×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

بستری کرونا - بیمارستان های گیلان مملو از بیماران کرونایی/ بستری ۲۵۰ نفر در یک شبانه روز -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ دکتر انوش دهنادی مقدم با اشاره به پیش بینی روند افزایشی بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: متاسفانه روند افزایش تصاعدی بیماران کرونایی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همچنان ادامه دارد.

وی از بستری شدن ۲۵۰ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در گیلان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ۹۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حال ۱۴۰ نفر بد است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه بیمارستان های ما مملو از بیماران کرونایی شده است، گفت: خودداری از مسافرت به گیلان الزامی است، زیرا در حال حاضر جدی ترین تهدید برای ما تعداد زیاد مسافرت هایی است که به استان انجام می شود.

دهنادی مقدم، از مردم خواست با جدیت و قاطعیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و افزود: حتما از حضور در مکان های تجمع همچون رستوران ها و قهوه خانه ها و مکان های خاص فاقد نهویه مناسب خودداری کنید و سعی کنید در خانه بمانید تا از خیز پنجم به سلامت بگذریم.

وی با بیان اینکه مسافرت و مسافرپذیری نیز نباید انجام شود، خاطرنشان کرد: افراد به محض پیدایش علائم سرماخوردگی به پزشک یا مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و در صورت مشکوک شدن به کرونا، حتما ایزوله شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.