چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا خرید استابلایزر در تابستان ضروری است؟
    21 تیر 1400 - 7:25
    شناسه : 185659
    0

    استابلایزر که با نام‌های دیگری چون ترانس و تثبیت کننده ولتاژ شناخته می‌شود، دستگاهی به حساب می‌آید که آن را در مسیر جریان برق قرار می‌دهند و با این کار از بروز نوسان و پرش‌های ناگهانی برق شهری یا برق سه فاز جلوگیری می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که از لوازم برقی و صنعتی محافظت گردد و مشکلی برای دستگاه‌های مورد استفاده در یک محیط پیش نیاید.

    پ
    پ

    1 - چرا خرید استابلایزر در تابستان ضروری است؟ -

    همان‌طور که می‌دانیم، برق شهری نوسانات ولتاژی زیادی دارد و از آنجایی که این موضوع می‌تواند تاثیرات منفی بر عمر و راندمان کاری دستگاه‌هایی که از برق استفاده می‌کنند، داشته باشد، باید از وسیله‌ای استفاده کرد که بتوان این نوسانات را کنترل کند. استابلایزر دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داریم. به احتمال زیاد تا به حال بارها اسم این وسیله به گوشتان خورده است، اما شاید ندانید که استابلایزر چیست و چه کاربردی دارد. از همین رو تصمیم داریم در این مقاله شما را به طور کامل با استابلایزر آشنا کنیم تا به اهمیت آن پی ببرید تا در زمان قطع و وصل برق در تابستان، دستگاه ها آسیب نبینند.

    استابلایزر چیست؟

    استابلایزر که با نام‌های دیگری چون ترانس و تثبیت کننده ولتاژ شناخته می‌شود، دستگاهی به حساب می‌آید که آن را در مسیر جریان برق قرار می‌دهند و با این کار از بروز نوسان و پرش‌های ناگهانی برق شهری یا برق سه فاز جلوگیری می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که از لوازم برقی و صنعتی محافظت گردد و مشکلی برای دستگاه‌های مورد استفاده در یک محیط پیش نیاید.

    این وسیله به دلیل داشتن سیستم میکروپروسسور، می‌تواند اندازه گیری ولتاژ ورودی را انجام دهد و پی ببرد که ولتاژ کاهش یا افزایش داشته است. در ادامه این ولتاژ را تصحیح می‌کند و با کمترین میزان خطا به استفاده لوازم درمی‌آید. توجه داشته باشید که این وسیله، انواع مختلف دارد که باید متناسب با نیاز از استابلایزر خانگی یا استابلایزر صنعتی استفاده شود.

    2 6 - چرا خرید استابلایزر در تابستان ضروری است؟ -

    استابلایزر مخصوص هر دستگاه صنعتی

    استابلایزرها بر اساس تکنولوژی ساختی که دارند، به سه دسته گوناگون تقسیم می‌شوند. این سه دسته را می‌توان استابلایزر رله‌ای، سروو موتوری و استابلایزر استاتیکی در نظر گرفت. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    استابلایزر رله‌ای: در این مدل از استابلایزر یک ترانس و چند رله وجود دارد. این رله‌ها سرهای خروجی سیم‌پیچ‌ها را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که با برق منزل هماهنگ شوند. در حقیقت برق با استفاده از این دستگاه به‌صورت پله‌ای تنظیم و اصلاح می‌شود.

    استابلایزر سروو موتور: این نوع از استابلایزر در ساختار خود رله ندارد، بلکه از ترانسی حلقوی و مدور تشکیل شده که بر روی این ترانس یک بازو دیده می‌شود که می‌تواند کنترل را به‌صورت هوشمند انجام دهد. در حقیقت می‌توان گفت تغییرات ولتاژ برق و نوسان‌هایی که رخ می‌دهد از طریق همین بازو تنظیم و کنترل می‌شود.

    استابلایزر استاتیکی: این نوع از استابلایزر عملکردی سریع‌تر و دقیق‌تر از دو نوع قبلی دارد. در نتیجه می‌تواند ولتاژ برق را به اندازه‌ای که لازم است تغییر دهد. در این نوع از استابلایزر میکروپروسسوری موجود است که در هنگام تشخیص نوسان برق پیامی را به کانورتور الکترونیکی ارسال می‌کند. استابلایزر پرنیک از همین نوع استابلایزرها بوده و به عنوان دستگاه های دانش بنیان ایرانی عرضه شده است. این نوع استابلایزر ماینر با بالاترین دقت و بدون استهلاک، به جبران نوسان ولتاژ می پردازد.

    3 - چرا خرید استابلایزر در تابستان ضروری است؟ -

    پرنیک؛ تنها تولید کننده استابلایزر دانش بنیان سوئیچینگ در ایران

    پرنیک به عنوان تولید کننده این نوع استابلایزرها که هم در ایران ثبت اختراع و گواهی دانش بنیان دارد، و هم در US Patent ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده است، انواع استابلایزر تک فاز و سه فاز خود را با تکنولوژی های مختلف برای کاربردهای گوناگونی مثل ماینر، لیزر، استابلایزر صنعتی ، دستگاه cnc یا آسانسور و همچنین استابلایزرهای خانگی مخصوص تمام وسایل منزل ارائه کرده است. این دستگاه ها به تمام ایران ارسال می شوند و با ضمانت قابل تمدید عودت، تعویض یا تعمیر به کاربران تقدیم می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس rms-electronics.com مراجعه کرده یا با شماره تماس 021-77035010 تم1-77035010 jlhبا شماره تماس ن مجموعه به آدرس تقدیم می شود. ل ارائه کرده است. این دستگاه ها به تمام ایران ارسال می شوند و با ضم تماس حاصل فرمایید. پرنیک ؛ هوشمند و پر تکنیک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.