پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روند صعودی ابتلا به کرونا در استان گیلان/ ۲۰۰ تخت بیمارستانی افزوده می شود
    16 مرداد 1400 - 23:16
    شناسه : 186534
    0

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند رو به رشد بیماران کرونایی در استان گفت: ۲۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستان‌های استان افزوده می‌شود.

    پ
    پ

    بستری کرونا 3 - روند صعودی ابتلا به کرونا در استان گیلان/ ۲۰۰ تخت بیمارستانی افزوده می شود -

    به گزارش تسنیم، ارسلان سالاری شامگاه شنبه با اشاره به افزایش روزافزون آمار کرونایی در گیلان اظهار داشت: به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کل کشور به‌ویژه استان گیلان شاهد رشد شیوع کرونا در گیلان هستیم.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آخرین آمار کرونا در گیلان خبر داد و گفت: هزار و ۷۵۰ بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی گیلان بستری هستند و تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به مراکز درمانی و بهداشتی گیلان بسیار بالا است.

    سالاری با اشاره به تجهیزات بیمارستان‌های استان گیلان تصریح کرد: کلیه بیمارستان‌ها در همه شهرستان‌های گیلان دارای تجهیزاتی چون دستگاه سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی و دستگاه اکسیژن‌ساز است؛ ۲۴ دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌ها تعبیه شده و برخی از بیمارستان‌ها نیز دو دستگاه اکسیژن‌ساز دارد.

    وی با اشاره به اینکه در حال استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم هستیم گفت: ۸۰۰ تخت‌ بیمارستانی در دوران کرونا به بیمارستان‌های گیلان افزوده شد و نزدیک به ۲۰۰ تخت در نقاهتگاه سوله لاکان، بیمارستان حشمت و سایر بیمارستان‌ها در شهرستان‌ها تعبیه می‌شود.

    سالاری با بیان اینکه سعی داریم افراد بیشتری را در گیلان واکسینه کنیم افزود: از مردم تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند و افرادی که می‌توانند به هر نحوی یاریگر کادر درمان باشند پای کار بیایند تا بتوانیم از این پیک گذر کنیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.