پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بالن فضایی مسافران را به فضا می برد
    05 تیر 1400 - 8:37
    شناسه : 185200
    0

    یک شرکت فضایی قصد دارد مسافران را به وسیله یک بالن به استراتوسفر زمین ببرد. قیمت این سفر ۱۲۵ هزار دلار است و ۶ ساعت طول می کشد.

    پ
    پ

    3812638 - بالن فضایی مسافران را به فضا می برد -

    به گزارش «بامردم» به نقل از دیلی میل، بلیت‌های سفر به استراتوسفر زمین همراه شرکت «اسپیس پرسپکتیو» به قیمت ۱۲۵ هزار دلار عرضه شده است. حال آنکه این مبلغ در مقابل بلیت سفر بلواوریجین به مرز فضا به ارزش ۲۸ میلیون دلار بسیار اندک است.

    «اسپیس پرسپکتیو» با استفاده از بالن‌های فضایی عظیم و کپسولی بزرگ ۸ نفر را به استراتوسفر زمین در ارتفاع ۲۰ مایلی می‌برد. این سفر ۶ ساعت طول می‌کشد. البته مسافران فقط می‌توانند ۲ ساعت در استراتوسفر بمانند.

    3812636 - بالن فضایی مسافران را به فضا می برد -

    البته پیش از این ۳ سفر اول این شرکت به فضا به طور خصوصی فروش رفته و پروازهای تجاری نیز از ۲۰۲۴ میلادی آغاز می‌شود.

    مسافران می‌توانند پس از سوار شدن در یک کپسول مخصوص چشم اندازی ۳۶۰ درجه از زمین را تماشا کنند. جین پوینتر یکی از مدیران ارشد اجرایی این شرکت فضایی می‌گوید: این سفر با سرعت ۱۲ مایل بر ساعت و به وسیله یک بالن فضایی به اندازه یک استادیوم فوتبال انجام می‌شود.

    طی سفر برای مسافران صبحانه سرو می‌شود و آنها می‌توانند در صندلی‌های خود استراحت کنند. همچنین داخل کپسول اینترنت به وای فای نیز مجهز خواهد بود.

    3812634 - بالن فضایی مسافران را به فضا می برد -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.