سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در مورد دزدگیر اماکن چه می دانید؟
    06 مرداد 1400 - 0:53
    شناسه : 186184
    0

    دزدگیر اماکن از دسته ی سیستم های امنیتی است، سیستم هایی که در صورت وجود آنها در محل خانه یا کسب و کارتان احساس امنیت و آرامش خواهید داشت. و اما چرا باید روی سیستم های امنیتی سرمایه گذاری کرد؟ این سوالیست که در ادامه ی این مطلب بدان پاسخ می دهیم.

    پ
    پ

    دزدگیر - در مورد دزدگیر اماکن چه می دانید؟ -

    دزدگیر اماکن از دسته ی سیستم های امنیتی است، سیستم هایی که در صورت وجود آنها در محل خانه یا کسب و کارتان احساس امنیت و آرامش خواهید داشت. و اما چرا باید روی سیستم های امنیتی سرمایه گذاری کرد؟ این سوالیست که در ادامه ی این مطلب بدان پاسخ می دهیم.

    دزدی و سرقت، اتفاق بدی است که ممکن است برای هر خانه و یا کسب و کاری رخ بدهد. اما چه می توان کرد که احتمال دزدی از ملکمان پایین بیاید؟ سارقان معمولاً برای سرقت به سمت خانه ها و کسب و کار هایی می روند که حدس بزنند این ملک از امنیت پایینی برخوردار است. به این جهت سرمایه گذاری در سیستم های امنیتی یک سرمایه گذاری مهم محسوب می شود. علی الخصوص با پیشرفت تکنولوژی، شما می توانید حتی از راه دور به وسیله ی تلفن همراه و یا تبلت و کامپیوتر روی وضعیت امنیتی ملک خود نظارت داشته باشید.

    از کجا می توانیم دزدگیر اماکن تهیه کنیم؟

    یکی از مجموعه های ارائه دهنده های دزدگیر اماکن موصیفا است، مجموعه موصیفا به طور تخصصی در حیطه ی سیستم های امنیتی فعالیت می کند. دزدگیر اماکن یکی از دسته بندی محصولات موصیفا است. همچنین این مجموعه ارائه دهنده مطرح ترین محصولات دزدگیر اماکن در دنیا نظیر فایروال، آنیک، سایلکس، فایو استار و… است.

     مجموعه ی دیگری که در جهان شهرت دارد، مجموعه آمازون است. آمازون نیز در وبسایت خود انواع زیادی از سیستم های امنیتی و مخصوصا سیستم های دزدگیر بیزینس را ارائه می دهد و می تواند نیاز های امنیتی خانه یا کسب و کار را تا حدود زیادی پوشش دهد. دزدگیر های اماکن آمازون از برند های معروفی چون فایروال، سایلکس و کلاسیک و … هستند.

    یکی دیگر از مجموعه هایی که در ایران ارائه دهنده بسیاری از سیستم های امنیتی متنوع نیز است، مجموعه دیجی کالا است. این مجموعه بسیاری از سیستم های امنیتی که کسب و کار و شرکت شما به آن احتیاج دارد را رارئه می دهد که از جمله آنها می توان به گیت فروشگاهی، سیستم حضور و غیاب، دوربین مداربسته و انواع دزدگیر اشاره کرد.

    منابع مورد اشاره:

    https://b2n.ir/s41192

    https://b2n.ir/d42538

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.