×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بستری کرونا - بستری ۸۱ کرونایی جدید در گیلان/ فقط خودروهای پلاک بومی تردد کنند -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، از بستری شدن ۸۱ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۳۶۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۷۰ نفر وخیم است.

وی با اشاره به قرمز شدن شهرستان های آستارا، رشت، خمام، رودبار، بندرانزلی و رودسر، افزود: براساس تصمیم ستاد استانی کرونا، تردد خودروهای دارای پلاک بومی در استان گیلان در ساعات غیر منع تردد شبانه آزاد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مردم استان دائما در حال رفت و آمد بین شهرستانی هستند، گفت: استان را به صورت گیلان شهر دیدیم که از نظر سیستم بهداشتی نیز قابل قبول است، اما برای ورود خودروهای غیر بومی به استان به ویژه در محورهای ورودی آستارا، رودبار و رودسر سخت گیری خواهد شد.

حیدرزاده، از اصناف شهرهای قرمز و نارنجی خواست نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی متناسب با رنگ بندی کرونایی اهتمام داشته باشند و تصریح کرد: نحوه فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار از امروز به فرمانداران ابلاغ و از فردا در شهرها اعمال می شود.

وی با اشاره به فعالیت مشاغل گروه یک در همه رنگ بندی ها، اضافه کرد: متاسفانه برخی از اصناف رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی نمی گیرند و منجر به انتقال بیشتر ویروس می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.