سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شمار زیادی از مسافران تابستانی در بیمارستان های گیلان بستری هستند/مرگ ۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته
    30 تیر 1400 - 11:38
    شناسه : 185989
    0

    معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: شمار زیادی از مسافران به‌دلیل ابتلا به کرونا در گیلان راهی بیمارستان‌ها شدند و در وضعیت بدحال قرار دارند.

    پ
    پ

    کرونا - شمار زیادی از مسافران تابستانی در بیمارستان های گیلان بستری هستند/مرگ ۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته -

    به گزارش تسنیم، آبتین حیدرزاده با اشاره به روند صعودی کرونا در گیلان اظهار داشت: ویروس دلتا در حال پیش‌روی در استان گیلان است.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: متأسفانه تعداد زیادی از مسافران به‌عنوان بیماران کرونایی بدحال در بیمارستان‌های‌ گیلان بستری هستند.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : با افزایش روزانه بیماران بستری کرونایی در گیلان ، تعداد این بیماران در بیمارستان‌های استان به ۶۳۳ نفر رسید که ۱۶۰ نفر از این بیماران در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

    دکتر آبتین حیدرزاده با بیان اینکه ۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان فوت کردند افزود : در شبانه روز گذشته ۱۱۹ بیمار کرونایی ، به دلیل وخامت حالشان در آی سی یو بستری شدند.

    حیدرزاده خاطرنشان کرد: تقاضای ما از هم وطنان این است که جداً از سفر به استان گیلان خودداری کنند و اگر عازم سفر شده‌اند به شهر خود بازگردند.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان گیلان مطلوب نیست ابراز داشت: عبور و مرور و مسافرت‌ها سبب بدتر شدن شرایط کرونایی این استان می‌شود.

    وی اظهار داشت: از هم‌استانیان خواهشمندیم دید و بازدید عید قربان را به حداقل برسانند و در صورت دید و بازدید این تجمع در فضای باز با فاصله‌گذاری دو متر و زدن ماسک باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.