×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تردمیل به عنوان یکی از نمادهای ورزش مدرن در سالهای گذشته طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده است. تقریبا ۵۰ سال پیش بود که دکتر کنت کوپر با کتاب خود به نام «Aerobics» یا همان ورزش هوازی انگیزه اصلی را برای ساختن دستگاهی مفید برای سلامتی انسان در ذهن یک مهندس مکانیک گمنام آمریکایی به نام ویلیام استاپ انداخت.

دکتر کوپر در کتاب معروف خود نوشته بود اگر شخصی ۴ یا ۵ بار در هفته و هر بار ۸ دقیقه بدود، به لحاظ بدنی شرایط فیزیکی بهتری خواهد داشت و ویلیام استاپ بعد از خواندن آن به این فکر افتاد که چگونه می‌تواند این شرایط را در یک محیط سربسته و کوچک مثل آپارتمان‌های ۸۰ متری آمریکا فراهم کند. او دستگاهی طراحی کرد که تقریبا شبیه تردمیل های امروزی بود و نام آن را «Pace Master 600» گذاشت و یک نمونه از آن را برای دکتر کوپر فرستاد و این گونه شد که اولین خرید تردمیل در جهان به نام دکتر کوپر به ثبت رسید.

photo 2020 11 10 11 43 28 - تاثیر استفاده از تردمیل در دوران کرونا : هایپرجیم -

زمانیکه کوپر و استاپ مشغول لذت بردن از ایده و اختراع خود بودند حتی فکرش را هم نمی‌کردند که ۵۰ سال بعد بشر درگیر یک بیماری خواهد شد که او را ماه‌ها در خانه زندانی خواهد کرد و نیاز به ورزش و شادابی از اولویت‌های اصلی بیش از ۸ میلیارد انسان ساکن بر کره خاکی خواهد بود.

تاثیری که کرونا بر سبک زندگی انسان داشته است شاید تا سالها بعد از ریشکن شدن این بیماری برجای خود باقی بماند اما منفعل نبودن در این ایام و توجه به ورزش به ویژه ورزش مادر دو میدانی می‌تواند کارکرد سیستم ایمنی بدن را ارتقا بخشد مخصوصا این امر زمانی پررنگ‌تر می‌شود که به باور بسیاری از محققین، این ورزش می‌تواند در مقیاسی کوچکتر و با استفاده از دستگاه‌های کاربردی همچون تردمیل و در یک فضای بسته و ایمن همچون خانه یا باشگاه انجام گیرد.

امروزه انواع تردمیل در شکل‌ها و قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارد که حتی می‌تواند سرعت و زمان راه رفتن یا دویدن شما را در کسری از ثانیه محاسبه و در نمایشگرهای پیشرفته برای شما به نمایش بگذارد و یا اگر هنگام ورزش اهل گوش دادن به موزیک هم باشید می‌توانید تنها با یک هندزفری آهنگ مورد علاقه خود را در دستگاه تردمیل خانگی و یا تردمیل باشگاهی پلی کرده و از زمان ورزش خود لذت ببرید.

خرید تردمیل و استفاده از آن به صورت مستمر یکی از توصیه‌های مهم کارشناسان امر در ایام شیوع کرونا در جهان بود. پژوهش‌های بسیاری در سالهای اخیر ثابت کرده است که روزانه ۵ تا ۱۰ دقیقه ورزش هوازی می‌تواند سلامتی بیش از ۸۰ درصد افراد را تضمین کند و با توجه به محدودیت‌های دنیای مدرن دستگاه‌های ورزشی خانگی و باشگاهی طرفداران قابل توجهی پیدا کرده‌اند. فروشگاه هایپرجیم به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های فروش آنلاین و حضوری، انواع تردمیل و ابزارآلات ورزشی را برای فروش با تخفیفات ویژه در معرض بازدید عموم قرار داده است.

انواع تردمیل از جمله تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم آماده عرضه محصولات خود به مشتریان با هر نوع سبک و سلیقه ورزشی است. خرید انواع تردمیل به صورت آنلاین و با ارایه مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما برای انتخابی بهتر همه روزه در فروشگاه هایپرجیم در حال انجام است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تردمیل خانگی به سایت ما مراجعه کنید و یا با تماس تلفنی از قیمت های به روز شده اطلاع یابید.

بر اساس یک پژوهش انجام یافته در دانشگاه گلاسکو کالدونیان که رهبری یک تیم تحقیقات بین المللی را بر عهده داشت، ده دقیقه ورزش در طول روز ۱۲ هفته قبل از واکسیناسیون می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روی افزایش ایمنی بدن داشته باشد. با توجه به وجود محدودیت‌ها در ایام کرونا ورزش در خانه مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود که یک دستگاه تردمیل خانگی مشکل شما را در این خصوص حل خواهد کرد.

اگر دسترسی محدود و مشروط به باشگاه‌های ورزشی دارید تردمیل باشگاهی نیز از جمله انواع تردیمل است که می‌توانید آن را از فروشگاه هایپرجیم تهیه کنید. قیمت تردمیل باشگاهی در انواع و قابلیت‌های مختلف برای رضایت مشتریان در فروشگاه هایپرجیم به صورت آنلاین آماده عرضه است. شما می توانید با خرید تردمیل ‌های پیشرفته و به روز حتی از میزان کالری مصرف شده و تعداد تپش قلبتان در هنگام ورزش خبردار شوید.

انواع تردمیل در برندها و کارکردهای متفاوت می‌توانند نیاز طیف‌های مختلفی از کاربران را تامین کنند تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم و حتی بیشتر و همچنین قدرت موتور تا ۶ اسب بخار از جمله مزایا و ویژگی‌های انواع تردمیل است که طیف گسترده این محصولات را می‌توانید به صورت حضوری در فروشگاه هایپرجیم مشاهده کنید.

تردمیل‌ها بر اساس نوع راه‌اندازی آنها به دو مدل موتوردار و بدون موتور تقسیم می‌شود که مدل بدون موتور آن بدون نیاز به برق قابل استفاده است اما معمولا انواع تردمیل های برقی بیشتر از نوع دوم مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد و اغلب مردم خرید تردمیل ‌های برقی را به علت راحتی و داشتن امکانات بیشتر در دستور کار قرار می‌دهند در حالیکه قیمت تردمیل های موتوردار بیشتر از تردمیل‌های بدون موتور است.

تردمیل ها همچنین بر اساس سبک استفاده نیز به دو نوع خانگی و باشگاهی تقسیم می شوند که نوع باشگاهی آن امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به انواع تردمیل خانگی دارد. قیمت تردمیل خانگی نیز نسبت به نوع باشگاهی آن مقرون به صرفه‌تر است.

فروشگاه هایپرجیم با داشتن انواع تردمیل محصولاتی را از کشور تایوان، چین، کره، اسپانیا و انگلیس در مجموعه خود عرضه می‌کند که انواع تردمیل خانگی آنها قدرت موتوری تا ۴ اسب بخار و انواع تردمیل باشگاهی دارای قدرت موتوری تا ۶ اسب بخار هستند. قیمت تردمیل‌ها بر اساس نوع و امکانات موجود در آن متفاوت است که شما می‌توانید با انتخاب و خرید تردمیل خانگی برای ایام کرونا از امکانات این دستگاه برای ایجاد محیطی سالم و شاداب بهره ببرید.

به یاد داشته باشید که تمامی توصیه‌های پزشکی و علمی بر استفاده از تردمیل یا ورزش کردن در ایامی است که مبتلا به بیماری کرونا نباشید پس بنابراین اگر مبتلا به کرونا یا انفولانزا یا تنگی نفس و بیماری‌های تنفسی هستید استفاده از تردمیل به شما توصیه نمی‌شود و در صورت اصرار به انجام این کار حتما با پزشک خود در این باره مشورت کنید.

بر اساس یک تحقیق معتبر ورزش کردن فرد مبتلا به کرونا می تواند پیامدهای ناگواری داشته باشد. این تحقیق نشان داده است که ورزش کردن فرد مبتلا به کرونا به علت کاهش توان ایمنی بدن او می‌تواند به سیستم تنفسی و در ادامه بر کارکرد مغز و قلب او تاثیر منفی داشته باشد.

photo 2020 11 10 11 43 27 - تاثیر استفاده از تردمیل در دوران کرونا : هایپرجیم -

ورزش کردن در ایام کرونا و استفاده از تردمیل در منزل که روش ایمن‌تر آن در این ایام است، می‌تواند نرخ متابولیسم بدن شما و میزان جذب مواد مغذی را در بدن افزایش دهد که در نهایت منجر به گردش خون بهتر، کارکرد منظم قلب و افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود. هرچند کرونا توانست عواقب جبران ناپذیری را بر بشر تحمیل کند اما اغلب تحقیقات علمی در این ایام بر لزوم توجه به ورزش به ویژه پیاده‌روی و دویدن و تاثیر آن بر شادابی جسم و روح انسان صحه گذاشتند. تردمیل به عنوان وسیله‌ای که به راحتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد می‌تواند ما را در رسیدن به زندگی سالم تر و بهتر یاری کند.

https://hypergymco.com/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.