چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان
    29 خرداد 1400 - 16:00
    شناسه : 185002
    0

    معاون درمان علوم پزشکی گیلان با هشدار نسبت به افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در استان، گفت: در حال حاضر ۲۰۵ بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند.

    پ
    پ

    کرونا - افزایش تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان -

    به گزارش مهر، انوش دهنادی مقدم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها در مقایسه با روزهای گذشته شاهد افزایش هستیم.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، گفت: این در حالی است که هفته گذشته شاهد بستری مجموع ۱۹۵ نفر بودیم.

    معاون درمان علوم پزشکی گیلان با هشدار نسبت به افزایش تعداد بسترها، افزود: این یک هشدار است که شهروندان باید رعایت کرده و پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت و دقت بیشتری رعایت کنند.

    وی با بیان اینکه ۳۲ نفر طی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های گیلان بستری شده اند، ادامه داد: هم اکنون ۴۱ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شهروندان خواست دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک و فاصله با دیگر افراد را رعایت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.