×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بازداشت دستگیر - سگ کشی در خمام/ بازداشت مرد حیوان آزار -

به گزارش «بامردم» به نقل از رکنا؛ سگ کشی یک ناهنجاری اجتماعی است . سگ کشی متاسفانه در برخی شهرها رواج یافته و بعد از آزار سگ ها آنها را به طرز فجیعی می کشند . این بار با سگ کشی در خمام گیلان مواجه شدیم که فرد پس از سگ کشی بازداشت شد . این فرد حیوان آزار یک قلاده سگ را آنقدر مورد آزار قرار داد تا کشته شود. بعد از وقوع سگ کشی این مرد اعترافات تلخی کرد.

فرمانده انتظامی خمام گفت: شخصی که در این شهرستان اقدام به کشتن یک قلاده سگ با اسلحه شکاری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شریف رحیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اینکه فردی با اسلحه شکاری اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و بررسی‌های انجام شده متهم این پرونده را شناسایی کرد بیان داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی متهم ۳۳ساله این پرونده را در منزلش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام تصریح کرد: در بازررسی از منزل این فرد حیوان آزار یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی جریحه‌دار کردن عواطف عمومی را در فضای حقیقی و مجازی از مصادیق جرم قلمداد کرد و با توجه به ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی افزود: هرگونه انتشار فیلم و تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده با انتشاردهندگان و عاملان آن برخورد خواهد شد.
سرهنگ رحیمی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.