چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعمیر قاب ریموت
    02 مرداد 1400 - 16:00
    شناسه : 186051
    1

    سوئیچ ماشین در طول استفاده روزانه ممکن است با برخی از خرابی ها رو به رو شود. خرابی های سوئیچ عمدتاً به دو دسته تقسیم می شود نوع اول خرابی های سخت افزاری نوع دوم خرابی نرم‌افزاری که در داخل سوئیچ مشکل ایجاد می‌کند.

    پ
    پ

    ریموت ولوو - تعمیر قاب ریموت - قاب ریموت

    باز کردن قاب ریموت یک فعالیت تخصصی و نیازمند به تجربه و تخصص مورد نیاز است. برای انجام این عمل ابتدا باید برچسبی که دور تا دور قاب ریموت قرار گرفته و به نوعی ریموت را پلمپ کرده باز شود که در صورت بی دقتی در این زمینه احتمال آسیب دیدن برد داخلی ریموت می باشد و یکی های حساس ترین و مهم ترین بخش ها است. در حالی که این این اتفاق رخ دهد و قطعات آسیب ببیند باید جهت تعمیرات برد اقدام شود که یک پروسه پر هزینه و زمان بر است.

    خراب شدن و عیب یابی سوئیچ ولوو

    سوئیچ ماشین در طول استفاده روزانه ممکن است با برخی از خرابی ها رو به رو شود. خرابی های سوئیچ عمدتاً به دو دسته تقسیم می شود نوع اول خرابی های سخت افزاری نوع دوم خرابی نرم‌افزاری که در داخل سوئیچ مشکل ایجاد می‌کند. برای درست کردن سوئیچ و ریموت ولوو XC90 خود باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید امنیت خودرو خود را تضمین نمایید. در صورت مراجعه به مراکزی که اعتبار لازم را ندارند علاوه بر اینکه زمان شما تلف می شود، هزینه بیشتری نیز برای دریافت خدمات باید بدهید.

    تعریف وتعمیر قاب ریموت ولوو

    امروزه  ریموت مدل های مختلف برندها از جمله ولوو به اشکل مختلف و خاصی تولید میشوند که تنها در یک مدل از آن خودرو یافت میشوند.که یعنی اینکه باید قاب ریموت هم برای آنها به شکلی اختصاصی تهیه شود افراد برای مراقبت از ریموت خود ، برای آنها قاب ریموت تهیه مینمایند که میزان آسیب دیدگی و خط وخش بر روی ریموت را بسیار کاهش میدهد. ضمنا بعضی به علت استفاده از رنگ های مختلف در قاب ریموت ها از آنها استفاده میکنند مانند اینکه رنگ ریموت شما بواسطه قاب آن آبی شود.

    ریموت کیلس ولوو

    ریموت کیلس در طی یک دهه اخیر بر روی خودروهای لوکس خارجی اعمال میشود این سیستم به جذابیت های خودروی شما که میتواند ولوو باشد اضافه کند چرا که برای مثال هنگامی که به خودروی خود نزدیک میشوید با استفاده از امواج رادیویی خودرو وجود شما را تشخیص میدهد و شما میتوانید درب را باز کنید و یا اینکه هنگامی که داخل خودرو میشوید  با فشردن پدال ترمز خودرو و زدن دکمه مربوطه خودرو را روشن کنید ، همچنین قابلیت های جالب دیگری وجود دارد که اعمال میشود. اعمال سیستم ریموت کیلس گو از طریق مراکز معتبر خودرو های خارجی انجام میگیرد.

    اضافه کردن ریموت جدید ولوو

    اضافه کردن و ساخت ریموت ولوو در واقع همان کپی ریموت جدید است که برای پیشگیری از مشکلات آینده نظیر گم شدن ، دزدیده شدن ،از بین رفتن توسط آب یا هر چیز دیگری انجام میشود ، برای ساخت و اضافه کردن ریموت جدید کددهی ریموت اصلی توسط دستگاه وفرد متخصص خوانده شده و بر روی ریموت جدید اعمال میشود و سپس خیال شما با داشتن ریموتی جدید آسوده خاطرخواهد بود، هرچند که اگر هم ریموت جدیدی تهیه نکرده باشید با فرایندی طولانی تر دارای ریموتی جدید میشوید وجای نگرانی وجود ندارد.

    تراش تیغه کلید ولوو

    یکی از بخشهای مهم در مورد ریموت و سوئیچ خودروی ولوو بخش تیغه مکانیکی و فلزی سوئیچ است که پس از استفاده طولانی مدت از دکمه ها و انجام فعالیت های مربوط به سوئیچ با ارسال فرکانس کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اما این بخش یکی از مهم ترین ملزومات هنگام مشکل پیدا کردن ریموت تلقی میشود که در نبود و یا ناقص بودن آن مشکلاتی برای شما ایجاد میکند.

    مراکز سازنده و خدمات رسانی ساخت سوئیچ ولوو ، تراش تیغه و کلید ریموت را هم در حیطه فعالیت اصلی خود قرار داده اند و با استفاده از دستگاههای پیشرفته و اتوماتیک به تراش تیغه اضطراری میپردازند و سپس بعد از انجام تمامی مراحل مورد نظر ریموت را تمام و کمال به شما تحویل میدهند.

    کارایی این قسمت زمانی مشخص میشود که شما با ریموت خود به مشکل بر بخورید و ریموت دیگر قادر به باز کردن درب خودروی شما نباشد. این اتفاق معمولا زمانی رخ میدهد که باتری ریموت شما خارج از انتظار شما تمام شود و یا ریموت بر حسب اتفاق آسیب ببیند و دیگر فرکانس ارسالی جهت باز کردن درب خودرو ارسال نکند. همچنین شما هم ریموت یدک همراه ندارید پس تنها چیزی که به کمک شما میآید تیغه اضطراری سوئیچ و ریموت ولوو شماست.

    شما با استفاده از تیغه درب ماشین را باز میکنید و وارد خودرو ولوو خود میشوید اما در این حالت خودرو همچنان به شما اجازه استارت زدن و روشن کردن خودرو را نمیدهد. سمت راست فرمان خودرو یک لوگو یا عکس یک کلید قابل مشاهده است. حال شما ریموت را در کنار این عکس قرار داده و پدال ترمز را فشار میدهید. سپس خودرو ریموت را شناسایی کرده و استارت برای شما فعال میشود و به شما اجازه روشن کردن خودرو را میدهد.

    با توجه به این موضوعات هنگامی که جهت سرویس کردن و کددهی و اخذ سوئیچ ریموت جدید به مرکزی مراجعه نمودید توجه داشته باشید که ان مرکز تیغه را به درستی برش داده و به صورت خام یا برش نخورده به شما تحویل ندهد تا زمانی که اینگونه مشکلات رخ دادند راه چاره ای برای حل آن در دست داشته باشید.

    ریموت های کیلس نیازی به تراش تیغه ندارند اما برای مدل های عادی برای مثال زمانی که سوئیچ خود را به هر دلیلی از دست میدهید با برقراری ارتباط با مراکز معتبر ابتدا باید عمل باز کردن درب خودرو انجام شود سپس باید تراش تیغه برای شما صورت گیرد که پس از آن شما قادر به باز کردن درب خودرو و همچنین روشن کردن خودرو با همان کلید خواهید بود. تراش تیغه کلید عملی حساس است که باید توسط افراد مجرب و با استفاده از وسیله مخصوص آن انجام میشود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.