شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کلاس های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی آینده حضوری برگزار می شود
    11 تیر 1400 - 18:36
    شناسه : 185414
    0

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کلاس‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاهها در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

    پ
    پ

    دانشگاه - کلاس های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی آینده حضوری برگزار می شود -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا؛ منصور غلامی پنجشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح مرکز خراسان شناسی در مشهد طی گفتگو با خبرنگاران افزود: مسوولان وزارت بهداشت و درمان اعلام کرده‌اند شرایط در این زمینه فراهم می‌شود و در مرداد ماه امسال واکسیناسیون کرونا به جمعیت دانشگاهی، استادان، کارکنان دانشگاه و دانشجویان تسری می‌یابد.

    وی ادامه داد: با تحقق این امر علاقه‌مند هستیم سال تحصیلی آینده با حضور دانشجویان آغاز شود و دانشجویان مقطع کارشناسی نیز هر زمان شرایط امن مهیا شود در دانشگاهها حضور خواهند یافت.

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پیش‌بینی ما این است که در نیمسال دوم تحصیلی تمامی کلاسها حضوری خواهد بود.

    وی همچنین با اشاره به افتتاح مرکز خراسان شناسی افزود: مراکز فرهنگی در شهرها ویژگی‌های خاصی را برای توسعه فرهنگ و باورهای فرهنگی ملتها دارند.

    غلامی ادامه داد: اهمیت اینگونه مراکز به خصوص در مناطقی مانند خراسان که در طول تاریخ محل و مرکز مهم مبادلات فرهنگی، تجاری و سیاسی بوده‌اند، بسیار زیاد است و می‌تواند محل آموزش برای عموم مردم و رفت و آمد فرهیختگان باشد.

    وی گفت: راه‌اندازی این مرکز در مشهد با همکاری دانشگاه و مدیریت شهری نمونه خوب و قابل توسعه است که امیدواریم در دیگر شهرها هم با توجه به سابقه فرهنگی متنوعی که دارند این همکاری ها صورت گیرد تا حضور دانشگاه علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های فرهنگی هم بیش از پیش توسعه یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.