جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 1+5 عاملی که از شما یک مرد خوش تیپ‌تر می‌سازد
    26 تیر 1400 - 14:42
    شناسه : 185870
    0

     بیایید از همین حالا به عنوان یک مدیر، پزشک، مدرس، فروشنده، کارمند یا هر عنوان دیگری که دارید در جهت جذابیت ظاهری، خوش لباس بودن و در اصطلاح کلی، خوش تیپ بودن خود قدم بردارد.

    پ
    پ

    image 27595e47a9bf0a253268625d6fa9cb4fb34c47a6 - 1+5 عاملی که از شما یک مرد خوش تیپ‌تر می‌سازد -

    بیایید این واقعیت را بپذیریم که شما هرچقدر هم که باهوش، موفق، پولدار، ورزشکار یا کار آفرین باشید، باز هم درصورتی که خوش تیپ و خوش لباس نباشید و از اکسسوری‌های مرغوب و جذاب استفاده نکنید، باز هم به اندازه کافی مورد توجه و تاثیرگذار نخواهید بود.

    اصلاً اشکالی ندارد اگر تا به حال روی تکمیل کردن اجزای تیپ خود کار نکرده‌اید یا این موضوع دغدغه شما نبوده است. در واقع مهم نیست که تا پیش از این به جای شلواری که باید سورمه‌ای، یک شلوار مشکی پوشیده‌اید یا به جای استفاده از یک کیف چرم مردانه از یک کیف برزنتی معمولی استفاده می‌کرده‌اید.

     بیایید از همین حالا به عنوان یک مدیر، پزشک، مدرس، فروشنده، کارمند یا هر عنوان دیگری که دارید در جهت جذابیت ظاهری، خوش لباس بودن و در اصطلاح کلی، خوش تیپ بودن خود قدم بردارد.

    ما در ادامه به شما خواهیم گفت که توجه به چه چیزهایی شما را به یک مرد خوش تیپ‌تر تبدیل خواهد کرد.

    1- لباس‌های هم طیف یا مکمل بپوشید، نه یک رنگ

    البته که پوشیدن یک بلوز طوسی با یک شلوار هم رنگ کار ساده‌ایست و برای شما به عنوان مردی که مشغله زیادی دارد منجر به صرفه جویی در وقت می‌شود. اما همیشه این مدل لباس پوشیدن شما را خوش تیپ نمیکند.

    بهتر است لباس‌های خود را طوری انتخاب کنید که از نظر رنگ در یک طیف باشند، نه دقیقا یک رنگ. مثلاً اگر یک بلوز کرمی دارید، جذاب‌تر است که آن را با یک شلوار قهوه‌ای، جوراب کرمی و کفش قهوه‌ای بپوشید. یا اگر می‌خواهید بلوز آبی بپوشید، آن را با شلوار سورمه‌ای، جوراب و کفش سورمه‌ای ست کنید.

    وقتی لباس‌های شما به جای یک رنگ بودن در یک طیف یا مکمل هم هستند، چشم بیننده شما را راحت‌تر میبیند، بهتر به خاطر میسپرد و سطح بالای سلیقه شما در همان نگاه اول تشخیص داده می‌شود.

    2- به کفش خود بیشتر اهمیت بدهید

    مردان خوش تیپ میدانند که نباید با شلوار جین، کفش رسمی پوشید. این که با شلوار پارچه‌ای نباید کفش اسپورت پوشید هم که اساساً یک قانون در مد لباس مردانه است. اما به جز این‌ها باید بدانید که تمیز و واکس خورده بودن کفش یکی از ارکان مهم در خوش تیپ به نظر رسیدن شماست. به هیچ عنوان از کنار این موضوع ساده عبور نکنید. چرا که کفش‌ها، تمیزیشان و متناسب بودن آن با تیپ و استایل کلی شما بیشتر از آنچه فکر میکنید به چشم می‌آید.

    3- فقط لباس‌های اتو کشیده بپوشید

    اگر جزو آن دسته از مردان هستید که اغلب تیپ‌های رسمی می‌زنند، باید بدانید که اتو داشتن لباس خیلی مهم‌تر از این است که لباس شما خیلی گران قیمت باشد یا از یک برند مشهور آن را خریده باشید.

    حتی اگر اهل تی شرت و شلوار جین پوشیدن هستید، باز هم به شما توصیه میکنیم لبا‌س‌های خود را قبل از پوشیدن کمی بخار بدهید یا در صورت لزوم تی شرت خود را از پشت اتو بزنید. البته بهتر است ردی از اتو روی لباس‌های اسپورت و غیر رسمی پیدا نباشد. اما صاف بودن آن‌ها کمک می‌کند ظاهر شما آراسته و مرتب‌تر به نظر برسد.

    4- کفش و کمربند خود را با دقت انتخاب کنید

    image 35d8ddb2d6b215ddb052afae2393549b7763e794 - 1+5 عاملی که از شما یک مرد خوش تیپ‌تر می‌سازد -

    طراحان مد معمولاً پیشنهاد می‌کنند که کفش و کمربند باید با هم ست شوند. این هماهنگی هم از نظر رنگ پیشنهاد می‌شود و هم از نظر جنس. بنابراین تصور نکنید که انتخاب این دو  ساده بوده و می‌توانند از بین دم دستی‌ترین گزینه‌ها انتخاب شوند.

    5- به جنس اکسسوری‌های خود اهمیت بدهید

    اگر به عنوان یک مدیر، کارمند یا مدرس از کیف دستی مردانه استفاده می‌کنید یا به عنوان دانشجو کیف دوشی حمل می‌کنید یا از کیف پول خود زیاد استفاده می‌کنید، باید بدانید که این عناصر به شدت در مقبولیت ظاهری شما نقش داشته و انتخاب غلط آن‌ها می‌تواند تمام تلاشتان برای خوش تیپ بودن را نقش بر آب کند.

    شکی نیست که کیف چرم مردانه بهترین انتخاب برای شماست و این ربطی به این که رسمی تیپ می‌زنید یا اسپورت میپوشید، ندارد. البته شاید برای اسپورت پوشان کیف دوشی چرم انتخاب بهتری باشد. اما این موضوع کمی سلیقه‌ایست. به هر حال این چرم است که انتخاب آن درست‌ترین تصمیم ممکن برای شمایی است که دوست دارید همه اجزای تیپتان کامل و جذاب باشد.

    6- فروشگاه‌هایی که از آن‌ها خرید می‌کنید را با دقت انتخاب کنید

    خوب بودن فروشگاه هیچ ربطی به مشهور یا بزرگ بودن آن ندارد. شاید مهم‌ترین نکته این باشد که فروشگاه منتخب شما از نظر جوری جنس و رنگ وضعیت خوبی داشته باشد تا مجبور نباشید تحت فشار کمبود وقت و حوصله، دم دستی‌ترین چیزها را انتخاب کنید. فروشگاه خوب جایی است که فروشنده‌های آن خلاق، خوش فکر و با سلیقه‌ باشند تا بتوانند شما را در طی مراحل خرید راهنمایی کنند و در هماهنگی اجزای تیپ به شما توصیه‌های مفید کنند.

    البته که این موضوع در خصوص اکسسوری‌ها نیز صدق میکند. مثلاً اگر قصد دارید یک کیف چرم مردانه بخرید یا کیف پول چرم مردانه جدید تهیه کنید، به فروشگاه خوبی مانند رادین چرم سر بزنید. چون در این فروشگاه قفسه‌ و ویترین‌ها پر از محصولات متنوع و جذابی است که شما می‌توانید به تناسب سلیقه خود در رنگ و جنس، بهترین گزینه را با منصفانه‌ترین قیمت تهیه کنید.

    image 46918d3c7637b288333ee3a28eef6d67f347a2a2 - 1+5 عاملی که از شما یک مرد خوش تیپ‌تر می‌سازد -

    در پایان به یاد داشته باشید که خوش تیپ بودن کار سختی نیست. به شرطی که بدانید همه اجزای تیپ شما از شلوار تا کیف دوشی چرم، از کمربند تا جوراب، و از ساعت تا کیف پول چرم مردانه، همه و همه به یک میزان مهم و در تکمیل زیبایی و جذابیت شما تاثیر گذار هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.