولت می باشد که البته به تناسب با موتور باید انتخاب شود.

ارتفاع مناسب اینورتر

باید این نکته را در نظر گرفت که اینورترها برای ارتفاع هزار متری از سطح دریا مناسب و کارآمد هستند ولی باز خورد و واکنش اینورتر ها در ارتفاع های متفاوت را بایستی بررسی کرد که در نهایت اینورتر انتخابی باید با فضا، محیط و شرایطی که در آن قرار می گیرد متناسب باشد.

میزان دمای هوا

دارا بودن استانداردهای آی پی مخصوص اینورتر ها از نکات خرید یک اینورتر خوب می باشد چرا که از اینورتر های موجود در بازار تنها تعداد کمی از آنها استانداردهای ip را شامل می‌ شوند. لازم به ذکر است اینورتر هایی که قابلیت کنترل از راه دور دارند در آی پی های متفاوتی تولید می شوند و انتخاب آن ها بایستی متناسب با رطوبت و دمای محیط باشد تا بازدهی اینورتر بالا بماند.

بهترین برندهای اینورتر موجود در بازار

اینورترها طیف گسترده ای از امکانات و عملکرد ها را ارائه می دهند. در نتیجه طراحی، تولید و ساخت این ابزار های مهم، نیازمند دانش فنی زیاد، سابقه درخشان و در برگیری بازار جهانی می باشد. شرکت های معتبر زیادی به تولید اینورتر ها مشغول هستند که در اینجا به معرفی پنج مورد از آن ها می پردازیم:

اینورتر یاسکاوا

سال 2007 شرکت یاسکاوا در یوکوهاشی ژاپن، کارخانه ای با ظرفیت ساخت ده میلیون اینورتر را راه اندازی کرد که همین امر، این شرکت را به عنوان بزرگترین سازنده اینورتر در جهان تبدیل کرد. اینورتر های یاسکاوا Yaskawa از پرکاربرد ترین و بهترین اینورتر های موجود در بازار می باشند که در اغلب صنایع کشور از اینورترهای یاسکاوا بهره می‌گیرند و قابلیت ها و کاربردهایی زیاد این دستگاه ها سبب شده تا استفاده از آن ها در صنایع متفاوت روز به روز بیشتر شود. اینورتر های یاسکاوا با دارا بودن کارایی دقیق و به صرفه بودن از لحاظ انرژی و مکان، جزو انتخاب های اول دست اندر کاران صنایع در جهان می باشد. در کل می‌توان گفت با توجه به روش‌های میلیونی اینورتر یاسکاوا در همه دنیا با خرید این دستگاه ها از این برند، خریدی امن و کم ریسک را تجربه می کنید و همچنین در صنایع داخل کشور از محصولات یاسکاوا استقبال زیادی می شود.

اینورتر رونیکس

شرکت رونیکس همواره یکی از بهترین برندهای موفق در حوزه صنعت بوده است اینورترهای رونیکس نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با کیفیتی که این شرکت از خود نشان داده و اعتماد کاربران زیادی را در داخل کشور و تمامی دنیا را به خود جلب کرده است.

 از ویژگی‌های مفید شرکت رونیکس می‌توان به استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب اشاره کرد که استاندارد های جهانی را برای این شرکت به ارمغان  آورده و سبب تمایز محصولات شان به نسبت هم قیمت های خود در بازار شده اند.

3 10 - معرفی 3 برند برتر اینورتر - اینورتر

 اینورتر میتسوبیشی الکتریک

شرکت میتسوبیشی الکتریک ژاپن، 90 سال است که محصولا با کیفیت خود را روانه بازار می کند. جالب است بدانید این شرکت در 35 کشور نمایندگی فعال داشته و بیشتر از صد هزار کارمند رسمی دارد. اینورترهای میتسوبیشی الکتریک، تنوع و کیفیت بالایی دارند.

اینورتر LS

این شرکت در ساخت تجهیزات صنعتی بسیار پیشرفته بوده و در طراحی و تولید اینورتر ها در سطح جهانی، کارکرد عالی دارند. محصولات ارائه شده این شرکت نیز از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

اینورتر دلتا

شرکت دلتا دارای جوایز زیادی از جشنواره های معتبر بین المللی می باشد و از سال 2011، هر ساله منتخب شاخص معتبر جهانی توسعه پایدار داو جونز Dow ​​Jones Sustainability ™ World Index (DJSI World) بوده است.

در سال ۲۰۱۵ دلتا در بین 45 شرکت پیشرو در طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی و الکترونیکی، رتبه اول را کسب کرد. اینورتر های دلتا به دلیل دارا بودن مزیت های زیاد و ویژگی های عالی، از اینورتر های پرفروش به شمار می رود.

4 6 - معرفی 3 برند برتر اینورتر - اینورتر

نمایندگی‌های اصلی بهترین اینورترها

نمایندگی اینورتر برند یاسکاوا

اولین نماینده فروش محصولات برند یاسکاوا در داخل کشور، فروشگاه اینترنتی یاسکاوا الکتریک، می باشد که خدمات آنلاینی از جمله؛ فروش مدل های متنوع اینورتر و درایو و سروموتور و سرو درایو را به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین این سایت، خدمات نصب، راه اندازی و تعمیرات را بر عهده گرفته و با 22 سال سابقه فعالیت، خریدی امن و راحت را نصیب کاربران می کند.

نمایندگی اینورتر برند رونیکس

فروشگاه اینترنتی آس ابزار، فروشنده انواع ابزار آلات برقی، دستی، جوشی، برشی، بادی و انواع لوازم ایمنی می‌باشد. همچنین به عنوان فروشنده انواع برند ابزار الات برقی در شهر تهران می‌باشد. با بررسی انواع مختلف اینورترهای رونیکس در این سایت، به بهترین انتخاب می توان رسید و خریدی امن را تجربه کرد.

نمایندگی اینورتر برند میتسوبیشی الکتریک

جهت خرید اینورترهای میتسوبیشی الکتریک از شرکت هایپر صنعت فامکو اقدام کنید. آدرس این شرکت به این صورت می باشد: کیلومتر ۲۱ بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج)، روبروی پالایشگاه نفت پارس، پلاک 12، هایپر صنعت فامکو

نمایندگی اینورتر برند LS

شرکت مهندسی پایاب صنعت با تامین محصولات و خدمات پس از فروش می تواند گزینه مناسبی باشد. این نمایندگی در تهران واقع است.

نمایندگی اینورتر برند دلتا

نماینده رسمی شرکت دلتا در ایران، مجموعه اتوماسیون دلتا می باشد. تهران، شهر قدس، 45 متری انقلاب , پلاک 151 , واحد 1

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.