×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

گوشی a22 1 - گوشی a22 ارزان ترین گوشی 5g سامسونگ - خرید اقساطی گوشی a22

گوشی گلکس  A22 5G یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ است که توجه تعداد زیادی از کاربران گوشی های سامسونگ را به خود جلب کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی های گوشیگلکسی A22 قابلیت اتصال آن به شبکه پرسرعت فایو جی است که امکان دانلود و به اشتراک گذاری فایل های مختلف رسانه‌ای را با بالاترین سرعت ممکن برای کاربر فراهم می کند و از طرفی ویژگی های به کار رفته در این گوشی به شما کمک می کنند تا در صورتی که از طرفداران بازی هستید بتوانید بهترین تجربه بازی را با گوشیA22 5G داشته باشید.

شاید یکی از مهمترین ویژگی های بکار رفته در گوشیA22 5G، صفحه نمایش ۶.۶ اینچی آن باشد که با کمک تکنولوژی FHD پلاس توانسته است محتوا را با بالاترین سطح وضوح به شما نمایش دهد.

گوشی a22 2 - گوشی a22 ارزان ترین گوشی 5g سامسونگ - خرید اقساطی گوشی a22

شاید یکی از دلایل جذابیت یک گوشی به طراحی آن مربوط می شود. کاربران گلکسی A22 5G باید به این نکته توجه داشته باشند که طراحی گلکسی A22 5G نوعی طراحی منحصر به فرد و زیباست و با انحنای ظریف خود باعث شده تا در عین حال که زیبایی و ظرافت را به همراه دارد راحتی فراوانی را نیز در حین در دست گرفتن گوشی برای کاربر فراهم می کند.

دوربین گوشی a22  سامسونگ

دوربین سه گانه گلکسی A22 5G از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض و دوربین تشخیص عمق ۲مگاپیکسلی، ترکیبی  بی نظیر از سه دوربین فوق‌العاده را در اختیار شما قرار داده‌اند و نکته مهمی که باید به آن اشاره کنید این است که دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه ، چشم اندازی بی نظیر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی a22 3 - گوشی a22 ارزان ترین گوشی 5g سامسونگ - خرید اقساطی گوشی a22

 از طرفی دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز به شما کمک کند تا پس زمینه پشت سوژه را محو کرده و عکس های پرتره با کیفیت بالا ثبت کنید. دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی گلکسی A22 5G سلفی هایی را برای شما به یادگار می‌گذارد که به خاطر ه ای بینظیر تبدیل خواهند شد.

 یکی دیگر از قابلیت های گلکسی A22 5G که در نوع خود قابل توجه است به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت و قابلیت پشتیبانی از فست شارژر ۱۵ واتی مربوط می‌شود.

همچنین ترکیب ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت این فرصت را برای شما فراهم کرده  تا تمام فایل های صوتی و تصویری خود را در فضایی وسیع ذخیره کنید و در عین حال می توانید ظرفیت این گوشی را با استفاده از کارت حافظه تا یک ترابایت نیز ارتقا دهید.

قیمت گوشی A22 5G

آن دسته از کاربران عزیزی که تمایل دارند جدیدترین قیمت گوشی های سامسونگ و به ویژه قیمت روز گلکسی A22 5G را مشاهده کنند می توانند به وب سایت www.allsamsung.ir  مراجعه کرده و یا با شعب هروی و سعادت آباد و ونک نمایندگی رسمی سامسونگ تماس حاصل نمایند تا همکاران ما جدیدترین قیمت گوشی میان رده سامسونگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

خرید گلکسی A22 5G

مشتریان عزیزی که تمایل دارند از ویژگی های گوشی میان رده و پرسرعت سامسونگ بهره‌مند شوند می توانند جهت خرید این گوشی به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت www.allsamsung.ir  نسبت به خرید آنلاین گوشی پرسرعت میان رده سامسونگ اقدام نمایید و یا به صورت حضوری به شعب سعادت آباد، هروی و یا ونک نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه نمایید.

خرید قسطی گلکسی A22 5G

آن دسته از مشتریان عزیزی که تمایل دارند از امکان خرید اقساطی گلکسی A22 5G بهره‌مند شوند ابتدا  باید به قسمت ثبت نام خرید اقساطی وب سایت  www.allsamsung.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. نمایندگی رسمی سامسونگ این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا با کمترین نرخ بهره و اقساط بلند مدت از ویژگی ها و امکانات جدیدترین محصولات سامسونگ بهره‌مند شود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.