×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ویندوز 11 2 - تاریخ عرضه احتمالی ویندوز ۱۱ مشخص شد - دانلود ویندوز ۱۱

به گزارش «بامردم» به نقل از دیجیاتو: هفته گذشته مایکروسافت از ویندوز ۱۱ با ظاهر و قابلیت‌های جدید رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد ردموندی‌ها قصد دارند سیستم عامل جدیدشان را در تاریخ ۲۰ اکتبر برابر با ۲۸ مهر ماه منتشر کنند.

در جریان رویداد رونمایی، چند بار به ماه اکتبر (مهرماه) به عنوان تاریخ احتمالی انتشار ویندوز ۱۱ اشاره شد. حتی در یکی از بخش‌های رویداد، به وضوح به ماه اکتبر اشاره شد و مجری مربوطه اعلام کرد که نسخه جدید ماه اکتبر عرضه می‌شود.

مایکروسافت به صورت رسمی به عرضه سیستم عامل جدیدش در تعطیلات سال جاری میلادی اشاره کرده است. در این صورت انتظار می‌رود نسخه عمومی ویندوز ۱۱ در تعطیلات نوامبر یعنی آبان یا آذرماه منتشر شود. اما در رویداد لایو به صورت شفاهی به ماه اکتبر اشاره شده است.

شاید مایکروسافت دلیلی برای مشخص نکردن زمان دقیق انتشار ویندوز ۱۱ داشته و احتمالا نمی‌خواسته زیر بار تعهدی برای تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ برود، بلکه ترجیح داده به صورت کلی در مورد تاریخ عرضه صحبت کند. اما برخی منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید سیستم عامل خود را به همراه دستگاه‌های جدیدی در تاریخ ۲۸ مهرماه عرضه کند.

«پانوس پانای» از مدیران ارشد مایکروسافت و «استیوی باتیچه» یکی از مهندسان این شرکت که روی دستگاه‌های سرفیس کار ‌می‌‌کند نیز به ماه اکتبر برای عرضه ویندوز ۱۱ اشاره کرده‌‌اند.

ویندوز 11 1 - تاریخ عرضه احتمالی ویندوز ۱۱ مشخص شد - دانلود ویندوز ۱۱

در نظر داشته باشید که در بیشتر تصاویر مطبوعاتی برای ویندوز ۱۱، تاریخ ۲۰ اکتبر و ساعت ۱۱:۱۱ دیده می‌شود. البته در یکی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده نیز تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهرماه) رویت شده بود. ولی باز هم اشاره به ماه اکتبر دارد. مایکروسافت ویندوز ۱۱ را به عنوان یک آپدیت رایگان در اختیار دارندگان سیستم‌های مجهز به ویندوز ۱۰ قرار می‌دهد.

با وجودی که مایکروسافت ویندوز ۱۱ را یک بروزرسانی رایگان برای ویندوز ۱۰ اعلام کرده، اما از نظر تئوری یک آپدیت رایگان برای کاربران ویندوز ۷ تا ۸.۱ هم به حساب می‌آید چرا که این افراد می‌توانند بطور رایگان ویندوز ۱۰ را نصب کنند و پس از آن، به سراغ بروزرسانی سیستم خود به ویندوز ۱۱ بروند. با این وجود هنوز نمی‌دانیم راه مستقیمی برای آپدیت رایگان ویندوز ۷ تا ۸.۱ به ویندوز ۱۱ وجود دارد یا خیر.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.