×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

معرفی زیباترین بازیگران مرد ترکیه در سال 2021 - معرفی زیباترین بازیگران مرد ترکیه در سال 2021 -

ترکیه فیلم و سریال های ستایش شده زیادی دارد که توانسته است جوایز بین المللی زیادی را از آن خود کند. با این رشد عمیق بازیگران و کارگردانان ترک نیز مشهور تر شده اند.

این محبوبیت طی چند سال قبل اتفاق افتاده است و مجموعه ایی از بازیگران و کارگردانان ترک به جهان معرفی شدند. یک سری فیلم های خوب در صنعت فیلم سازی ترکیه محبوبیت زیادی پیدا کردند.

فیلم های ترکی در بسیاری از جشنواره های سینمایی که در جهان برگزار می شود مورد توجه قرار گرفتند. ما با استفاده از عملکر بازیگران در طی چند سال گذشته ۱۰ تا از بهترین هنرمندان مرد ترکی را معرفی میکنیم.

شماره ۱

جان یامان

متولد: ۰۸ نوامبر ۱۹۸۹
تابعیت: ترکی
شغل: بازیگر ، مدل و وکیل

جان یامان در ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در شهر استانبول در خانواده ای که ریشه آن ها در یوگسلاویاست متولد شد. او تنها فرزند خانواده بود ولی هنگامی که تنها پنج سال داشت. والدینش از هم طلاق گرفتند. جان یامان برادرزاده مربی فوتبال فواد یامان است. او تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و وی در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. جان یامان توانست تحصیلات خود را بعنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند. یامان تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا گردید. و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ التحصیل شد.

شماره ۲

انگین آکیورک

متولد: ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱
شغل: بازیگر

یکی از معروف ترین بازیگران،انگین اکیورک است . انگین بازیگر درخشان سریال دختر سفیر در ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱ در شهر آنکارا متولد شد. پدرش یک کارمند بخش عمومی و مادرش خانه دار است. او اصالتا اهل ارزینان و ترکان می باشد و از کودکی به تئاتر علاقه مند بود. این علاقه او را وادار به شرکت در یک برنامه تلویزیونی در سال ۲۰۰۴ کرد، انگین اکیورک با بازی در نقش کریم در درام محبوب ترکیه مشهور شد. او در این درام که Fatmaguloun Sucu Ne نام داشت موفق چشمگیری کسب کرد. او در این سریال همبازی بود.

صنعت فیلم سازی ترکیه یکی از برجسته ترین صنایع فیلم سازی در جهان است که بازیگران و کارگردانان خوبی را بیرون داده است.

این صنعت در جهان بسیار تاثیر گذار بوده و قاب های زنده و موضوعات مرتبط با زندگی اجتماعی انسان ها به خوبی به نمایش میگذارد و سود آوری خوبی را برای کشورش تا به امروز داشته است.

سینمای ترک نه تنها در ترکیه بلکه در آسیا، اروپا و حتی آمریکا نیز طرفداران زیادی را به سود خودش جذب کرده است. هنر و فرهنگ ترکیه به معنای واقعی در صنعت فیلم سازیش وجود دارد.

در ادامه می توانید لیست زیباترین بازیگران مرد ترکی را مشاهده نمایید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.