×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

کاهش وزن افزایش وزن لاغری چاقی - بدون دردسر و هزینه لاغری شوید+روش -

به گفته محققان، پس از اتمام تمارین ورزشی، باید ظرف یک ساعت غذا خورد زیرا بدن آماده سوخت رسانی و بازسازی بافت عضلانی است. بهترین مواد خوراکی مصرفی بعد از ورزش عبارتند از:

موز

موز یک میان وعده عالی برای خوردن قبل از تمرین ورزشی است، به خصوص اگر فقط ۱۰ دقیقه قبل خورده شود. هضم آن آسان است؛ به علاوه کربوهیدرات سالمی است که بدون ایجاد احساس سیری ایجاد نیرو می‌کند.

همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان‌ها و پتاسیم است که به کاهش اسپاسم عضلات کمک می‌کند. موز به آزاد شدن انرژی بدن به آهستگی کمک می‌کند و یک میان وعده عالی برای کسانی است که برای مدت زمان طولانی ورزش می‌کنند.

اسموتی ها

اسموتی های میوه‌ای خانگی یک نوشیدنی عالی برای مصرف قبل از تمرین هستند. هضم آنها آسان بوده و باعث نمی‌شود قبل از تمرین بیش از حد سیر شوید. اسموتی های خانگی بسیار بهتر از گزینه‌های خریداری شده از فروشگاه هستند زیرا می‌دانید که در آنها چه چیزی وجود دارد.

افزودن ماست و میوه‌های غنی از پروتئین مانند شاه توت، کیوی، تمشک، موز و هلو باعث تقویت انرژی می‌شود و ترکیب آنها با مایعی مانند آب یا شیر نارگیل به حفظ آب بدن در طول تمرین کمک می‌کند.

افزودن سبزیجات به یک اسموتی نیز راهی عالی برای جذب بیشتر سبزیجات در رژیم غذایی است.

جو دوسر

مصرف یک کاسه جو دوسر در زمان صبح بسیار مفید است زیرا سرشار از فیبر است. افزودن میوه به یک کاسه فرنی یا جو دوسر کمک می‌کند تا مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید.

بدن ضمن حفظ سطح قند خون، به تدریج کربوهیدرات‌ها را جذب می‌کند. همچنین در طول روز احساس انرژی بیشتری خواهید کرد. با این حال، باید حداقل ۱ ساعت قبل از تمرین این ماده غذایی خورده شود.

بلوبری

بلوبری که به عنوان یک میوه غنی از آنتی اکسیدان عالی شناخته می‌شود، می‌تواند برای افراد ورزشکار بسیار مفید باشد.

یک میان وعده شیرین قبل از تمرین می‌تواند به شما کمک کند تا در طول تمرین، عالی باشید. این بدان معنی نیست که باید از شیرینی و شکلات برای قبل از ورزش استفاده کرد اما در عوض بدنبال قند طبیعی بود.

یک مشت بلوبری در تأمین کربوهیدرات‌های پیچیده سودمند است. بدین معنی که در طول تمرین، جریان مداوم انرژی را برای بدن تأمین می‌کنند.

مغزیجات آجیلی

مغزیجات سرشار از ویتامین‌ها بوده که به تقویت عملکرد جسمی کمک می‌کنند. در واقع، آنها عملکرد بدنی را تقویت کرده و سلامت کلی بدن را بهبود می‌بخشند. به طور کلی، آجیل‌ها منابع خوبی از فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم مانند امگا ۳ هستند که آنها را به یک افزودنی عالی قبل از تمرین تبدیل می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.