جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده از قرص تادالافیل چه مزایایی دارد؟
    10 تیر 1400 - 16:44
    شناسه : 185386
    0

    قرص تادالافیل را با نام سیالیس  و ادسیرکا نیز می شناسند و میزان مصرف آن با توجه به شدت بیماری توسط پزشک مشخص می گردد. با مصرف تادالافیل میزان جریان خون در بدن بالا می رود و بیشترین استفاده آن برای درمان مشکلات جنسی است.

    پ
    پ

    غریزه جنسی در همه افراد وجود دارد و این موضوع در زندگی های مشترک بسیار مهم است. یکی از مواردی که می تواند بنیان خانواده ها را تحکیم یا تضعیف کند، روابط جنسی می باشد که متاسفانه برخی از افراد به این موضوع بی توجه هستند و مشکلات متعددی هم برای خود و هم برای شریک زندگیشان به وجود می آورند.

    برای درمان ناتوانی های جنسی و اختلال در نعوظ پزشکان متخصص در این زمینه، از داروهای مختلفی استفاده می کنند که قرص تادالافیل یکی از داروهای درمانی مشکلات جنسی می باشد. در این مقاله قصد داریم، شما را به طور کامل با قرص تادالافیل و مزایای آن آشنا سازیم پس لطفاً تا پایان ما را همراهی کنید.

    معرفی قرص تادالافیل

    قرص تادالافیل را با نام سیالیس  و ادسیرکا نیز می شناسند و میزان مصرف آن با توجه به شدت بیماری توسط پزشک مشخص می گردد. با مصرف تادالافیل میزان جریان خون در بدن بالا می رود و بیشترین استفاده آن برای درمان مشکلات جنسی است.

    زمان تاثیر گذاری و عملکرد تادالافیل از سی دقیقه تا دو ساعت است و ماندگاری آن بر بدن تا سی و شش ساعت طول می کشد. این دارو در سال 2003 توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شد و برای درمان اختلالات نعوظ بسیار به کار گرفته می شود.

    در هر فرد دوز مصرفی متفاوت است و باید میزان دوزی که بر بردن تاثیر مثبت را دارد، مصرف شود.

    1 - استفاده از قرص تادالافیل چه مزایایی دارد؟ -

    مزایای استفاده از قرص تادالافیل

    قرص تادالافیل بسیار محبوب است و این به دلیل مزایا و کاربردهای آن در درمان بیماری ها می باشد. استفاده از این قرص در درمان بیماری های زیر تاثیر گذار است.

    • با افزایش خون رسانی در آلت تناسلی مردان، سبب برطرف شدن مشکلات نعوظ در مردان می شود.
    • ناتوانی جنسی مردان را می توان با مصرف تادالافیل کاهش داد.
    • تسکین علائم ناشی از بیماری هایپرپلازی خوش خیم پروستات در آقایان به کمک تادالافیل امکان پذیر است. مواردی چون تکرر ادرار، مشکل در دفع ادرار و … توسط این دارو تسکین داده می شوند.
    • تادالافیل می تواند در درمان بیماری فشار شریان ریوی تاثیر گذار است.
    • قرص تادالافیل باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون در نواحی خاص بدن می‌شود. این دارو از طریق مهار شکسته شدن cGMP توسط فسفودی استراز سبب افزایش سطح cGMP، طولانی شدن ریلکسیشن ماهیچه‌های صاف و تقویت جریان خون در کورپوس کاورنوزوم می‌شود.

    نحوه عملکرد قرص تادالافیل

    اثر قرص تادالافیل به این صورت است که خون رسانی در قسمت هایی از بدن را افزایش می دهد. با مصرف این قرص اختلال نعوظ آقایان به دلیل افزایش خون رسانی در آلت تناسلی بهبود می یابد و تاثیر مصرف این دارو در زندگی های مشترک به خوبی دیده می شود.

    اگر بخواهیم نحوه عملکرد قرص تادالافیل را علمی تر بازگو کنیم به این صورت است که این قرص یک آنزیم با نام PDE-5 را کنترل می کند که در نتیجه آن سطح CGMP در عضلات صاف  بالا می رود که در نهایت عروق خونی را گشاد می کند و این امر سبب افزایش خون رسانی می شود.

    اختلالات نعوظ در آقایان بسیار شایع است و همین امر مصرف این دارو را در بین افراد محبوب کرده است. بی توجهی و نادیده گرفتن اختلالات در نعوظ آقایان، می تواند بسیاری از زندگی ها را به دلیل عدم رضایت جنسی به طلاق بکشاند، پس تجویز و مصرف این قرص توسط پزشک یک راه بسیار ساده برای رفع ناتوانی های جنسی است.

    2 - استفاده از قرص تادالافیل چه مزایایی دارد؟ -

    چگونگی استفاده از قرص تادالافیل

    در قسمت های قبلی با قرص تادالافیل و مزایای آن آشنا شدید، حال نوبت به نحوه مصرف و چگونگی استفاده از آن است. به طور کلی این قرص برای درمان ناتوانی های جنسی و درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات مورد استفاده قرار می گیرد که زمان مصرف آن ها برای هر کدام متفاوت است، زمان مصرف برای هر کدام به صورت زیر می باشد.

    1. اگر قرص برای بهبود مشکلات و ناتوانی های جنسی مصرف شود، باید نیم ساعت قبل از رابطه جنسی آن را مصرف کرد. نکته مهم این است که اگر نعوظ بیشتر از چهار ساعت طول بکشد، باید به پزشک مراجعه شود.

    1. اما اگر قرص تادالافیل برای بهبود و درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات مورد استفاده قرار می گیرد، تنها باید در یک ساعت مشخص شده در طول روز مصرف شود.

    نکات مهم در زمان مصرف قرص تادالافیل

    در زمان مصرف تادالافیل باید به نکات و موارد مهمی توجه شود که در ادامه برخی از آن ها را معرفی کرده ایم.

    • اگر ناراحتی و بیماری های زمینه ای چون بیماری های کبدی و کلیوی دارید، از مصرف سرخود این دارو به شدت خودداری کنید.
    • تادالافیل برای بیماری های شایع در مردان است و استفاده از آن در بانوان توصیه نمی شود و فقط در مواردی که پزشک دستور دهد، بانوان حق استفاده از آن را دارند.
    • اگر همواره فشارخون شما بالاست و یا اینکه به افت فشار مبتلا هستید، این دارو را تنها با دستور پزشک مصرف کنید.
    • اگر با مصرف تادالافیل نعوظ در مردان بیشتر از چهار ساعت به طول انجامد، پزشک را در جریان بگذارید.
    • مصرف دارو در افراد زیر 18 سال ممنوع است و از مصرف خودسرانه آن پرهیز کنید.
    • افرادی که سابقه سکته دارند، قبل از مصرف به پزشک خود اطلاع دهید.

    3 - استفاده از قرص تادالافیل چه مزایایی دارد؟ -

    عوارض ناشی از مصرف قرص تادالافیل

    مزایای قرص تادالافیل به حدی تاثیر گذار است که عوارض جزئی آن، نمی تواند به عنوان مانعی برای مصرف این قرص باشد. تادالافیل مانند قرص های دیگر عوارضی دارد که این عوارض ممکن است تنها برای تعداد بسیار کمی از افراد رخ بدهد.

    معمولا این عوارض بعد از چند روز از بین می روند، اما اگر شدت ان ها افزایش یافت توصیه ما این است که به پزشک مراجعه کنید. برخی از این عوارض عبارتند از:

    • حالت تهوع
    • سرگیجه و سردرد
    • درد در ناحیه کمر
    • اسهال
    • سوزش معده
    • آبریزش بینی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.