پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساخت سوئیچ کیا
    30 خرداد 1400 - 19:28
    شناسه : 185026
    0

    ساخت ریموت کیا یکی از خدماتی است که برای مالکان کیا ارائه می شود. اگر شما مالک خودرو کیا در هر مدلی هستید ، شاید حتی برای یکبار هم که شده سوئیچ خود را گم کرده باشید.

    پ
    پ

    کیا اسپورتیج - ساخت سوئیچ کیا -

    ساخت ریموت کیا یکی از خدماتی است که برای مالکان کیا ارائه می شود. اگر شما مالک خودرو کیا در هر مدلی هستید ، شاید حتی برای یکبار هم که شده سوئیچ خود را گم کرده باشید.

    برای اینکه بعد از گم کردن سوئیچ خود دچار مشکل شوید لازم هست در اولین فرصت برای خودرو خود سوئیچ یدک سفارش دهید. سوئیچ یدک کیا یک وسیله ضروری می باشد بنابراین قبل از اینکه در اثر هر اتفاقی از جمله خراب شده ، دزدیده شدن یا شکستن ریموت خود دچار مشکل شوید برای خود سوئیچ یدک تهیه کنید. یکی از خدمات مرکز تخصصی نگین ریموت ارائه خدمات ویژه خودرو کیا است.

    خدمات ساخت سوئیچ کیا

    تعداد زیادی مجموعه در زمینه ساخت سوئیچ کیا و پروگرام و کددهی ریموت فعالیت دارند اما اکثر این مجموعه به صورت تخصصی فعالیت ندارند و دارای مهارت و تبحر در این زمینه نمی باشند. از آنجایی که وجود مشکل در سوئیچ و ریموت ممکن است امنیت خودرو شما را به خطر بیندازد پس بهترین کار مراجعه به افرادی است که سال ها در این زمینه فعالیت دارند. بدین ترتیب نگران ماندن در جاده نخواهید بود.

    قیمت ساخت ریموت کیا

    خدماتی برای خودرو کیا شما در زمینه سوئیچ و ریموت انجام می شود متفاوت می باشد. بنابراین قیمت ساخت سوئیچ کیا نیز به خدمات مورد نیاز برای شما و همینطور مدل خودرو بستگی دارد.

    تعریف و پروگرام ریموت کیا

    زمانی که سوئیچ و ریموت کیا شما باید پروگرام شود باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید که تجهیزات و امکانات در این زمینه را در اختیار داشته باشند، برای اینکه سوئیچ و ریموت کیا شما باید کد دهی شود و کد داده شده برای اتومبیل شما تعریف شود که انجام این

     کارها نیاز به تخصص کافی و ابزار پیشرفته دارد.

     

    کددهی سوئیچ و ریموت کیا

    ساخت سوئیچ کیا و کددهی ریموت در صورت اورجینال بودن از قیمت بالایی برخوردار است پس برای بهبود این مشکل در صورت نبود سوئیچ و یا گم کردن آن از خدمات خام کردن کلید میتوان استفاده کرد . برای این خدمات ابزار پیشرفته احتیاج است. برای خام کردن ریموت ابتدا آن را خام میکنند و سپس با انجام کد دهی، کد جدیدی را برای آن تعریف می کنند و برای استفاده در اختیار او قرار میگیرد.

    اهمیت تیغه اضطراری برای ریموت

    تیغه ریموت از جمله قطعاتی است که واقعا در موارد ضروری مورد نیاز است و در زمانی که باتری ریموت خودرو تمام شده است و شما به جایی دسترسی ندارید تا آن را تعویض کنید و هم اینکه قادر به تعویض آن نیستید با استفاده از تیغه ریموت خودرو می‌توانید درب خودرو را باز کنید و اینکه نوعی تیغه ریموت است که فقط مخصوص درب خودرو است و فقط درب خودرو را باز می‌کند و برخی دیگر از تیغه های ریموت هستند که در خودرو به جز باز کردن درب خودرو نیز می‌توانند خودرو را روشن کنند. برای این کار نیز باید ریموت خودرو را در جای مناسبی از خودرو قرار داد که نسبت به مدل خودروها با هم تفاوت دارد.

    در سیستم های امروزی تولید خودرو که بسیار مدرن و به روز شده است را نباید نادیده گرفت که تنها با یک تیغه تراش که توسط دستگاه تراش تولید و ساخته شده است و در مواقعی که باتری ریموت خودرو شما از کار می‌افتد و یا اینکه ریموت شما به دلایلی فعال نیست و کار نمی‌کند، شما در این موقع می‌توانید با استفاده از همان تراش تیغه درب خودرو را باز کنید.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.