×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برای خیلی‌ از ما، ممکن است مواقعی پیش بیاید که به دنبال پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط به مقصد موردنظرمان باشیم تا بتوانیم سفری اقتصادی‌تری و لذت‌بخش‌تر را تجربه کنیم . خرید بلیط هواپیما لحظه آخری یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به این نوع از مسافرها به صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر کمک زیادی کند. در این مقاله تمام اطلاعاتی که هنگام خرید این نوع از بلیط‌ها لازم‌تان می‌شود را با شما در میان می‌گذاریم و در پایان، یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌توانید برای خرید بلیط لحظه آخری به آن مراجعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

سفر با هواپیما - همه نکته‌هایی که لازم است درباره بلیط لحظه آخری بدانید - بلیط

بهترین زمان برای خرید بلیط‌های لحظه آخری

 شرکت‌ها و ایرلاین‌های مختلف هواپیمایی هنگامی اقدام به فروش بلیط لحظه آخری می‌کنند که صندلی‌های هواپیمای تا یکی دو روز مانده به زمان پرواز، خالی بماند، به فروش نرسد و یا تقاضای زیادی برایش وجود نداشته باشد. بنابراین، در روزهایی از سال که تقاضا و فروش برای مقصد مورد نظرتان کم است، می‌توانید بلیط لحظه آخری با قیمت مناسب پیدا کنید. در روزهای تعطیل آخر هفته و یا تعطیلات رسمی مثل عید نوروز که میزان فروش بلیط‌های هواپیما، خصوصا برای شهرها و مقاصد پرطرفداری مثل کیش یا مشهد، بالا می‌رود، شانس اینکه بتوانید بلیط لحظه آخری بخرید، بسیار پایین است، چرا که در چنین روزهایی از سال، معمولا صندلی خالی در پروازها به ندرت پیدا نمی‌شود.

هواپیما - همه نکته‌هایی که لازم است درباره بلیط لحظه آخری بدانید - بلیط

بهترین روش برای خرید بلیط‌های لحظه آخری چه روشی است؟

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن قیمت بلیط‌های لحظه آخری را کنترل کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید، استفاده از وب ‌سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما است. وب سایت اسنپ تریپ، یکی از بهترین وب سایت‌هایی که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. برای مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما اهواز تهران به صورت لحظه آخری را دارید، در اسنپ تریپ می‌توانید با وارد کردن مبدا اهواز و مقصد تهران و تاریخ‌های مورد نظرتان، قیمت‌ها را مشاهده و بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید.

زمان سفر در پیدا کردن بلیط لحظه آخری یکی از مهم‌ترین عوامل است

اگر به دنبال کاهش دادن هزینه‌های سفرتان هستید باید تا جایی که می‌توانید در زمان‌بندی سفرتان، انعطاف‌پذیر باشید. سفر کردن در زمان‌های اوج تقاضا برای سفر مثل آخرهفته‌ها یا تعطیلات رسمی معمولا هزینه‌های بیشتری برای شما خواهد داشت و در این زمان‌ها نمی‌توانید بلیط لحظه آخری پیدا کنید. اگر بتوانید زمان سفرتان را به زمانی موکول کنید که بیشتر افراد در حال بازگشت از مسافرت باشند و یا روزهای وسط هفته، می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌های خرید بلیط هواپیما و حتی هزینه‌های اقامتی‌تان صرفه‌جویی کرده باشید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.