جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرایط فوق العاده سایا خودرو برای فروش اقساطی پارس و دنا
    05 مرداد 1400 - 14:35
    شناسه : 186155
    1

    اگر شما هم با تمام محدودیت‌های بازار ایران خرید محصولات ایران خودرو را ترجیح می‌دهید و در پی یافتن راهی برای خرید آسان و اقتصادی پارس اقساطی و دنا اقساطی هستید ما در این مطلب برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.

    پ
    پ

    image 2807bd1765a9e6ed52fcffd843052c7664e514c5 - شرایط فوق العاده سایا خودرو برای فروش اقساطی پارس و دنا -

    فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا متاسفانه مدتی است که از دستور کار این کارخانه‌ها و نمایندگی‌های فروش آن‌ها خارج شده است و دیگر چنین امکانی برای متقاضیان فراهم نیست. از طرفی پارس و دنا به عنوان دو خودروی پرطرفدار ایران خودرو هم طرفداران زیادی دارند که به خاطر بالا رفتن قیمت خودرو در بازار و اختلاف زیاد آن با قیمت کارخانه، خرید اقتصادی و آسان این دو خودرو ممکن نیست.

    اگر شما هم با تمام محدودیت‌های بازار ایران خرید محصولات ایران خودرو را ترجیح می‌دهید و در پی یافتن راهی برای خرید آسان و اقتصادی پارس اقساطی و دنا اقساطی هستید ما در این مطلب برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مقاله را از دست ندهید، تا ضمن آشنایی با یک راهکار ویژه، از مزایای خرید اقساطی خودرو نیز مطلع شوید.

    مزایای خرید اقساطی خودرو چیست؟

    این روزها که تورم بالا رفته و قیمت هر چیزی از نان تا جان روز به روز بالاتر می‌رود بازار خودرو هم سوار بر قطار تورمی اقتصادی پیش می‌تازد و هر روز قیمت‌های جدیدی برای خودروها رونمایی می‌شود. در این شرایط بسیاری از افرادی که حقوق آن‌ها به اندازه تورم بالا نرفته کم کم از خرید خودروی جدید و یا عوض کردن خودروی مستعمل خودشان منصرف می‌شوند.

    در این میان راهکاری مثل طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو سایپا می‌تواند راهگشای این کارزار باشد و مردم را به رویای خرید خودروی جدید نزدیک‌تر کند.

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که فعلاً دو خودروساز بزرگ ایران نیتی برای برگشت به روزگار فروش اقساطی ندارند و تمایل دارند با استفاده از طرح‌های عجیب و غریبی چون فروش فوق العاده و قرعه کشی‌های بزرگ خودرو بفروشند. بانک‌ها هم که روزگاری خودروی اقساطی به مشتریان می فروختند از این بازار کنار رفتند و عطای آن را به لقایش بخشیده‌اند.

    image e388b8b7af029a6e194ed50b0fe55c2aacc6e584 - شرایط فوق العاده سایا خودرو برای فروش اقساطی پارس و دنا -

    آیا امکان خرید اقساطی خودرو در شرایط اقتصادی فعلی وجود دارد؟

    شاید پس از خواندن بخش قبلی از خرید اقساطی خودرو نا امید شده باشید و تصور کنید حالا که کارخانه‌های خودروساز و بانک‌ها از این بازار پا پس کشیده‌اند دیگر راهی برای خریدن قسطی خودرو وجود ندارد. به خصوص اینکه احتمالاً از بدعهدی‌ها و بدقولی‌های شرکت‌های لیزینگی هم اخبار زیادی شنیدید و به درستی سراغ طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز هم نمی‌روید.

    خوشبختانه علی رغم همه این مشکلات، یک خبر خوشحال کننده هم وجود دارد. برخی مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو نظیر سایا خودرو با بهره گیری از سال‌ها تجربه حضور در بازار خرید و فروش خودرو، پا به عرصه فروش اقساطی خودرو گذاشته‌اند و برای رفاه حال مشتریان سراسر کشور طرح‌های متنوعی تعریف کرده‌اند.

    یک مجموعه معتبر برای فروش اقساطی خودرو چه تعهداتی می‌دهد؟

    در قسمت قبل از مجموعه سایا خودرو به عنوان یکی از مجموعه‌های با سابقه در امر خرید و فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا نام برده شد و حالا لازم است تا گزاره‌های مربوط به این اطمینان بخشی را با هم مرور کنیم.

    سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو، امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته و تعهدات مهمی را برای خریدار ذکر می‌کند؛ از جمله اینکه متعهد می‌شود خودروی خریداری شده را به صورت فوری تحویل مشتری دهد و بلافاصله پس از دریافت پیش پرداخت این اتفاق را رقم بزند.

    image 42eaa9b470e8a8ef19eb7c3d4279bbf2080eb931 - شرایط فوق العاده سایا خودرو برای فروش اقساطی پارس و دنا -

    لازم به ذکر است که سایا خودرو در بین رقبای خود در عرصه فروش اقساطی خودرو، تقریباً کمترین میزان پیش پرداخت را دریافت می‌کند و از این جهت خرید خودرو از این مجموعه می‌تواند با صرفه اقتصادی بیشتری همراه باشد. در کنار این امر سایا خودرو امکان پرداخت اقساط در چندین نوبت را هم فراهم کرده تا فشار مالی کمتری به مشتریان بیاید.

    اما گزاره‌های دیگری که بر مطمئن بودن طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سایا خودرو دلالت دارد مربوط به بحث سند خودرو است. سایا خودرو متعهد می‌شود که همراه با تحویل فوری خودرو، سه دانگ از سند خودرو (به اندازه پولی که مشتری پرداخت کرده است) را به نام خریدار به او تحویل دهد. دست آخر و پس از اتمام اقساط سایا خودرو متعهد است که سند شش دانگ خودرو را به مشتری تحویل دهد.

    طرح ویژه فروش اقساطی ایران خودرو

    سایا خودرو که در بخش‌های قبلی چندین بار از آن نام برده شد با دست پر به عرصه فروش اقساطی خودرو آمده و محصولات گوناگونی را برای عرضه به مشتریان آماده کرده است. عرضه انواع محصولات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه بهمن از خودروسازان داخلی و بسیاری از خودروهای خارجی از سوی این مجموعه صورت می‌گیرد. در ادامه نگاهی گذرا به فروش اقساطی ایران خودرو در سایا خودرو خواهیم داشت.

    ایران خودرو در سایه همکاری با خودروسازان بزرگ دنیا نظیر پژو و رنو در بین ایرانیان طرفداران بیشتری پیدا کرده است. بسیاری از افراد پارس و دنا را به عنوان دو محصول پرتقاضا و خوش فروش این کارخانه می‌شناسند که در تمام ایران مشتریان و علاقه مندان خاص خود را دارند.

    image c1fe75dcfcd1a5684afd1498d30d781bb46da4a4 - شرایط فوق العاده سایا خودرو برای فروش اقساطی پارس و دنا -

     خرید پارس اقساطی

    عرضه پارس اقساطی یکی از جمله طرح‌هایی است که سایا خودرو در دستور کار دارد. مشتریان از سراسر کشور می‌توانند تنها با پرداخت نیمی از قیمت کلی پژو پارس آن را به صورت فوری تحویل بگیرند.

    البته همانطور که می دانید خودرو پژو پارس در پی حضور طولانی مدت در بازار ایران هم اکنون انواع و مدل‌ها گسترده‌ای دارد که سایا خودرو تقریباً عرضه تمامی آنها را دستور کار دارد. پژو پارس سال، پژو پارس lx(TU5) و پژو پارس دنده اتومات از خودروهایی است که سایا خودرو در گروه پارس اقساطی طرح فروش اقساطی ایران خودرو در دستور کار دارد.

    خرید دنا اقساطی

    پس از عرضه سمند به عنوان نخستین خودروی ملی و استقبال رانندگان ایرانی از این خودرو، موتور قوی و پرطرفدار EF7 اینبار مهمان بدنه‌ای به روزتر شد و دنا نام گرفت. دنا به خاطر ظاهر به روزی که دارد و موتور ملی قوی‌اش طرفداران زیادی دارد اما چه می‌شود کرد که قیمت آن در بازار بالاست.

    خوشبختانه سایا خودرو طرح دنا اقساطی را هم در دستور کار دارد تا علاقمندان به خرید این خودرو با شرایطی استثنایی مالک ان شوند. دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ از جمله محصولاتی هستند که در گروه دنا اقساطی طرح فروش اقساطی ایران خودرو عرضه می‌شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.