×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 20 - با جدیدترین دوره های آموزشگاه تعمیرات زانکو آشنا شوید - آموزش ایسیو

اگر آموزشگاه تعمیرات زانکو را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید، حتما با آموزش های رایگان و به روز تعمیرات این آموزشگاه آشنا هستید. در این مقاله نگاهی به جدیدترین دوره های آموزش تخصصی تعمیرات زانکو می اندازیم و بازار کار این رشته های تعمیراتی را با هم بررسی می کنیم. در صورتی که به رشته های فنی و تعمیراتی علاقمندید و به دنبال یک شغل پردرآمد و پولساز هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آموزشگاه تعمیرات زانکو

آموزشگاه زانکو با هدف تحقق عدالت آموزشی و ارتقا سطح کیفیت خدمات آموزش آنلاین فعالیت خود را با ارائه دوره های آموزشی متنوع تعمیرات و نرم افزار آغاز کرد. یکی از ابعاد مهم این آموزشگاه ارائه آموزش ها و مشاوره های رایگان برای افرادی است که قصد ورود به بازار کار تعمیرات را دارند یا این که در این رشته ها فعالیت می کنند اما می خواهند دانش خود را گسترش داده یا به روز کنند. آموزشگاه تعمیرات زانکو در این راستا به صورت روزانه و هفتگی مقالات و ویدئوهای آموزشی به روز و جذابی را در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد.

از سوی دیگر، همانطور که همه می دانیم آموزش های رایگان جوابگوی کلیه نیازهای هنرجویان رشته تعمیرات نیست بنابراین آموزشگاه زانکو با همکاری برترین و مجرب ترین اساتید در حوزه های متنوع اقدام به برگزاری دوره های متنوعی همچون آموزش نرم افزار و سخت افزار موبایل، تعمیرات ماینر و … کرده است. کلیه دوره های آموزشی زانکو تحت نظر اساتید برتر، همراه با پشتیبانی فنی و واقعی مدرس و تضمین کیفیت دوره ارئه می شوند. حالا با هم نگاهی بیندازیم به جدیدترین دوره های آموزشی زانکو.

۱. آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با مهندس محمد دانا

2 18 - با جدیدترین دوره های آموزشگاه تعمیرات زانکو آشنا شوید - آموزش ایسیو

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر یکی از رشته های جذاب حوزه تعمیرات است که خوشبختانه بازارکار خوبی هم دارد. هر چه زمان می گذرد وابستگی ما به کامپیوتر بیشتر می شود. این روز ها همه دانش آموزان و دانشجویان به لپ تاپ و کامپیوتر نیاز دارند، بخش قابل توجهی از کارها در مشاغل مختلف به صورت کامپیوتری انجام می شود و حتی اگر در حال تحصیل نباشید و در کارتان از لپ تاپ استفاده نکنید، باز هم برای کارهای روزمره به کامپیوتر نیاز خواهید داشت.

از جمله خدماتی که در حوزه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر ارائه می شود می توان به تعویض کیبورد لپ تاپ، تعویض ال سی دی لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ، ارتقای هارد SSD، ارتقای رم و هارد لپ تاپ و …. اشاره کرد. برای این که تعمیرکار لپ تاپ و کامپیوتر شوید هم باید به الکترونیک و مسائل سخت افزاری مسلط باشید و هم نرم افزار. کلیه سرفصل های کاربردی و ضروری برای شغل تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در دوره آموزشی زانکو آموزش داده می شود از جمله: الکترونیک کاربردی، عیب یابی کلیه سیستم های کامپیوتر و لپ تاپ، تعمیرات انواع قطعات لپ تاپ، رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، احیا چیپ، کار با برد، مدارات داخلی، باز و بسته کردن لپ تاپ و کامپیوتر و … .

سرفصل های دوره تعمیر لپ تاپ زانکو با همکاری یکی از برترین و شناخته شده ترین اساتید این حوزه یعنی مهندس محمد دانا گزینش شده است. کلیه این سرفصل ها کاملا کاربردی و مطابق با نیازهای بازارکار هستند. مهندس محمد دانا که برای تعمیرکاران لپ تاپ سراسر ایران نامی آشنا هستند با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات و آموزش IT، به عنوان مدرس دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ تخصصی با زانکو همکاری می کنند.

این دوره در دانشگاه تهران به صورت حضوری برگزار می شود و امکان معرفی و رزرو خوابگاه برای متقاضیان شهرستانی نیز فراهم شده است. دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر زانکو همچون سایر دوره های این آموزشگاه به صورت کاملا تضمینی با پشتیبانی واقعی و فنی مدرس و امکان معرفی به بازارکار برگزار می شود.

۲. آموزش تعمیرات ایسیو خودرو ایرانی با مهندس حسین سرخیل

3 13 - با جدیدترین دوره های آموزشگاه تعمیرات زانکو آشنا شوید - آموزش ایسیو

ایسیو که به آن مغز خودرو یا کامپیوتر خودرو هم می گویند مخفف عبارت Electronic Control Unit (واحد کنترل الکترونیک) است. کار ایسیو در خودرو کنترل قطعات داخلی ماشین و بهینه سازی عملکرد موتور است. ایسیو با همه سنسورها و قطعات مهم خودرو در ارتباط است و سیستم های محرک داخل موتور را تنظیم می کند. آموزش تعمیرات ایسیو یکی از رشته های پرطرفدار و پولساز در حوزه برق خودرو است. در دوره آموزش تعمیرات ایسیو خودرو ایرانی زانکو با انواع ایسیوهای به کار رفته در خودرو های ایرانی، عیب یابی  و تعمیر آن ها به صورت جامع و کاربردی آشنا می شوید.

این دوره توسط مهندس حسین سرخیل یکی از برترین اساتید تعمیرات ایسیو تدریس می شود. کاراموزان تحت نظارت مهندس سرخیل به طور کامل و جامع با ایسیو و جدیدترین ابزارهای تست و تعمیر ایسیو آشنا می شوند و صفر تا صد تعمیرات ایسیو خودرو ایرانی را یاد می گیرند.

این دوره به صورتی ارائه شده است که پس از گذراندن کارآموزی تحت نظر مدرس دوره، هنرجو توانایی این را داشته باشد که وارد بازار کار شده و از رشته تعمیرات ایسیو کسب درآمد نماید. از جمله سرفصل های دوره تعمیر ایسیو خودرو سواری ایرانی زانکو می توان به دیتاشیت خوانی، عیب یابی، شناسایی ایسیو، شناسایی حافظه یونیت خودرو، پروگرام حافظه، کار با دستگاه پروگرامر و بکاپ گیری، نقشه خوانی خودرو، مهندسی معکوس برد و شناسایی انواع سنسور اشاره کرد.

دوره آموزش تعمیرات ایسیو خودرو ایرانی زانکو با پشتیبانی فنی مدرس، امکان معرفی به بازار کار، و معرفی کسب و کار هنرجو در وبسایت رسمی زانکو برگزار می شود.

در صورتی که به رشته های فنی و تعمیراتی علاقمند هستید، فرصت آموزش دیدن تحت نظر اساتید برجسته را از دست ندهید. آموزشگاه زانکو با تمرکز بر نیازهای هنرجو و بازارکار و با هدف کمک به هنرجو در جهت ورود به بازارکار و کسب درآمد، بهترین شرایط را برای آموزش های حضوری و غیرحضوری فراهم کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.