×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ازدواج متاهل - بیشترین ازدواج و طلاق ها مربوط به کدام سنین می شود؟ -

به گزارش ایسنا، مطابق با آمار یاد شده طی ۹ ماهه نخست سال ۹۹ همانند سال ۹۸، میانگین سن مردان در اولین ازدواج و در مناطق شهری و روستایی ۲۷ سال و میانگین سن زنان در اولین ازدواج ۲۳ سال بوده است.

t3 1628310178 61997044 - بیشترین ازدواج و طلاق ها مربوط به کدام سنین می شود؟ -

همچنین طی سال ۹۸ بیشترین ازدواج‌های ثبت شده بر حسب سن مردان در هنگام ازدواج به گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ سال با ۳۲۲ هزار و ۱۷۰ رویداد ازدواج معطوف می‌شود. این آمار برای ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی تعلق دارد.

بیشترین ازدواج‌های ثبت شده بر حسب سن زنان هنگام ازدواج و در سال ۹۸ نیز به گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ سال با ۲۴۰ هزار و ۷۴۵ رویداد ازدواج معطوف می‌شود که همانند مردان این آمار برای ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی در بین زنان تعلق دارد.

t3 1628310173 61997032 - بیشترین ازدواج و طلاق ها مربوط به کدام سنین می شود؟ -

در مورد آمار طلاق نیز، بیشترین طلاق‌های ثبت شده بر حسب سن مردان هنگام طلاق طی سال ۹۸ با تعداد ۷۶ هزار و ۶۸۰ رویداد به گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال تعلق دارد که این آمار در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی در بین مردان معطوف می‌شود.

بیشترین طلاق‌های ثبت شده بر حسب سن زنان هنگام طلاق طی سال ۹۸ نیز با تعداد ۶۴ هزار و ۱۳۵ رویداد طلاق به گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال تعلق دارد. این آمار در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی باز می‌گردد.

t3 1628310156 61997009 - بیشترین ازدواج و طلاق ها مربوط به کدام سنین می شود؟ -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.