×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

Screenshot ۲۰۲۱ ۰۶ ۲۹ ۱۰ ۲۲ ۲۲ 1 - نحوه دریافت حمایت سرمایه گذاران برای شروع استارتاپ در کانادا -

یکی از انواع ویزاهای پرمتقاضی در کشور کانادا، ویزای استارتاپ این کشور است که هر ساله جمعیت قابل توجهی را به خود جلب می کند و از طرف دیگر کانادا نیز به دنبال جذب افراد با ایده های استارتاپی است. شروع استارتاپ در کشور کانادا مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد و تنها یکی از آن ها اخذ اقامت دائمی این کشور است. یکی از مهم ترین مدارکی که برای دریافت ویزای استارتاپ کشور کانادا به آن نیاز خواهد بود، دریافت نامه حمایت از طرف یکی از سازمان های تایید شده در کشور کانادا است که به سه دسته مختلف تقسیم شده اند.

دریافت حمایت سرمایه گذاران از الزامات دریافت ویزای استارتاپ کانادا

برای اینکه بتوانید فعالیت خود را آغاز کنید، باید یک نامه حمایتی از طرف یکی از سازمان های تایید شده دریافت کنید (یک گروه تجاری که مجوز لازم برای سرمایه گذاری در استارتاپ ها را دریافت کرده اند. برای این کار، شما باید:

  • با شرکت ها و سازمان های تایید شده در ارتباط باشید تا بتوانید حمایت آن ها را جلب کنید.
  • شرکت های حمایت کننده را راضی کنید که طرح تجاری شما از ارزش کافی برای حمایت برخوردار است.
  • از یکی از سازمان ها یا شرکت های تعیین شده، نامه پشتیبانی دریافت کنید.

فرآیندی که شما برای طرح ایده خود برای هر سازمان پشت سر خواهید گذاشت کاملا متفاوت است. به عنوان مثال ممکن است از شما خواسته شود تا در چند جلسه تخصصی، طرح خود را تشریح کنید یا اینکه از طریق ارائه یک برنامه تجاری یا بیزینس پلن، ایده خود را تشریح کنید.

اگر با سازمان تعیین شده ای به توافق برسید، آن ها یک نامه به عنوان حمایت برای شما ارسال خواهند کرد. زمانی که شما به عنوان یک درخواست کننده ویزای استارتاپ به سفارت کشور کانادا مراجعه می کنید، باید این نامه را در دست داشته باشید و یکی از مهم ترین الزامات دریافت ویزای استارتاپ کانادا است. به کمک این نامه حمایتی شما باید نشان دهید که یک سرمایه گذار آنجل، یک سرمایه گذار ونچر یا یک اینکوباتور از طرح شما حمایت می کند.

این سازمان ها همچنین باید یک گواهی حمایت را به سفارت کشور کانادا ارسال کنند تا آفیسر سفارت با کنار هم قرار دادن نامه دریافتی خود از سازمان حمایت کننده و همچنین نامه حمایتی که شما در اختیار دارید، بتواند به بررسی کامل شرایط شما بپردازد. شما باید اطلاعات جامعی را در اختیار سفارت کانادا قرار دهید و ممکن است در چندین مرحله از شما خواسته شود تا اطلاعاتی در خصوص تجارت خود را در اختیار آنان قرار دهید.

بدون دریافت نامه حمایتی تردیدی وجود ندارد که درخواست برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا رد خواهد شد.

دریافت حمایت سرمایه گذاران برای شروع استارتاپ در کانادا

زمانی که ایده خود را طراحی کردید، به احتمال فراوان، دریافت نامه حمایتی از طرف یکی از سازمان های تعیین شده اولین قدم شما برای رسیدن به ویزای استارتاپ کانادا خواهد بود و می تواند مسیر مهاجرت شما به این کشور را ممکن سازد. از آن جا که دریافت نامه حمایتی برای رسیدن به کشور کانادا و در حقیقت دریافت اقامت دائم این کشور حیاتی است، رسیدگی به مراحل دریافت ویزا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مذاکره با سازمان های تعیین شده به منظور حمایت از تجارت شما یک پروسه چالش برانگیز از روند دریافت ویزای شما خواهد بود.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انجام امور مهاجرت به کشور کانادا از طریق راه اندازی یک استارت آپ به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود و شما نیازمند دریافت مشاوره و راهنمایی از افرادی خواهید بود که در این زمینه تجربه کافی را در اختیار دارند.

برای اینکه بتوانید از طریق ویزای استارتاپ خود را به کشور کانادا برسانید باید از یکی از سه سازمان تعیین شده در کشور کانادا نامه حمایت دریافت کنید. یکی از این سازمان ها، گروه های سرمایه گذاری آنجل هستند در صورتی که بتوانید در پی مذاکرات خود این گروه ها را برای سرمایه گذاری در بیزینس خود راضی کنید، آن ها حداقل ۷۵۰۰۰$ دلار در پروژه شما سرمایه گذاری خواهند کرد. سرمایه گذاران آنجل یکی از محبوب ترین سازمان های تعیین شده در کانادا در دید افرادی هستند که می خواهند پروژه استارتاپی خود را در کانادا آغاز کنند.

گروه ونچر کپیتال نیز یکی دیگر از سازمان های تعیین شده در کشور کانادا هستند که می توانند مسیر رسیدن به خواسته های افراد را در زمینه استارتاپ کانادا آغاز کنند. زمانی که فرد یا گروهی بتوانند با ونچر کپیتال ها به توافق برسند، حداقل می توانند ۲۰۰۰۰۰$ دلار سرمایه اولیه را از این شرکت ها دریافت کنند. بیزینس اینکوباتور ها نیز یکی دیگر از سازمان هایی هستند که می توان به کمک آن ها نامه حمایتی دریافت کرد و پروسه دریافت ویزای استارتاپ کشور کانادا را به مرحله عمل رساند.

سازمان های تعیین شده این فرصت را در اختیار افراد قرار می دهند تا بخش عمده ای از هزینه های شروع کار خود در این کشور را کاهش دهید به همین دلیل است که مذاکره با هر یک از شرکت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت زمانی که مذاکرات خودرا با سازمان های مختلف انجام می دهید، باید تحقیقات لازم در خصوص فعالیت آن ها را انجام داده باشید و بدانید که هر یک علاقمند به فعالیت در کدام زمینه هستند چرا که همه چیز به پول ختم نمی شود و شما باید از تجربیات و حمایت های علمی آن ها نیز بهره کافی را ببرید.

پروسه رسیدن به کانادا از طریق استارتاپ یک پروسه نسبتا زمان بر است چرا که مدارک هر فرد باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و مذاکرات با سازمان های تعیین شده نیز مطابق با قوانین و ضوابط اداری در کانادا انجام شود. هر چه مراحل انجام این پروژه کوتاه تر شود فرد نیز در فاصله زمانی کمتری می تواند خود را به کانادا برساند. در اینجاست که یک وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC با تجربه می توان در این رابطه به فرد کمک کند تا با فشار کمتری این مراحل را انجام دهد.

منبع مقاله : وبسایت کاناداپاس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.