×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

لاک مغسول برای لاغری 1 - قرص لاک مغسول دایان فیت برای لاغری + قیمت و خرید اینترنتی - قرص لاک مغسول

قرص لاک مغسول دایان فیت از جمله محصولاتی است که در آن از لاک مغسول برای لاغری و کاهش وزن استفاده شده است.

کپسول لاغری دایان فیت که با نام قرص لاک مغسول هم شناخته می شود، یکی از محصولات شرکت داروسازی دایان طب اکسیر است که برای کاهش وزن و لاغری کاربرد دارد.

این محصول یک فرآورده صد در صد گیاهی با ترکیبی از موثرترین گیاهان در زمینه لاغری است که در دسترس شما قرار گرفته است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با لاک مغسول و معرفی یک محصول با کیفیت ایرانی، روش خرید اینترنتی و مصرف آن را نیز به شما معرفی نماییم.

لاک مغسول چیست؟

لاک مغسول که با نام های دیگری مثل لاک نخود هم شناخته می شود، نوعی صمغ گیاهی است. این صمغ در اثر ایجاد شکاف بر روی تنه برخی ازدرختان که متعلق به خانواده Anacardiaceae یا همان خانواده پسته هستند از گیاه خارج شده و به مرور خشک می شود.

رنگ لاک مغسول پس از خشک شدن به صورت قرمز تیره در می آید و خشک و شکننده است.

از لاک مغسول در طب سنتی استفاده های متعددی می شود. اما مهمترین و معروف ترین کاربرد لاک مغسول، استفاده از قرص لاک مغسول در رژیم لاغری و کاهش وزن است.

اگر شما هم به دنبال بهترین قرص لاغری گیاهی هستید و می خواهید یک محصول مطمئن و اثرگذار برای کاهش وزن را بشناسید، بهتر است که با کپسول دایان فیت که یک داروی گیاهی حاوی لاک مغسول و چندین گیاه دارویی دیگر است آشنا شوید.

برای این منظور با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لاک مغسول برای لاغری 2 - قرص لاک مغسول دایان فیت برای لاغری + قیمت و خرید اینترنتی - قرص لاک مغسول

نحوه مصرف لاک مغسول برای لاغری

متخصصان طب سنتی توصیه می کنند که برای کاهش وزن می بایست به صورت دوره های ۴۰ روزه هر روز صبح مقدار نیم گرم از آن را به صورت ناشتا مصرف کرد.

طبع این صمغ گرم و خشک است و به این ترتیب باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود که در زبان عامه به عنوان چربی سوزی شناخته می شود.

با افزایش سوخت و ساز بدن، سلول های بدن نیاز به غذای بیشتری پیدا می کنند و این موضوع باعث می شود که چربی هایی که در طول زمان به صورت ذخیره در بدن انباشه شده و باعث چاقی شده اند به منظور مصرف به عنوان غذای سلول های بدن، شکسته شده و به مصرف برسند.

این ماده علاوه بر دارا بودن اثر چربی سوزی، یک کاهنده اشتها هم هست و باعث کاهش میل به غذا می شود.

به این ترتیب مصرف قرص لاک مغسول هم باعث چربی سوزی و هم باعث کاهش اشتها شده و به این دو روش برای لاغری موثر است.

لاک مغسول برای لاغری 3 - قرص لاک مغسول دایان فیت برای لاغری + قیمت و خرید اینترنتی - قرص لاک مغسول

کپسول لاغری دایان فیت کاهش وزن و چربی سوز

کپسول دایان فیت

دایان فیت یک داروی گیاهی است که توسط شرکت داروسازی دایان طب اکسیر تولید شده است. این محصول برای کاهش چربی های دور شکم و پهلو و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز و چربی سوزی استفاده می شود.

در ساخت کپسول دایان فیت از چندین گیاه دارویی مختلف در کنار این صمغ گیاهی نیز استفاده شده است.

ترکیبات تشکیل دهنده کپسول دایان فیت عبارتند از:

  • لاک مغسول
  • زیره سیاه
  • بوره ارمنی
  • زنیان
  • مرزنجوش
  • رازیانه
  • سداب

فرمولاسیون دایان فیت به صورتی انجام شده است که ضمن رعایت اصول طب سنتی در تعدیل مزاج و طبع هر یک از گیاهان به کار رفته در آن، بیشترین اثرگذاری و کمترین عوارض جانبی را داشته باشد.

گیاهان به کار رفته در ترکیب کپسول لاک مغسول دایان فیت، ضمن اینکه اثرات افزایشی در زمینه لاغر کنندگی وکاهش وزن دارند، موارد ناخواسته مثل گرمی بیش از حد، سردی بیش از حد و ایجاد مشکلاتی از این قبیل را توسط یکدیگر تعدیل می کنند.

خرید اینترنتی کپسول لاک مغسول دایان فیت

هم اکنون خرید اینترنتی کپسول لاک مغسول دایان فیت برای لاغری و کاهش وزن، از سایت داروکده آنلاین درمانگیاه برای شما امکان پذیر شده است.

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت داروخانه آنلاین درمانگیاه شده و ضمن مطالعه کامل و دقیق اطلاعات مربوط به کپسول دایان فیت، در صورت تمایل اقدام به خرید اینترنتی این محصول نموده و آن را درب منزل خودتان در هر کجای ایران عزیز که باشید با پست پیشتاز تحویل بگیرید.

قرص لاک مغسول

 

شما همچنین می توانید با مراجعه به سایت درمانگیاه علاوه بر این محصول، هزاران محصول گیاهی دیگر از جمله ادویه های گیاهی، داروهای گیاهی، روغن های گیاهی، اسانس و عطر های گیاهی و … را خرید کنید.

به عنوان مثال روغن ماکادمیا که برای درخشنده کردن و نرم کردن موهای خشک و شکننده به کار می رود، یک محصول طبیعی و گیاهی است که در سایت درمانگیاه در دسترس شما قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.