×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

بیت کوین ارز مجازی - تداوم وضعیت قرمز در بازار رمزارزها -

به گزارش «بامردم» به نقل از دیجیاتو: بیت کوین که کاهش قیمتش از هفته‌های پیش شروع شده، حالا ارزشی کمتر از ۳۰ هزار دلار دارد و یک سطح حمایتی مهم را از دست داده است. در کنار بیت کوین، سایر رمزارزها هم کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

در روزهای اخیر اخبار مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر منفی گذاشته بودند که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی چین بودند. حتی همین امروز بانک مرکزی چین از چهار بانک و «علی‌پی» درخواست کرد محدودیت‌های بیشتری برای فعالان بازار رمزارزها اعمال کنند.

این دستورات حالا تاثیرشان را روی بازار نشان داده‌اند و قیمت بیت کوین پس از چندین روز مقاومت، به کمتر از ۳۰ هزار دلار رسیده و حالا با قیمتی در محدوده ۲۹,۵۰۰ دلار معامله می‌شود. بیت کوین که در دوره محدودی توانست قیمتش را به بالای ۶۰ هزار دلار برساند، حالا قیمتش بیش از ۵۰ درصد کاهش را تجربه می‌کند.

البته بیت کوین در این ریزش تنها نیست و سایر رمزارزها هم سقوط را تجربه کرده‌اند. دیگر رمزارز مطرح بازار یعنی اتریوم که در ماه‌های گذشته چندین بار رکوردشکنی کرده بود و حتی توانست قیمتش را به بالاتر از ۴۰۰۰ دلار برساند، حالا قیمتی کمتر از ۱۸۰۰ دلار دارد و ارزشش در نزدیک به ۴۰ روز، از نصف هم کمتر شده است.

یکی دیگر از رمزارزهایی که در ماه‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار داشته، دوج کوین است. قیمت این رمرارز محبوب ایلان ماسک که تا به حال توییت‌های زیادی برای آن نوشته هم به ۰.۱۷ دلار رسیده و دیگر خبری از قیمت ۰.۷۰ دلاری پیش از حضور مدیرعامل تسلا در برنامه SNL نیست.

با توجه به برخورد سختگیرانه دولت چین با فعالان بازار رمزارزها و ماینرها و البته ترس فعالان بازار، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده کاهش شدیدتر قیمت‌ها را شاهد باشیم. بسیاری در دوران رشد بازار، رمزارزها و بخصوص بیت کوین را جایگزین طلا می‌دانستند، اما ظاهرا فعلا نمی‌توانند امید چندانی به چنین موضوعی داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.