×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

پول عیدی - پرداخت ۱۶ میلیون تومان به فرزند چهارم -

به گزارش «بامردم» به نقل از خبر آنلاین: عبدالله ارجائی اجرای طرح به علاوه سه را یکی از اقدامات این بنیاد برشمرد و گفت: این طرح، کمک به خانواده‌هایی است که قصد فرزند چهارم را دارند و ۱۰ میلیون تومان از این کمک بلاعوض و ۶ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد است.

وی با بیان اینکه این طرح از هفته گذشته از شهر قم آغاز شد افزود: میانگین رشد جمعیت این شهر برابر با میانگین رشد جمعیت کشور است.

ارجائی با اشاره به اینکه از ابتدای مرداد در بیرجند به عنوان دومین شهر هدف، طرح به علاوه سه اجرا خواهد شد گفت: در این طرح، پدران خانواده‌ای که ثبت نام کنند، یک بازه زمانی ده ماهه وجود دارد و بعد از این زمان و با وارد کردن کد ملی فرزند چهارم، یک میلیون تومان هدیه تولد به حساب مادر خانواده واریز می‌شود.

وی افزود: ۲ میلیون تومان سپرده‌گذاری از سوی بنیاد ۱۵ خرداد برای کودکی که کد ملی او ارسال شده است، انجام می‌شود و این سرمایه‌گذاری تداوم خواهد داشت و ارزش افزوده آن، بعد از ۱۸ سالگی به کودکی که جوان شده، تقدیم خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: هزینه بیمه تکمیلی مادر و کودک در سال اول تولد تامین خواهد شد که برآورد ما ۳ میلیون تومان هزینه درمان است.

ارجائی افزود: ۴ میلیون تومان نیز در اختیار پدر خانواده در قالب یک کارت خرید قرار خواهد گرفت که وسایلی که مورد نیاز است را تامین کند.

وی گفت: همچنین ۶ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد بر روی آن کارت خرید، به پدر خانواده داده می‌شود که اختیاری است.

ارجائی گفت: متقاضیان می‌توانند برای نام‌نویسی در طرح به علاوه ۳ در سامانه www.1542.ir ثبت نام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.