×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

عطر ورساچه صورتی یا برایت کریستال ساخت کمپانی ورساچه، یک ادوتویلت زنانه است که هم دارای رایحه ای بی نظیر، ظاهری شیک و دوست داشتنی و قیمت مناسب می باشد، یعنی تمام ویژگی های یک عطر خوب که خانم ها تمایل به تهیه و خرید آن را پیدا کنند، دارد.

1 1 - بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه صورتی و هر آنچه که باید بدانید - ادکلن

برند ورساچه

در ایتالیا خانه مد بسیار مشهوری وجود دارد که با نام ورساچه شناخته می شود‌. این خانه مد در زمینه هایی نظیر طراحی لباس، اکسسوری و عطر و ادکلن فعالیت می کند.

در سال ۱۹۷۸ جیانی ورساچه این برند را راه اندازی کرد.

برای طراحی لوگوی این برند خاص، از یک الهه یونان باستان الهام گرفته شده است و تمامی محصولات این برند نیز یادآور حال و هوای یونان باستان می باشند.

افراد سرشناس و معروفی چون بریتنی، آنجلینا جولی، مدونا و… از طرفداران این برند باشکوه هستند.

عطر برایت کریستال یکی از ۵ عطر برتر و پرفروش کمپانی ورساچه است که در این مقاله به طول کامل آن را معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با عطر برایت کریستال زنانه از کمپانی ورساچه

در حدود سال ۲۰۰۶ یک عطرساز معروف و شناخته شده، فرمول عطر فوق العاده و بی نظیر را ارائه داد. عطر ورساچه برایت کریستال که با نام ورساچه صورتی شناخته می شود، یک ادو تویلت بسیار با کیفیت و حرفه ای است که توسط برند ایتالیایی ورساچه Versace تولید و به بازار عرضه می شود. این عطر با هدف به چالش کشیدن سایر عطر های زنانه موجود در بازار طراحی شد. شیشه عطر ورساچه برایت کریستال ظاهر شیک و زیبایی دارد که حجم آن ۹۰ میلی لیتر می باشد.

خرید عطر ورساچه صورتی (ورساچه برایت کریستال) زنانه در دسته عطر های ملایم، انتخابی دل انگیز و بسیار جذاب است که با رایحه ای بی نظیر و بسیار خوش‌بوی گل های دوناتلا ورساچه تهیه شده است. عطر Versace Bright Crystal مناسب فصول بهار و تابستان بوده و می توان آن را در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین عطر های زنانه دید.

ترسیم ظاهر عطر برایت کریستال ورساچه

بطری شیشه ای عطر ورساچه برایت کریستال، شفاف می باشد که باعث می شود مایع صورتی رنگ داخل بطری به خوبی نشان داده شود. در این بطری شیشه ای به شکل الماس بزرگی طراحی شده است و روی بطری سوار می شود. در پایین شیشه نام برایت کریستال هک شده است و همچنین نشان تجاری کمپانی ورساچه روی بطری نقش بسته است. همه این موارد دست به دست هم داده اند تا ظاهری شیک و زیبا همچنین خوش دست را برای عطر ورساچه صورتی خلق کنند که بسیار خانمانه پسند واقع شود.

عطر ورساچه برایت کریستال در کدام کشور تهیه می شود؟

کشور ایتالیا معدن بسیاری از کمپانی های عطر ساز، به خصوص کمپانی ورساچه است. در این کشور برند های معروف دیگری چون پرادا Prada، آرمانی Armani، گوچی Gucci و … فعالیت می کنند.

محصولات تولیدی برند ورساچه از لباس گرفته تا عطر در کشور ایتالیا تولید می شوند و پس از تولید به بازار های جهانی راه پیدا می کنند.

عطر برایت کریستال ورساچه مناسب چه سلیقه ای است؟

یک سری از بانوان هستند که علاوه بر رایحه عطر و قدرت ماندگاری و پخش بو، به طراحی ظاهری عطر و ادکلن نیز اهمیت می دهند. این دسته از بانوان شیک پوش می توانند از عطر برایت کریستال ورساچه در مهمانی ها و مجالس، بهره ببرند. این عطر زنانه بسیار خوش رایحه می باشد به طوری که می تواند نظر تمام بانوان شیک را به خود جلب کند.

2 1 - بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه صورتی و هر آنچه که باید بدانید - ادکلن

عطر ورساچه برایت کریستال مناسب چه فصلی است؟

طبیعت عطر برایت کریستال ورساچه خنک و رایحه آن شیرین می باشد. رایحه هایی در عطر ورساچه صورتی به کار رفته است که آن را مناسب برای فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان می کند.

راز خوشبو و پر نشاط بودن در روز های گرم سال، استفاده از ادکلن برایت کریستال می باشد که شادی و سرزنده بودن را به شما هدیه می کند.

قدرت ماندگاری و پخش بو برایت کریستال یا ورساچه صورتی چگونه است؟

عطر برایت کریستال چون در غلظت ادوتویلت تولید می شود، قدرت ماندگاری بسیار بالا و همچنین پخش بوی خوبی دارد. اگر شما بانویی هستید که به دنبال عطری با ماندگاری و پخش بوی بالا می گردید، از برایت کریستال ورساچه غافل نشوید.

نت های بویایی به کار رفته در عطر ورساچه صورتی چیست؟

رایحه هایی نظیر میوه، اقیانوس، گل، چوب و مرکبات از اجزای سازنده عطر ورساچه صورتی هستند.

عطر برایت کریستال هنگامی که برای اولین بار روی تن شما اسپری شود در ابتدا رایحه میوه یوزو، انار و نت های آبی را استشمام خواهید کرد. این نت ها ترکیب شیرین و خنکی را پدیدار می کنند که بسیار نشاط بخش و شادی آفرین می باشد.

بعد از آن که اجازه دادید زمانی از اسپری کردن عطر برایت کریستال بگذرد، با بو هایی نظیر گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی در نت میانی رو به رو خواهید شد. ترکیبات گلدار جایگزین ترکیبات میوه ای می شوند و حس آرامش و انرژی مثبت را در شما به وجود می آورند.

حال اگر اجازه دهید زمان طولانی از اسپری کردن عطر ورساچه صورتی بگذرد، با نت های پایانی رو به رو خواهید شد. نت های پایانی با رایحه مشک، چوب ماهگون و عنبر شما را شگفت زده خواهند کرد. این ترکیب فوق العاده تعادل روحی و هیجان را جایگزین اضطراب و استرس خواهد کرد که بسیار مفید واقع می شود. پس:

  • نت آغازی: میوه یوزو، انار، نت های آبی
  • نت میانی: گل ماگنولیا، نیلوفر آبی، گل صدتومانی
  • نت پایانی: مشک، چوب ماهگون، عنبر

عطر برایت کریستال یا ورساچه صورتی توسط کدام عطرساز خلق شده است؟

کمپانی ورساچه همیشه برای طراحی و تولید محصولات اصیل و اورجینال خود، از طراحان کاربلد و مشهور استفاده می کند. این امر در انتخاب عطرساز ها نیز کاملا صادق است. برند ایتالیایی ورساچه برای تولید عطر با کیفیت و خوش رایحه برایت کریستال از عطرساز معروف و فوق العاده ای به نام آلبرتو موریلاس بهره برده است. این همکاری بسیار فوق العاده بود چرا که عطری بی نظیر در اختیار جهانیان قرار گرفت.

جمع بندی اطلاعات مربوط به عطر برایت کریستال ورساچه

  • نوع عطر: ادوتویلت
  • برند: ورساچه
  • ساخت کشور: ایتالیا
  • مناسب فصل: بهار و تابستان
  • طبع: خنک
  • مناسب: بانوان
  • سال عرضه: ۲۰۰۶
  • عطرساز: آلبرتو موریلاس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.