شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه کسانی شانس بیشتری برای ورود به پارلمان شهری سیاهکل دارند؟
    27 خرداد 1400 - 16:38
    شناسه : 184946
    0

    در این روزها که به ۲۸ خردادماه و انتخابات شوراهای اسلامی شهرها نزدیک می شویم گمانه زنی ها درباره شانس ورود افراد به پارلمان شهری بیشتر و بیشتر می شود.

    پ
    پ

    20210617 163717 - چه کسانی شانس بیشتری برای ورود به پارلمان شهری سیاهکل دارند؟ -

    در این روزها که به ۲۸ خردادماه و انتخابات شوراهای اسلامی شهرها نزدیک می شویم گمانه زنی ها درباره شانس ورود افراد به پارلمان شهری بیشتر و بیشتر می شود.

    سلام
    در بین نامزدها، نام افرادی چون یاسر علیزاده،حمیدرضا شیرینکام، فرداد قنبری،اصغر ابراهیم نیا، امید صفری، نامدار آراسته بیشتر به گوش می رسد و از شانس بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند.
    یاسر علیزاده از مقبولیت قابل توجهی در سطح شهر و حتی بین روستاییان سیاهکلی برخوردار است. وی در دوره چهارم شورای شهر سیاهکل نیز عضویت داشته است و حالا باید وی را اولین شانس ورود به شورای شهر سیاهکل برشمرد.

    حمیدرضا شیرین‌کامِ جوان نیز از شانس های اصلی ورود به شورای ششم است. وی که کارشناس رسمی دادگستری و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان سیاهکل است؛ هم اکنون و در دوره ی پنجم نیز عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل است و عزم خود را برای ورود به پارلمان ششم جزم کرده است.

    فرداد قنبری نیز از محبوبیت مناسبی در سیاهکل برخوردار است. وی علی
    رغم حاشیه هایش در دوره پنجم شورای شهر از شانس های اصلی ورود به شورای شهر سیاهکل است.
    اصغر ابراهیم نیا نیز احتمال ورود به شورا را با توجه به داشتن حمایت بخش عظیمی از کسبه و بازاریان را دارد.

    امید صفری در دوره چهارم شورای شهر حضور داشته و احتمال ورود وی به شورای ششم دور از ذهن نیست. اگر صفری ضعف های تبلیغاتی اش در فضای مجازی را پوشش می‌داد می توانست شانس ورود خود به پارلمان شهری سیاهکل را افزایش دهد.

    آراسته نه مانند علیزاده و قنبری خیالش از بابت ورود به شورا راحت است و نه مثل بسیاری به انتخابات به مثابه زنگ تفریح می نگرد. گفتنی‌ست آراسته نیز به مانند علیزاده و صفری در دوره چهارم شورای شهر سیاهکل حضور داشته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.