×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عبدالرضا رحمانی فضلی - انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می شود/ امکان تمدید رای گیری تا ۲ بامداد -

به گزارش «بامردم» به نقل از انتخاب ؛ وزیر کشور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی گفت: انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود و امکان تمدید تا ساعت ۲ بامداد را هم دارد.

تمام مقررات بهداشتی در همه مراحل انتخابات با همکاری دست اندرکاران رعایت شده است و به مردم اطمینان می‎ دهیم انتخابات در سلامتی کامل از نظر بهداشتی برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: ۶۶ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، و ۷۵ هزار و ۱۵ شعبه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا داریم. دلیل زیادتر بودن شعب اخذ رای در انتخابات شوراها برای این است که در برخی روستاها فقط صندوق رای سیار برای انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌شود.

وزیر کشور گفت: ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط انتخابات هستند که از این تعداد ۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند. وزارت نیرو مکلف شده به دستور رئیس جمهور برق تمام شعب رای در روز ۲۸ خرداد برقرار باشد.

تبلیغات این انتخابات از ۲۴ ساعت قبل یعنی از ساعت۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ممنوع است.

وی تاکید کرد: امکان رای دادن تقلبی به دلیل وجود دستگاه‌های آفلاین احراز هویت در انتخابات منتفی است. به دلیل تعطیلی مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها در شرایط کرونایی و محدودیت‌هایی که ما قرار دادیم، باعث شده است شرایط ویژه‌ای در این دوره ایجاد شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.