چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زمان مناسب برای تعویض گوشی سامسونگ
    27 تیر 1400 - 15:40
    شناسه : 185898
    0

    به شما خواهیم گفت که دقیقا چه زمانی باید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. با ما همراه باشید… .

    پ
    پ

    image c2cc5448c54d881bbfd1ee72a22c9459b8cf4914 - زمان مناسب برای تعویض گوشی سامسونگ - سامسونگ

    هر گوشی یک طول عمر غیر قابل پیش بینی دارد، اینکه می گوییم طول عمر منظورمان منتظر ماندن برای اینکه گوشی خراب شود نیست، بلکه ممکن است با عرضه گوشی های جدید تر و پیشرفته تر گوشی شما دیگر نتواند همانند قبل نیاز های شما را رفع کند و  برای مثال گوشی شما امکان اتصال ۴G یا ۳G را دارد، در حالی که گوشی های ۵G وارد بازار شده اند و این باعث می شود شما تمایل به اتصالات قوی تر پیدا کنید و به تعویض گوشی خود بپردازید. دلایلی دیگر نیز می تواند باعث چنین تصمیمی شود مثلا قدیمی شدن کیفیت دوربین شما، چراکه با وارد شدن گوشی هایی با کیفیت های خیلی بهتر، کیفیت گوشی فعلی شما دیگر به چشم نمی آید و این جرقه ای است برای تعویض گوشی خود.

    زمانی که تصمیم می گیرید که به تهیه یک گوشی جدید بپردازید با یک چالش رو به رو می شوید که گوشی خود را از چه برندی انتخاب کنید؟ سامسونگ، شیائومی، هواوی و… . خب مسلما سامسونگ برند بسیار خوب و ثابت شده ای است اما در عوض نباید انتظار گوشی هایی ارزان قیمت را از آن داشته باشید چه گوشی های میان رده و چه گوشی های بالا رده آن نسبت به سایر برند هایی مانند شیائومی و هواوی گران قیمت تر هستند.

    البته دقت داشته باشید که متأسفانه در کشور ما، تفاوت قیمت موبایل بین فروشگاه‌های مختلف، بسیار زیاد است و اگر می‌خواهید خرید یک گوشی جدیدتر، هزینه‌ی کمتری روی دست شما بگذارد، باید از فروشگاه‌های معتبر مثل مقداد آی تی خرید کنید.

    در ادامه به شما خواهیم گفت که دقیقا چه زمانی باید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. با ما همراه باشید… .

    image f239dc43e1f3cb86a51eb63c980b0e363f69228e - زمان مناسب برای تعویض گوشی سامسونگ - سامسونگ

    چرا پس از مدتی باید به تعویض و خرید گوشی سامسونگ جدید بپردازیم؟

    در بالا، به پیشرفت سریع فناوری‌های روز و نیاز به جا نماندن از جریان فناوری، به عنوان دلیل اصلی نیاز به خرید گوشی‌های جدیدتر، اشاره کردیم. با این حال، پیشرفت فناوری، تنها دلیل برای جایگزین کردن یک گوشی قدیمی با مدل‌های جدیدتر نیست.

    مهم‌ترین دلایل خرید گوشی سامسونگ جدید عبارتند از:

    1. ضعیف شدن قابلیت‌های سخت‌افزاری و آسیب دیدن گوشی‌ها به مرور زمان:

    گوشی‌های هوشمند، همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، عمر مفید دارند. به ویژه باتری این گوشی‌ها، نهایتا یک سال می‌تواند با حداکثر کارایی، انرژی مورد نیاز گوشی شما را تأمین کند و پس از یک سال باید تعویض شود که خودش هزینه‌ی بالایی برای شما دارد.

    گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر، ظرافت بیشتری دارند و به ویژه در اثر ضربه، به سرعت آسیب می‌بینند. این گوشی‌ها عمر چندانی ندارند و خیلی سریع کارایی اولیه‌ی خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل، خرید گوشی سامسونگ جدید، کار عاقلانه‌تری نسبت به تعمیر آن است.

    1. گوشی‌های قدیمی با آپدیت‌های نرم‌افزاری سازگار نیستند:

    نرم‌افزارها و سیستم عامل گوشی‌ها، به ویژه در مورد برند سامسونگ، به سرعت به روز رسانی می‌شوند و آپدیت‌های نرم‌افزاری، نمی‌توانند با سخت‌افزارهای قدیمی به خوبی اجرا شوند. در نتیجه، عملکرد گوشی شما به مرور زمان و با آپدیت‌های بیشتر، ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود و ممکن است پس از مدتی، اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما را اجرا نکند. به همین دلیل، اکیدا به شما توصیه می‌کنیم که از خرید مدل‌های قدیمی گوشی‌ها، به ویژه گوشی‌های سامسونگ خودداری کنید.

     البته این گفته در مورد تمامی برندها صادق نیست. به عنوان مثال، گوشی‌های جدید هواوی از سرویس‌های گوگل محروم هستند و شاید برای کسانی که زندگی وابسته به گوگل دارند، خرید گوشی هواوی قدیمی‌تر که گوگل از آن پشتیبانی می‌کند، انتخاب عاقلانه‌تری است.

    البته منصفانه نیست اگر به شما نگوییم که هر گوشی جدیدی که تولید می‌شود، اندکی در گرمایش جهانی و آسیب به محیط زیست نقش دارد ولی شما هم نمی‌توانید آسایش خود را فدای چنین دغدغه‌هایی کنید. بهترین کار این است در زمان درست، دست به خرید یک گوشی جدید بزنید؛ نه خیلی زود و نه خیلی دیر!

    اگر می‌خواهید گوشی خود را حداقل یک سال نگه دارید، باید حتما به گارانتی آن توجه داشته باشید. بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم از یک فروشگاه معتبر مثل فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خرید کنید تا خیالتان از بابت گارانتی راحت باشد.

    حالا که تصمیم به خرید گوشی سامسونگ جدیدتری گرفتید، اجازه دهید به شما بگوییم که چه زمانی نیاز به خرید یک گوشی جدیدتر سامسونگ دارید.

    image 57fecb2043a8621a78601dbcd1ac33f89f8d2ede - زمان مناسب برای تعویض گوشی سامسونگ - سامسونگ

    زمان تعویض گوشی سامسونگ

    هر زمانی که یکی از ۷ نشانه‌ی زیر را مشاهده کردید، زمان خرید گوشی سامسونگ جدید فرا رسیده است:

    • سیستم عامل گوشی شما دیگر آپدیت نمی‌شود.
    • اپلیکیشن‌ها روی گوشی شما کار نمی‌کنند.
    • گوشی شما برای انجام کارهای مورد نیاز شما و اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های جدید، خیلی کند است.
    • حافظه‌ی داخلی گوشی شما، جوابگوی نیازهای جدیدتان نیست.
    • دوربین گوشی شما ضعیف است.
    • باتری گوشی شما خیلی زود خالی می‌شود یا دیر شارژ می‌شود.
    • صفحه نمایش گوشی شما شکسته یا خراش برداشته است.

    گوشی سامسونگ را از کجا بخریم؟

    اخیرا فروشگاهی به نام مقداد آی تی، امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ، خرید گوشی شیائومی، خرید گوشی هواوی، خرید گوشی اپل و دیگر برندها را به صورت قطعی فرآهم کرده است. این فروشگاه اینترنتی سابقه‌ای طولانی در فروش جدیدترین مدل‌های گوشی دارد و با خرید از آن، هیچ نگرانی در رابطه با اصل بودن، رجیستری و گارانتی گوشی خود نخواهید داشت. بنابرای می توانید با بهترین شرایط ممکن یک خرید بی دقدقه و مطمئن را تجربه کنید. از اینجا تا اینجا با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا را کلیک کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.