×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

61966976 - حضور قطعی ۵تیم جام‌جهانی در تورنمنت هشت جانبه تایلند -

به گزارش ایسنا، با اعلام رسمی اسامی تیم‌های شرکت‌کننده در تورنمنت تایلند، حضور ۵ تیم راه‌ یافته به جام‌جهانی لیتوانی۲۰۲۱ در این رقابت‌های معتبر قطعی شده که حضور میزبان جام‌جهانی (لیتوانی) در تایلند یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است.

طبق اعلام رسمی کمیته برگزاری مسابقات، پنج تیم ایران، لیتوانی، مصر، تایلند و ازبکستان به عنوان تیم‌های جهانی و تیم‌های تاجیکستان، کوزوو و موزامبیک به عنوان سه تیم دیگر، شرکت کنندگان این تورنمنت جذاب را تشکیل می‌دهند. جدا از فرصت بازی با لیتوانی به عنوان میزبان جام جهانی، بازی با تیم‌های تایلند، ازبکستان و مصر نیز محک مناسبی است. این تیم‌ها گرچه در رنکینگ از ایران پایین‌تر هستند اما به لحاظ تدارکاتی می‌توانند حریف مناسبی برای ایران باشند به خصوص که این تیم‌ها در جام جهانی هم حضور دارند.

کوزوو نیز یکی از تیم‌های حاضر در این پیکارهاست که با توجه به هم‌گروهی ایران با صربستان در جام جهانی، ماکتی از این تیم است و ناظم الشریعه می‌تواند با شبیه سازی کوزوو به صربستان برای مصاف با تیم اروپایی در جام جهانی تیمش را محک خوبی بزند. برای مطالعه بیشتر کلیک کنید.

برابر اوکراین بسیار خوشحال است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس با درخشش هری کین راهی نیمه نهای یورو ۲۰۲۰ شد.

انگلیس در شبی که هری کین دبل کرد توانست با ۴ گل اوکراین را در هم کوبد.

هری کین بعد از بازی گفت:خوشبختانه از زیر فشار خارج شدیم و توانستیم یک بازی خوب و متقاعد کننده را به نمایش گذاریم و با ۴ گل به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: بسیار خوب است که اینگونه پیروز شد. ما ۴ گل زدیم بدون آنکه دروازه ما باز شود. شب استثنایی برای ما بود.

هری کی

یک پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دراگان اسکوچیچ نشان داد که تیم را خیلی خوب می‌تواند هماهنگ کند و شناخت خوبی از بازیکنان دارد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: ابتدا صعود تیم ملی به مرحله دوم را تبریک می‌گویم. ما به دنبال این هستیم که به جام جهانی برویم  تیمی که می‌خواهد به جام جهانی صعود کند، باید در همه مراحل با قدرت کار کند و برایش فرقی نکند چه تیم‌هایی در گروهش قرار می‌گیرند. به خصوص این‌که ایران در تجربه بازی‌های قبل جام جهانی نشان داد که می‌تواند از گروهش صعود کند. مطالعه کنید.

او ادامه داد: وقتی به این فکر می‌کنیم و بر این باوریم که تیم‌مان در جایگاه مناسبی قرار دارد، در نتیجه نباید برای‌مان مهم باشد که در چه گروهی قرار گرفتیم. اما وقتی بخواهیم تیم‌های حریف را بررسی کنیم، همیشه جلوی کره جنوبی فوتبال خیلی خوبی انجام می‌دادیم و در بازی‌های آخرمان هم همیشه مقابل این تیم برتر بودیم. دیگر تیم‌ها همیشه مقابل ما می‌آیند با شرایط فیزیکی و روحی برخورد خاص داشته باشند و ما را عصبانی کنند تا بتوانند موفق باشند.

این پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این‌که با آرامش بازی کردن باعث موفقیت می‌شود، گفت: تیم‌ها عربی می‌خواهند ما را به برخوردهای عصبی ببرند اما خوشبختانه بازیکنان ما در منامه نشان دادند که به این مسائل توجه ندارند و با آرامش کار می‌کنند. ما بازیکنان باتجربه‌ و لژیونرهای آبدیده‌ای هم داریم. نیروی خیلی قوی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم و مقابل این تیم‌ها نگرانی نداریم اما خودمان نباید اشتباه کنیم و تمام تمرکزمان را روی وظایف تیمی‌مان بگذاریم. مسلما می‌توانیم صعود کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.