×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دستگیری دکتر پزشک قلابی - کشف اسلحه و فشنگ جنگی از مطب دکتر قلابی - دکتر قلابی

به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: از اوایل خرداد امسال چهار پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع پزشکی قلابی طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی، خود را متخصص ارولوژی به مراجعه‌کنندگان به کلینیک معرفی و با جراحی پلاستیک گوش، بینی، کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می‌شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس، کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، ابراز کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیک را داشت، بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای سه سابقه کیفری در خصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تاکنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

لطفی با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی‌هایش را در محله مرزداران آغاز کرده است، افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از کلینیک متهم ۹۴ مهر قلابی مربوط به دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضائیه، نظام پزشکی و یک قبضه اسلحه و هشت تیر جنگی نیز کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.