شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا ادارات به دیوارهای پارتیشن شیشه ای نیاز دارند؟
    27 تیر 1400 - 15:58
    شناسه : 185906
    0

    پارتیشن های شیشه ای با مدل های مختلف همچون شیشه حمام و حتی به صورت شیشه بالکن دارای مقاومت بسیار خوبی هستند که می توان آن ها را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

    پ
    پ

    1 7 - چرا ادارات به دیوارهای پارتیشن شیشه ای نیاز دارند؟ -

    پارتیشن های شیشه ای با مدل های مختلف همچون شیشه حمام و حتی به صورت شیشه بالکن دارای مقاومت بسیار خوبی هستند که می توان آن ها را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. شما می توانید این نوع پارتیشن را به هر صورت که مایل هستید سفارشی سازی کنید. بهترین نوع پارتیشن های شیشه ای آن هایی هستند که از شیشه سکوریت ساخته شده و قابل حمل و جابه جایی می باشند. اهمیت قابل حمل بودن این پارتیشن ها را زمانی درک می کنید که بخواهید تغییری در قسمت ها و بخش های محل کار خود ایجاد کنید. زمانی که بتوانی پارتیشن شیشه ای را جا به جا کنید مثل این است که پارتیشن جدیدی را از نو خریداری و نصب کرده اید. زمانی که قسمت های مختلف یک مکان هر چند کوچک را با استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری تقسیم بندی کرده و بخش های محتلف را تشکیل می دهید، گویی همه ی قسمت های دفتر در شیشه محصور شده اند تا نور طبیعی را به مرکز طرح بکشند و همچنین محیطی شفاف و مشترک ایجاد کنند. این شفافیت و انتقال نور می تواند با استفاده از نوعی از پارتیشن ها به طور کامل منتقل شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس یا بدون قاب نوعی از پارتیشن های شیشه ای است که تماما از شیشه سکوریت ساخته شده است. از شیشه های فریملس در ساخت شیشه بالکن و شیشه حمام نیز استفاده می شود. این پارتیشن ها بسیار زیبا، جذاب و شگفت انگیز هستند. شیشه موجب می شود که همکاران با یکدیگر تبادل چشمی داشته باشند و برای انجام برخی از کارها نیازی نباشد که از دفتر خود خارج و به دفتر مقابل مراجعه کنند و از این رو اتلاف وقت بسیار کمتر رخ می دهد. به همین دلیل است که شیشه شفاف خیلی بیشتر از شیشه رنگی برای پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند که نورهای متصاعد شده از شیشه رنگی به رنگ های مختلفی است و ممکن است نظر برخی افراد را به خود جلب کند اما برای یک محیط اداری ما به میزان حداکثر نور نیاز داریم و شیشه رنگی کمی جلوی شفافیت نور را خواهد گرفت زیرا طیف رنگی را از آن متصاعد می کند. برای شیشه حمام و شیشه بالکن نیز اگر مایل باشید می توانید از این شیشه ها استفاده کنید.

    2 9 - چرا ادارات به دیوارهای پارتیشن شیشه ای نیاز دارند؟ -

    فواید استفاده از تراش آینه و آینه های دکوراتیو برای جنبه های تزیینی آینه کاری منزل

    ابتدا باید بدانید منظور از تراش آینه چیست؟ به پرداخت هایی که برای برش و همچنین پخ کردن لبه های آینه دکوراتیو تراش آینه گفته می شود. با این کار آن ها را برای استفاده در آینه کاری منزل آماده می کنند. پیشرفت های کاربردی که در ساخت آینه ها صورت گرفته باعث شده است که کارآیی آینه ها نیز تغییر کند و جای خود را به خوبی در دکوراسیون و تزیینات منازل شیک و مدرن باز کرده است. امروزه می توانید وسایل تزیینی گذشته را کنار گذاشته و از آینه دکوراتیو به عنوان یک گزینه جدید و نو برای طراحی دکوراسیون داخلی خاص و منحصر به فرد منزل خود استفاده کنید. قرار دادن یک آینه دکوراتیو در بالای شومینه را تصور کنید. این کار می تواند به میزان خارق العاده ای این قسمت از منزل شما را چشم نواز کنند به گونه ای که زیبایی آن برای همیشه در ذهن بیننده ثبت خواهد شد. آینه کاری منزل انرژی مثبت بسیاری را در منزل ایجاد می کند. با توجه به تنوع طرح، مدل و اشکال آن ها شما می توانید با یک متخصص آینه کاری صحبت کرده و مدلی که مد نظر دارید را با وی در میان بگذارید. این شخص بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهد داد تا بتوانید بهترین مدل آینه دکوراتیو در بهترین مکان منزل خود را نصب کنید و همواره از دیدن آن احساس رضایت کنید. آینه دکوراتیو به طور معمول با شیشه رنگی ساخته نمی شود بلکه نوعی شیشه و آینه مخصوص به خود را دارد.

    درب اتوماتیک شیشه ای با کارآیی بسیار راحت و مشتری پسند برای مکان های مختلف

    بیش از هر چیز، نصب درب های اتوماتیک فوق العاده راحت است. زیبایی درب های خودکار در این واقعیت نهفته است که تقریباً هرکسی می تواند با سهولت مطلق از طریق آن وارد ساختمان شود. افراد دارای بچه یا دست پر از چیزهایی می توانند بدون بلند شدن انگشت وارد ساختمان شوند. علاوه بر این، افراد دارای مشکلات حرکتی نیز می توانند به راحتی وارد یک ساختمان شوند و از آن خارج شوند. این نشان می دهد درب های اتوماتیک چقدر مفید و کاربر محور هستند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان درب های اتوماتیک همچون کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای ارزش زیادی قائل هستند. طی گزارشاتی نشان داده شده است که تقریباً 99٪ اولویت افراد درب های اتوماتیک را نسبت به درب های دستی به کار می برند.

    3 5 - چرا ادارات به دیوارهای پارتیشن شیشه ای نیاز دارند؟ -

    بسیار واضح است زمانی که شخصی توسط یک کرکره برقی و با زدن یک دکمه می تواند درب پارکینگ خود را باز کند چه نیازی به استفاده از درب های دستی و زدن قفل و کلیدهای بزرگ به آن دارد. آدمی نیز همواره به دنبال این است که بر هر طریقی زندگی کردن را برای خود راحت تر کند. کرکره برقی و درب اتوماتیک از هر نوعی این خواسته او را برآورده می کند. حال درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل اینکه از شیشه سکوریت شفاف در ساخت آن استفاده می شود کارآیی بیشتری در مکان های مختلف نسبت به کرکره برقی دارد. طبق نظرسنجی های صورت گرفته از مصرف کننده های عزیز می توان گفت که مهم ترین مکان هایی که برای ورودی آن ها بهتر است از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده شود عبارتند از:

    • بیمارستان ها
    • فرودگاه ها
    • هتل ها
    • مراکز خرید
    • فروشگاه های خرده فروشی

    پاسخ دهندگان به نظرسنجی همچنین دفاتر پستی را نیز به عنوان مکان مهمی برای درب های اتوماتیک شناسایی کردند. اما متاسفانه اغلب این درب های پر کاربرد در آنجا یافت نمی شوند به ویژه در دفاتر شعبه های کوچکتر که توجه کمتری به آن ها صورت می گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.