شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پ
    پ

    - معروف ترین مراکز خرید در شهر بانکوک تایلند -

    مرکز خرید پر طرفدار ترمینال

    در ابتدا یکی از مشهورترین و رده بالاترین مراکز خرید این شهر را معرفی می کنیم که برای آغاز خرید و بازار گردی مکان مناسبی است . این مرکز خرید ترمینال نام دارد و جالب است بدانید در هر طبقه آن ، با معماری و هویت یکی از شهر های معروف دنیا آشنا می شوید . به عنوان مثال در طبقه همکف آن  ، ایستگاه BTS  شما را به شهر پاریس می رساند و همه چیز به گونه ای طراحی شده که حس و حال قدم زدن در این شهر را تجربه کنید . در طبقه بالای آن به شهر توکیو سفر می کنید و در طبقه بعدی با شهر لندن آشنا می شوید . البته بخش های جالبتری همچون جزایر کارائیب ، شهر سان‌فرانسیسکو و همچنین شهر استانبول نیز پیش رویتان قرار خواهد گرفت .

    با این وجود احتمالا شما نیز مشتاق اید از این مرکز خرید دیدن از مراکز خرید بانکوک کنید و علاوه بر خرید ساعت ها سرگرم باشید .

    مرکز خرید سیام پاراگون

    پیشنهاد بعدی سفر باتو ،  به شما بازدید از این مجموعه شگفت انگیز و بسیار وسیع است . سیام پاراگون یکی از معروف ترین و مدرن ترین مراکز خرید شهر بانکوک است که برندهای بزرگی را در خود جای داده و همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است .

    مرکز خرید سیام دیسکاوری

    این مجموعه نیز بسیار وسیع و مدرن است و دارای نمایندگی های بزرگ و محصولات متنوعی است . امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه نیز تقریبا تمام نیازهای مشتریان را بر آورده می کند و خرید و گشت و گذاری ایده ال برایتان رقم خواهد زد  .

    مرکز خرید سنترال ورلد

    در ادامه پیشنهاد می کنیم از مرکز خرید سنترال‌ ورلد نیز غافل نشوید زیرا این مجموعه یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید شهر بانکوک است و به خصوص در میان گردشگران بسیار پر طرفدار است . این مجموعه از سال ۱۹۹۰ میلادی آغاز به کار نمود و بر خلاف مرکز خرید سیام که بیشتر متعلق به طبقات بالای اجتماع است ، برای عموم مناسب بوده و قیمت کالا ها در آن نسبتا مناسب است . جالب است بدانید این مجتمع یکبار در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط عده ای از مخالفین دولت به آتش کشیده شد و تقریبا همه ساختمان نابود گردید ، و پس از مدتی مورد بازسازی قرار گرفت  . این مجموعه نیز علاوه بر فروشگاه های مختلف و برندهای متنوع ، دارای امکانات رفاهی و تفریحی گوناگونی است .

    مرکز خرید پانتیپ پالازا

    این مجموعه وسیع و مدرن محل مناسبی برای خرید لوازم الکترونیکی و همچنین آشنائی با تکنولوژی روز دنیاست . بنابراین اگر در فکر خرید گوشی و یا لپ تاپ هستید ، بهترین مکان برای خرید همین مجموعه است زیرا قیمت‌ ها در آن ، نسبتا مناسب است .

    مرکز خرید چاتوچاک  Chatucha

    در ادامه شما را با برخی از بازارهای سنتی این شهر آشنا می کنیم که بزرگترین آن ها بازار چاتوچاک نام دارد . این بازار حدود سی و پنج هکتار وسعت داشته و بیش از هشت هزار مغازه کوچک و بزرگ را در خود جا داده است . باید افزود این بازار فقط در آخر هفته ‌ها بر پا می شود و روزانه بیش از دویست هزار بازدید کننده دارد . بنابراین اگر از شلوغی و هیاهوی جمعیت هراس دارید بهتر است از بازدید آن منصرف شوید . گفتنی است چاتوچاک چکیده ای از تمامی بازارهای شهر بانکوک است و هر آنجه را بخواهید در آن می یابی .  از انواع اجناس عتیقه نظیر صفحه‌های موسیقی قدیمی و صنایع دستی گرفته تا انواع پوشاک و  انواع خوراکی و شیرینی جات معروف و خوشمزه این شهر در این بازار خواهید یافت .

    همچنین در کیش نیز مراکز خرید زیادی وجود دارد.

    بازار  Asiatique

     این بازار نیز بسیار محبوب و پر طرفدار است و ترکیبی از دو بازار شبانه و مرکز خرید بزرگ شهر است و در تمام طول شب مملو از جمعیت است . این مجموعه بیش از هزار و پانصد فروشگاه دارد و هر آنچه را بخواهید در آن می یابید . همچنین چهل رستوران در این بازار مشغول به کار هستند و با انواع خوراک های آسیایی و بین المللی از شما پذیرایی می کنند .

     این بازار از ساعت پنج عصر باز می ‌گردد و تا سحر باز است ، بنابراین بهترین مکان برای گشت و گذار شبانه خواهد بود . در هنگام قدم زدن می توانید برخی از شیرینی ها و خوراکی های لذیذ تایلندی را امتحان کنید ،  و در کنار آن از برنامه های فرهنگی مختلف نظیر تماشای نمایش های‌ عروسکی لذت ببرید  . باید افزود قیمت ها در این مکان نسبتا پایین است از این رو محل مناسبی برای تهیه انواع سوغاتی است و با کمی صبر و حوصله کالاهای متنوع و باکیفیتی را میتوان در این بازار یافت .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.