×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خرید فالوور ارزان

برای تبلیغات در اینستاگرام و بیشتر دیده شدن، شما نیاز به فالوور بیشتر وافزایش فالوورارزان دارید تا افراد بیشتری محتوای ارسالی توسط شما را مشاهده کنند و به دنبال کنندگان و یا مشتریان شما اضافه شوند. پس ما این پیشنهاد را برای شما داریم که با خرید فالوور ارزان مخصوصا خرید از سایت فالووان یک خرید خوب و با کیفیت عالی را تجربه کنین و تفاوت را در بیزنس خود به اشکارا ببینید.

image e814a97a0a5499ee3965f20c82840dd852dd4a01 - معرفی بی واسطه ترین خدمات اینستاگرام ایران فالووان -

ایا میدونستی یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سایت فالووان این است که با هرخریدی که انجام میدهید حدود دوبرابر هدیه دریافت میکنید.

یکی از پر کاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام که در بین کاربران فعال این شبکه اجتماعی رایج است، اصطلاح فالوور می باشد و کاربران این شبکه اجتماعی برای داشتن فالوور بیشتر با همدیگر در رقابت هستند. فالوور قبل از اینکه یک اصطلاح باشد، یک کلمه انگلیسی است که کاربردهای مختلفی در این زبان دارد. اما از زمان پیدایش و ظهور شبکه های اجتماعی، کاربرد آن نیز به گونه ای افزایش پیدا کرد.

فالوور یا دنبال کننده یعنی فرد یا پیجی که یک صفحه اینستاگرام را دنبال می‌کند. وقتی کسی صفحه اینستاگرام شما را دنبال می‌کند فالوور اینستاگرام یا دنبال‌کننده شماست . پس واضح است که همگان ترجیح می دهند فالوور بیشتر داشته باشند و افزایش فالوور اینستاگرام را راهی برای افزایش سود در کسب و کارشان بدانند و در پی این موضوع، به فکر خرید فالوور ارزان باشند !!!

با خرید فالوور ارزان شما زودتر از آن که انتظارش را داشته باشید می‌توانید جایگاه مناسبی را برای برند خود پیدا کنید. اگر به دنبال خرید فالوور ارزان و مقرون به صرفه هستید فالووان بهترین انتخاب است. برخی افراد سودجو با قیمت های بسیار پایین فالوور می‌فروشند. مطمئن باشید که این فالوورها تقلبی و غیر فعال هستند به این دلیل فالوورهای باکیفیت را نمیتوان با قیمت بسیار پایین عرضه کرد . برخی دیگر از متقلبان با ارائه قیمت‌های بالا و نجومی ادعا می‌کنند که فالوورهایشان از همه لحاظ مورد تایید و بهترین هستند در صورتی صحت هیچکدام ازاین دو مورد  ذکر شده مورد تایید فالووان نمیباشد. در قلمرو خرید و فروش فالوور ارزان مانند بسیاری از صنف های دیگر محدوده قیمت خاص خود وجود دارد که تیم حرفه ای فالو وان به خوبی این حدود قیمت را می‌داند و آن را عملی کرده است.

image 45ff4b64eb2fccdd6e26408524823581c5386dd8 - معرفی بی واسطه ترین خدمات اینستاگرام ایران فالووان -

 

 

۱-میدونستی تا الان از هرجا ک داشتی فالور میخریدی خرید با واسطه رو تجربه میکردی چه خوب که بدون واسطه از این به بعد میخوای خرید کنی و این باعث افتخار ماست که بعد از ۷ سال سابقه کار تصمیم گرفتیم خودمون بدون واسطه با مشتریان ارتباط بگیریم.

۲-میدونستی در اینجا هرچقد فالور بخری حداقل ۲ برابر برایتان واریز میشود . ۱کا بخر ۲کا ببر

۳-میدونستی اگر درماه هر ۱۰۰ هزار تومن ک خرید کنی توی جایزه ۱میلیون تومانی شرکت داده میشید

۴-میدونستی هر ۱ نفر از دوستاتو که بیاری میتونی کلی هدیه بابت زیر مجموعه شدنش دریافت کنی و هربار این به حسابت اخر ماه اضافه میشه

تعدادی از سایت‌ها و برند های فروش فالوور ادعا دارند که ریزش فالوورهای آن‌ها صفر است. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، این این موضوع تقریبا غیر ممکن است. فالوورهای واقعی و فعال به حدودا بین ۵ تا ۲۰ درصد ریزش خواهد داشت. فالوورهایی که در فالو وان ارائه میشود نیز از این قاعده پیروی می‌کنند. به همین دلیل فالو وان  برای شما حدود ۴۰ الی ۲۰۰ درصد فالوور بیشتر به پیج تان ارسال میکند تا کم ترین میزان ریزش رو تجربه کنید.  اما اگر شما بعد از خرید به هر دلیلی بیشتر این میزان ریزش داشتید، حتما با کارشناسان فالو وان تماس بگیرید تا مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنند.

خرید لایک

image d4e448a6d3e94e7e8fcf45764960e9ee388bba92 - معرفی بی واسطه ترین خدمات اینستاگرام ایران فالووان -

اگر از افزاد فعال در شبکه های اجتماعی هستید حتما با کلمه‌ی لایک  آشنایی دارید ، لایک به معنی پسندیدن و در اصل اگر شخصی مطلب ، عکس یا ویدئویی را دوست داشته باشد می تواند رضایت خود را به صاحب آن صفحه اطلاع دهند. شما با خرید لایک زمینه را برای جذب فالوور ارزان و لایک با کیفیت واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد ،

با خرید لایک از سایت فالووان میتوانید به پیشرفت پیج و بالا بردن نرخ تعامل پیج کمک کنین و این موضوع باعث میشود افراد بیشتری از صفحه ی شما دیدن کنند . این یک امتیاز بزرگ برای پیج شما خواهد بود. لایک هایی که فالووان برای شما فراهم می آورد از فالوور های فعال خواهد بود.

هرچه پست های شما محبوبیت بیشتری داشته باشد ، به احتمال زیاد توسط بینندگان جدید دیده می شود و کاربران اینستاگرام به پستی نگاه می کنند که از گذشته بازدید قابل توجهی داشته است. و هرچه این موضوع از طرف افراد بیشتری مورد تایید قرار گیرد یعنی پستی که به اشتراک گذاشتین بیشترین لایک رو دریافت کند اعتبار پیج شما بیشتر میشود.

اگر محتوایی که ارسال کرده اید لایک زیادی داشته باشد، افرادی که معمولاً آن را دوست ندارند نیز به آن لایک میدهند. این وضعیت روانشناسی گله نامیده می‌شود، مردم واقعاً به این روش عمل می‌کنند. اگر با داشتن لایک زیاد و تعاملات مثبت در پست‌های خود، مردم را به چالش و مسابقه دعوت کنید، در این صورت آن‌ها محتوای شما را با شبکه خود به اشتراک می‌گذارند و افراد بیشتری با شما و محصولات شما آشنا می شوند. سپس واکنشی زنجیره ای رخ می دهد که ما آن را “اثر گلوله برفی” می نامیم و باعث تعامل بیشتر و بیشتر مردم در سراسر جهان می شود. این‌ها مانند قوانین نانوشته اینستاگرام است. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم لایک ها را به صورت تدریجی خریداری کنید.

خرید لایک باعث میشه که پست شما به اکسپلور برود و لایک های ارگانیک هم دریافت کنه و فالوور های فعال هم جذب کنین . فالووان با لایک های با کیفیتی که ارائه میدهد باعث میشود که روند مثتی در پیشرفت پیج و فروش محصولات و محبوبیت پیج میشود.

با خرید لایک به ارتقا پیج و سود در فروش خود مبتوانید کمک کنین به این شرط که لایک با کیفیت خریداری کنید . سایت فالووان این قرصت را در اختیار شما قرار داده است که با اطمینان و جوابدهی صدرصد خرید فوق العاده تجربه کنین.

لایک‌های اینستاگرام برای معروف شدن بسیار مهم هستند. با رفتن پست شما به اکسپلور آن‌ها به پروفایل شما مراجعه می‌کنند و می‌تواند به پیشنهادات تجاری منجر شود. این مساله برای اینفلوئنسرهایی که به دنبال مشارکت تجاری هستند بسیار حیاتی است.

image 493fa36642f89a9319ad57fdf9b566b680bea90d - معرفی بی واسطه ترین خدمات اینستاگرام ایران فالووان -

همانطور که می‌دانید، اگر می‌خواهید در اینستاگرام معروف شوید، لایک گرفتن در اینستاگرام ضروری است. همه افراد مشهور در اینستاگرام دوست دارند که همینطور بمانند، تعداد لایک دکمه اندازه گیری نظرات مردم در مورد پست‌های شما است.

اگر محتوایی که ارسال کرده اید لایک زیادی داشته باشد، افرادی که معمولاً آن را دوست ندارند نیز به آن لایک میدهند. این وضعیت روانشناسی گله نامیده می‌شود، مردم واقعاً به این روش عمل می‌کنند. اگر با داشتن لایک زیاد و تعاملات مثبت در پست‌های خود، مردم را به چالش و مسابقه دعوت کنید، در این صورت آن‌ها محتوای شما را با شبکه خود به اشتراک می‌گذارند و افراد بیشتری با شما و محصولات شما آشنا می شوند. سپس واکنشی زنجیره ای رخ می دهد که ما آن را “اثر گلوله برفی” می نامیم و باعث تعامل بیشتر و بیشتر مردم در سراسر جهان می شود. این‌ها مانند قوانین نانوشته اینستاگرام است. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم لایک ها را به صورت تدریجی خریداری کنید.

با این حال ، گاهی اوقات کسب شتاب در شبکه های اجتماعی می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد ، و یکی از سخت ترین موارد برای مدیریت این است که شما همیشه باید از بین مردم جدا شوید. تبدیل شدن به یک شخصیت مشهور در اینستاگرام می تواند سریعتر از تلویزیون باشد، اما اگر نتوانید مداوم خود را حفظ کنید، می توانید به همان سرعت فراموش شوید. شما باید محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید و مرتباً پست ارسال کنید، همچنین از پست های خود با تعداد زیادی لایک برای ماندن در اکسپلور اینستاگرام پشتیبانی کنید و هر چند وقت یکبار آن را استوری کنید. گرفتن لایک از همه می تواند سخت باشد و شما نمی توانید به طور مداوم به لایک زیاد بگیرید، بنابراین برای اولین بار برای پست‌های خود لایک بخرید. ما خدمات را برای کسانی که از نظر ذهنی آماده شروع هستند، تضمین می کنیم.

ارسال انبوه پیام تبلیغاتی در واتساپ

بدلیل محدودیت در برخی از شبکه های اجتماعی ناچار به تبلیغ در کانال با پیج ها هستید و بسیاری از مخاطبان پیام شما را نخواهند دید چون یک ارتباط یکطرفه میباشد . اما در تبلیغ واتساپی بصورت مستقیم به هر آنکه می خواهید پیام ارسال کنید . تبلیغ در فضای مجازی بدلیل بازدهی خوب مورد توجه افراد و رونق در کسب و کار شده است. در تبلیغات مجازی ، تبلیغات مستقیم و نفر به نفر یک بازاریابی بی واسطه است.

image 46f3cfa38af80b1d1d8de032e8dbece8619aa685 - معرفی بی واسطه ترین خدمات اینستاگرام ایران فالووان -

با راسال انبوه پیام واتساپ به روش های مختلف مانند متن فیلم عکس و حتی وویس خدمات خود را بدون واسطه با مشتری به اشتراک بگذارین و ارتباط دوطرفه  برقرار کنید.

گروه برنامه نویسی فالووان به شما این امکان را می دهد بدون خطر مسدود شدن از طریق سرویس های از پیش ساخته شده، که ابزاری ایده آل برای برقراری ارتباط تجاری با یک جامعه کاربری که همچنان در سراسر جهان رشد می کند است، پیام های انبوه ارسال کنید .فالووان یک ویژگی ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد هرتعداد پیام را با تأیید رسمی از واتساپ ارسال کنید و هیچ خطری از نظر اسپم در نظر گرفته نمی شود.

با ربات هایی که در حاضر وجود داره و با قیمت های بسیار بالا در سایت های مختلف ارائه میشود شما نمیتوانید ارسال انبوه داشته باشین و تبلیغات خود را در ظرفیت بالا به اشتراک بگذارین . پس فالووان با استفاده از نیروهای با تجربه و مهندسین باسواد در حوزه فضای مجازی و تبلیغات این امکان را در اختیار شما قرار داده که کسب و کار خود را به بهترین حالت ممکن رونق دهید و به کسب و کارت خود یه تکان اساسی دهید.

با خرید پکیج های ارسال پیام انبوه واتساپ از سایت فالووان کسب و کار خود را به صورت انبوه و بدون اسپم شدن اکانت خود و بدون هیچگونه محدودیت تبلیغ کنین.

سایت فالووان این امکان را برای کاربران خود قرار داده که تبلیغات خود را در واتساپ به صورت هدفمند انجام دهند این مطلب به این صورته که شما میتوانید جامع هدف خود را انتخاب کنین یا اینکه به لیست شماره هایی که در اختیار دارین پیام ارسال کنین این موضوع به خودی خود باعث رضایتمندی از تبلیغ و بازدهی فوق العاده تبلیغ میشود.

ارسال پیام های انبوه واتساپ با استفاده از نسخه رایگان واتساپ که همه ما می توانیم دانلود کنید امکان پذیر است. اما ما می توانیم این کار را با استفاده از لیست ها و ربات‌هایی که داریم انجام دهیم چرا که محدودیت های واتساپ بسیار سخت گیرانه می باشد و در صورت ارسال پیام تبلیغاتی انبوه واتساپ اکانت شما را Ban میکند ولی با استفاده از پکیج های فالو وان میتوانید بدون محدودیت ارسال کنید.

لیست های توزیع به شما امکان می دهد بدون ایجاد گروه یا کپی کردن و چسباندن متن مشابه به طور همزمان با چندین گیرنده تماس بگیرید. درست مثل لیست ارسال انبوه ایمیل است.
ارسال پیام های انبوه واتساپ بسیار مفید است، اما واتساپ نحوه ارسال پیام های گسترده توسط مشاغل را محدود می کند و در مورد افراد و شرکت هایی که هرزنامه ارسال می کنند بسیار سختگیرانه عمل کرده است.
اگر شرکتی این روش را درست و رسمی انجام ندهد، خطر مسدود شدن شماره آن‌ها و البته از دست دادن مشتری توسط واتساپ وجود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.