×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 1 - نماوا ، تفریحی سنتر یا فیلیمو: کدام به صرفه تر است ؟ -

دانلود فیلم و سریال در بازار سایت های فیلم به یک بحث رقابتی تبدیل شده تا جایی که برخی سایت های فیلم برای کسب بازدید بیشتر اقدام به منتشر کردن فیلم های غیر قانونی می‌کنند. به گفته دبیر شورای عالی دانلود غیرقانونی فیلم تفاوتی با بالارفتن از دیوار مردم ندارد.

2 1 - نماوا ، تفریحی سنتر یا فیلیمو: کدام به صرفه تر است ؟ -

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

رسانه تفریحی سنتر یکی از سایت های دانلود فیلم و سریال به صورت قانونی جزو اولین و برترین سایت ها در ترغیب کاربران به سمت و سوی دانلود قانونی فیلم ها است. جدیدترین فیلم و سریال های نمایش خانگی در این سایت به صورت کاملا قانونی ارائه میشود . در جدیدترین طرح رسانه تفریحی سنتر تحت عنوان (دانلود رایگان فیلم ولی قانونی) با همکاری آپرا و با رضایت تهیه کنندگان آثار، برخی فیلم ها و سریال های جدید به صورت رایگان و تا ۵ کیفیت متفاوت قابل دسترسی است. تماشای آنلاین فیلم و سریال در تفریحی سنتر لذت بخش است چرا که ترافیک نیم بها در نظر گرفته و از این بابت نیازی به نگرانی برای حجم اینترنت خود نباشید. برای دانلود فیلم جدید و فیلم های قانونی و رایگان به آدرس این وب سایت به نشانی tafrihicenter.ir مراجعه کنید.

1 1 - نماوا ، تفریحی سنتر یا فیلیمو: کدام به صرفه تر است ؟ -

دانلود سریال های جدید ایرانی

معرفی سریال های نمایش خانگی سال ۱۴۰۰

شاید بهترین سریال ۱۴۰۰ متعلق به سریال جیران باشد، جیران که نام اصلی او خدیجه خانم تجریشی است ملقب به فروغ السلطنه (درگذشته ۱۲۷۶ قمری)، یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه قاجار، پادشاه ایران بود. این سریال به کارگردانی حسن فتحی که سریال پیشین او به نام شهرزاد که هنوز که هنوز است سریالی به کیفیت آن در نمایش خانگی تولید نشده است. سریال دیگر که از نظر مخاطب و سلیقه ی عام مورد توجه قرار خواهد گرفت، سریال گیسو، ملکه گدایان، سیاوش، میخواهم زنده بمانم، خوب بد جلف، همرفیق و شب های مافیا به پخش خود ادامه خواهد داد.

سریال های جدید در رسانه های فیلیمو ، تفریجی سنتر ، آپارات و نماوا منتشر می شوند . اما تنها رسانه ای که تمام سریال ها را قرار می دهد ، تفریحی سنتر می باشد،که برای دنبال کردن سریال های نمایش خانگی باید ماهیانه بیشتر ۶۰ هزارتومان فیلیمو و ۶۰ هزارتومان نماوا تهیه کنید . که با دانلود قانونی فیلم و سریال های مورد علاقه در رسانه تفریحی سنتر حداکثر ماهانه ۱۰۰ هزارتومان است. برای دانلود سریال های شبکه خانگی به رسانه تفریحی سنتر مراجعه فرمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.