پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین جراح لاغری در تهران کیست
    08 مرداد 1400 - 18:01
    شناسه : 186255
    0

    یکی از عوامل مهمی که می‌تواند باعث کاهش وزن افراد شود، رژیم غذایی و ورزش مناسب می‌باشد ولی گاهی با انجام تمامی این راهکارها بازهم نمی‌توانید وزنتان را به حد زیادی کاهش دهید و چربی و چاقی در بدنتان هنوز هم موجود است و در این حالت استفاده از جراحی توصیه می‌گردد.

    پ
    پ

    picture2 whqn - بهترین جراح لاغری در تهران کیست -

    هر شخصی چاقی در زندگی قطعاً به دنبال لاغر شدن و کاهش وزن می‌باشد، چاقی همیشه بر اثر پرخوری زیاد اتفاق نمی‌افتد و در بعضی مواقع ارثی بوده و حتی اشخاصی هستند از بدو تولد با این معضل روبرو هستند، ازاین‌رو به دنبال لاغر کردن و دکترای جراحی لاغری هستند. با استفاده از راهکارهای متعدد می‌توانید اندام زیبایی را برای خودتان به ارمغان بیاورید و همواره می‌کوشید که زیبایی‌تان را بالا برده و چربی‌های اضافه بدنتان را دفع نمایید.

    در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین جراح لاغری در تهران را به شما معرفی نماییم.

    یکی از عوامل مهمی که می‌تواند باعث کاهش وزن افراد شود، رژیم غذایی و ورزش مناسب می‌باشد ولی گاهی با انجام تمامی این راهکارها بازهم نمی‌توانید وزنتان را به حد زیادی کاهش دهید و چربی و چاقی در بدنتان هنوز هم موجود است و در این حالت استفاده از جراحی توصیه می‌گردد.

    زمانی که شما به این مقاله مراجعه کرده‌اید حتماً از مشکلات چاقی زیاد یا اضافه‌ وزن روبرو هستید و ممکن است حتی یکی از اطرافیانتان نیز به دنبال عمل جراحی لاغری هستند، به همین منظور شما را با بهترین جراح لاغری آشنا می‌کنیم. اگر تصمیم به عملی جراحی لاغری گرفتید انتخاب پزشک جراح اهمیت زیادی دارد.

    در این حین ممکن است سؤالات زیادی در ذهن شما شکل بگیرد شامل:

    بهترین دکتر جراح کیست؟

    در زمان جراحی اسلیو معده و بای‌پس معده باید چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیریم؟
    آیا جراحی اسلیو معده با بای پس معده یکسان است؟

    picture3 zk4q - بهترین جراح لاغری در تهران کیست -

    چرا نیاز به جراحی لاغری داریم؟

    همیشه در ذهن انسان‌ها این موضوع وجود دارد که چرا باید لاغر شویم؟ چرا نیاز به عمل جراحی داریم؟ قبل از اینکه بررسی کنیم که بهترین دکتر جراحی لاغری چه خصوصیت‌هایی دارد، لازم است بررسی کنیم که چرا چاق می‌شویم و علت اضافه‌وزن چیست؟
    چرا ما انسان‌ها چاق می‌شویم و دچار اضافه‌وزن خواهیم شد؟
    قبل از اینکه بیماری کرونا در دنیا فراگیر شود، معضل چاقی یکی از شناخته‌ترین‌ها بوده است. همه افراد در جامعه با این مشکلات درگیر هستند و باتوجه‌به ماشینی شدن زندگی‌ها و کم‌تحرکی افراد، چاقی بسیار زیاد در جامعه وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی‌ها دیگر از ورزش و فعالیت‌های فیزیکی خبری نیست و تحرک افراد نیز بسیار کم شده است.

    کم‌تحرکی در جامعه امروز ما باعث چاقی‌های زیاد شده و با وجود مشغله‌ها و گرفتاری‌های زیاد و پیاده‌روی‌نکردن و استفاده از غذاهای چرب و روغن‌های پرترانس باعث ایجاد چربی در بدن افراد می‌شود البته به جز این موارد مورثی بودن و ژنتیک نیز در چاقی افراد تأثیرگذار بوده و می‌تواند باعث اضافه‌وزن و چاقی افراد گردد و به همین خاطر در برخی از خانواده‌ها نسبت به دیگر خانواده‌ها چاقی وجود دارد.

    بهترین جراح اسلیو معده چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    در اکثر موارد جراح قبل از اینکه شما را عمل کند به شما مشاوره خواهد داد و لی ممکن است در زمان عمل‌کردن نیاز به تغییرات تکنیک مثلاً از اسلیو معده به بای پس معده می‌باشد. در چنین مواردی جراح باید انتخاب درستی داشته باشد. اگر جراح شما فقط یک نوع عمل را برای بیمارش انتخاب نماید حتماً تعدادی از این بیمارها دچار عوارض ناشی از انتخاب عمل اشتباه خواهند شد. ازاین‌رو بهترین جراح لاغری باید دارای یکسری ویژگی‌های مهم باشد و در انتخاب جراحتان اصلاً عجله نکنید و به موارد زیر توجه داشته باشید.
    – دارای سوابق و رزومه مناسب باشد
    – دکتر باید دارای مدرک معتبر آموزشی فوق‌تخصص یا فلوشیپ جراحی باشد
    – شرکت داشتن در سمینارهای معتبر چاقی در دنیا
    – امکان ارائه مشاوره‌های فوق‌تخصصی قبل از عمل
    – تحقیقات از بیمارها و بیمارستان‌های محل جراحی
    – پیگیری نمودن از بیمارها بعد از عمل جراحی چاقی

    بهترین مرکز برای جراحی چاقی

    بهترین مرکز جراحی به میزان مراجعه‌کننده‌ها و کمترین عوارض جراحی بعد از عمل بستگی دارد و معیارهای مختلفی وجود دارد که بتوانیم یک مرکز جراحی را به‌عنوان بهترین معرفی نماییم. یکی از آنا تجربه داشتن و دارابودن مدارک معتبر جراحی بین‌المللی می‌باشد، حتی پزشکان باید از یک تیم تخصصی با مشاورین و روان‌شناسان همراه باشند و چون چاقی به عوامل گوارش و قلب نیز مربوط بوده باید متخصصین قلب و گوارش و ریه نیز در مرکز وجود داشته باشد. امکانات لاپاروسکوپی و متخصص بیهوشی مجرب و کاربلد بسیار ضروری است و پزشک موردنظر در این زمینه حداقل بالای 30 تا 50 عدد جراحی چاقی داشته باشد. همچنین دکتر باید خدمات بعد از عمل و پیگیری‌های لازم را در زمینه بیماران خودش انجام دهد تا بتواند رضایت کافی را در بیمارهای خود به وجود بیاورد.

    چه کسی می‌تواند عمل جراحی لاغری انجام دهد؟

    در این بخش به معرفی بهترین دکتر جراحی لاغری در تهران می‌پردازیم. دکتر فربد امامی یگانه دارای فوق‌تخصص جراحی لاغری و لاپاروسکوپی پیشرفته و عضو انجمن بین‌المللی جراحان چاقی (IFSO) می‌باشد و به‌صورت تخصصی در زمینه جراحی لاغری در شهر تهران فعالیت می‌کند.

    اینکه بگوییم ما جزو بهترین جراح لاغری و جراح چاقی هستیم کاملاً اشتباه می‌باشد و این مورد را باید بیمار به پزشک موردعلاقه‌اش بگوید و این اعتماد معمولاً بعد از عمل اسلیو معده و بای پس معده به وجود می‌آید که اگر نتایج رضایت‌بخش باشد معمولاً به‌صورت زبانی و دهن به دهن بیماران کار دکتر موردنظر را تبلیغ می‌کنند؛ بنابراین بهترین جراح لاغری و بهترین دکتر اسلیو معده باید توسط شخص بیمار و افراد انتخاب شوند و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید من بهترین جراح لاغری هستم.
    دکتر فربد امامی یگانه متخصص جراحی عمومی با بورد تخصصی می‌باشد و پزشک عمومی خود را در دانشگاه تهران به پایان رساند. بورد تخصصی جراحی عمومی و فوق‌تخصصی جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران دریافت نموده است و عضو رسمی انجمن بین‌المللی جراحان چاقی IFSO و انجمن جراحان درون‌بین ایران می‌باشد.
    معمولاً عمل جراحی لاغری را یک جراح فوق تخصص انجام می‌دهد و به‌طورکلی به شخصی که فوق‌تخصص جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی دارد معمولاً جراح لاغری می‌گویند. دکتر فربد امامی در زمینه عمل‌های لاغری از جمله عمل بای پس معده، اسلیو معده، حلقه گذاری و غیره تخصص ویژه‌ای دارد و در این موارد تجربه های زیادی کسب نموده است. حتما تابحال واژه لاپاراسکوپی را شنیده اید ، به میله ای که وارد شکم شده و با آن چندین سوراخ کوچک روی شکم می توان عمل جاحی لاغری انجام گیرد را لاپاراسکوپی گویند. به همین خاطر دیگر نیازی به شکافتن شکم برای عمل جراحی نخواهد بود و تنها چند سوراخ جزئی می توان این عمل را انجام داد.
    اگرچه انجام جراحی لاغری برای ازبین‌بردن چاقی و اضافه‌وزن مناسب می‌باشد ولی باعث تغییرات در گوارش و غذا خوردن افراد نیز شود و باعث ازبین‌بردن کالری‌های ذخیره شده در بدن افراد چاق نیز کمک زیادی می‌کند. به همین خاطر جراح باید به همه روش‌های لاغری آشنایی داشته باشد و تمامی شرایط و موقعیت‌های بیمار را در نظر بگیرد و به‌طورکلی جراحی لاغری محبوبیت زیادی در میان افراد دارد.
    جراح لاغری باید به روش‌های بی‌خطر روی بیاورد و اکثر بیمارانی که عمل جراحی چاقی انجام می‌دهند به دنبال روش‌های بدون عارضه و درصد موفقیت بالا هستند تا بتوانند این بیماری را درمان نمایند، دو روش متداول در این زمینه که موردتوجه زیاد بیماران قرار گرفته می‌توانیم به عمل اسلیو معده و بای پس معده اشاره نماییم که در بالا توضیحات لازم را در این زمینه به شما داده‌ایم.
    اگر قصد جراحی و مشاوره در زمینه عمل چاقی دارید می‌توانید به آدرس مطلب دکتر فربد امامی یگانه مراجعه کنید به آدرس: تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از حسینیه ارشاد – ابتدای خیابان قبا – پلاک ۶ واحد ۱۴ می‌باشد

    منبع:

    سایت دکتر فربد امامی یگانه

    https://dremami.org

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.