سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حرفه ای ترین مجموعه شارژ کپسول آتش نشانی به شرکت رایان اطفا تعلق گرفت
    17 مرداد 1400 - 10:30
    شناسه : 186543
    0

    سال ۱۳۹۹ تهران شاهد ظهور شرکتی معتبر و کار بلد در زمینه ایمنی و تجهیزات آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی بود. شرکت رایان اطفا در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با ارگان های بزرگی از جمله استانداری تهران و معین مال و بیمارستان تجریش و … همکاری داشته است. در ادامه نحوه شارژ کپسول های آتش نشانی که توسط شرکت رایان اطفاء انجام می شود را توضیح می دهیم.

    پ
    پ

    1 3 - حرفه ای ترین مجموعه شارژ کپسول آتش نشانی به شرکت رایان اطفا تعلق گرفت - rayanetfa

    به گزارش با مردم، سال ۱۳۹۹ تهران شاهد ظهور شرکتی معتبر و کار بلد در زمینه ایمنی و تجهیزات آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی بود. شرکت رایان اطفا در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با ارگان های بزرگی از جمله استانداری تهران و معین مال و بیمارستان تجریش و … همکاری داشته است. در ادامه نحوه شارژ کپسول های آتش نشانی که توسط شرکت رایان اطفاء  انجام می شود را توضیح می دهیم.

     شارژ کپسول یکی از حساس ترین خدمات می باشد و اعتماد و شناخت یک شرکت کار سختی است. ما در این مقاله قصد داریم شرکتی را معرفی کنیم که از هر جهت این مشکل را برطرف کرده است.

    شرکت رایان اطفا در زمینه ایمنی و آتش نشانی فعالیت دارد. تخصص و تمرکز این شرکت بر روی شارژ کپسول آتش نشانی می باشد از این رو می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. گارگاه شارژ شرکت رایان اطفاء مجهز ترین  در تهران می باشد و از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای این کار استفاده می کنند. سایت رایان اطفا به آدرس rayanetfa.com  می باشد و تمامی خدمات و مجموعه هایی نظیر استانداری تهران و معین مال و بیمارستان تجریش جزعی از مشتریان شان می باشد.

    شماره تماس جهت ارتباط با مشاوران رایان اطفا ۰۲۱۴۴۲۸۸۶۸۲ – ۰۹۱۲۰۳۱۵۳۴۹

    شارژ تخصصی انواع خاموش کننده آتش نشانی

    شرکت رایان اطفاء در تمامی مناطق تهران و حومه فعالیت دارد و شما عزیزان می توانید خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را در غرب و شرق و شمال و جنوب تهران را بصورت حمل و نقل رایگان دریافت کنید. توری محافظ جهت جلوگیری از آسیب و خط و خش به بدنه سیلندر ها بصورت رایگان کشیده می شود. بیمه مسئولیت برای تمامی کپسول ها صورت می پذیرد. نصب کارت شارژ به همراه نحوه استفاده از کپسول و گروه های حریق انجام می شود. تعویض واشر سوزن و واشر گلویی و تفلون مانومتر برای جلوگیری از تخلیه احتمالی گاز داخل سیلندر صورت می پذیرد و … .

    شارژ خاموش کننده آتش نشانی به دلیل ارتباط مستقیم با جان انسان از اهمیت بالایی برخوردار است. هرساله تعداد زیادی آتش سوزی کوچک اتفاق می افتد که با وجود یک خاموش کننده آتش نشانی خوب و مناسب از گسترش حریق جلوگیری کرد. کپسول های آتش نشانی انواع مختلفی دارند که پرکاربرد ترین آنها نوع پودر و گاز است.

    2 2 - حرفه ای ترین مجموعه شارژ کپسول آتش نشانی به شرکت رایان اطفا تعلق گرفت - rayanetfa

    مواد تشکیل دهنده این کپسول ها از پودر آتش نشانی به علاوه گاز که عامل فشار در کپسول می باشد تشکیل شده است. در ادامه کارهایی که در هنگام مواجهه با حریق باید انجام دهید را می گوییم. در اولین قدم باید خونسردی خود را حفظ کنید و در درجه دوم نوع آتش سوزی و موادی که آتش گرفته است را شناسایی کرد تا بتوان از کپسول مناسب آن حریق استفاده نمود. در درجه بعدی کپسول را به آرامی بر میداریم و ضامن را میکشیم تا اهرم آزاد شود سپس شیلنگ را به سمت بن حریق نشانه میرویم و بصورت جاروبی عمل اطفاء را انجام می دهیم.

    برای خرید مطمئن و یا مشاوره ای بی نظیر در مورد تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و یا  خدمت شارژ کپسول می توانید با شماره های شرکت رایان اطفا در ارتباط باشید. ۰۲۱۴۴۲۸۸۶۸۲  –  ۰۹۱۲۰۳۱۵۳۴۹

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “حرفه ای ترین مجموعه شارژ کپسول آتش نشانی به شرکت رایان اطفا تعلق گرفت”
    1. در طبقه آخر (سیزدهم) این برج واحد شماره ۱۹ شرکت “رایان اطفاء” میباشد. من برای شارژ کپسولم با آنها چندی پیش تماس گرفته بودم و گفته بودند که هر روز از اول صبح تا ۵ بعدازظهر هستند ولی وقتی در آبان ۱۴۰۰ به آنها مراجعه کردم با اینکه ساعت حول وحوش ۳ بعدازظهر بود نبودند و دربشان را بسته و کرکره شان را هم کشیده بودند. با شماره موبایلی که داشتند تماس گرفتم و گفتند که آن روز اتفاقا ً به خاطر آموزش رفته بودند و استثنائا ً تعطیل بود. قرار شد دو کپسولی که آورده بودم را نزد شرکت مجاورشان بگذارم تا صبح بیایند و تحویل بگیرند. من دو کپسول شش و دو کیلویی داشتم. به اینها هم گفته بودم چون دو-سه سال شارژ نشده کلوخه کرده است. وقتی چند روز بعد تماس گرفتم به من گفتند که کپسول ۶ کیلویی سوراخ در بدنه داشته و برای همین اسقاط است وباید کپسول نو بخری. وقتی هم چند روز بعدش فرصت کردم و مجددا ً مراجعه کردم برای تحویل گرفتن کپسولها در آنجا سوراخ خیلی ریزی را به من نشان دادند که در حقیقت سوراخی در پودر رنگی که روی بدنه میپاشند بود و خیلی هم ریز بود به گونه ای که به سختی با چشم غیر مسلح دیده میشود و خودشان دورش خط کشیده بودند. من بناچار هر دو کپسول که یکی از آنها پر شده بود و دیگری هم خراب را تحویل گرفتم و برگشتم. ولی برای من جای تعجب دارد چون من قبل از مراجعه چنین چیزی را روی بدنه ندیده بودم و از سویی کپسول کوچکتر هم همین وضعیت را داشت و پودر داخلش کلوخه کرده بود ولی برای آن اتفاق مشابهی نیافتاده بود. در هر صورت اگر چه نمیشود پیش قضاوت کرد ولی نباید این احتمال را نادیده گرفت که ممکن است در هنگام خارج سازی کلوخه در کارگاهشان بدلیل ناشی گری چنین اتفاقی افتاده باشد؟؟ و یا هنگام نقل و انتقال و حمل و نقل چنین چیزی بوقوع پیوسته باشد؟ در ضمن مبالغی که بابت شارژ میگیرند به نظر طبق تعرفه نیست و حتی بعضا ً بیشتر از جاهای دیگس. کپسولهای نویی هم که خودشون میفروشند بوضوح گرانتر یا حتی خیلی گرانتر از سایر جاهاست حتی وقتی با سایتهای گرونفروشی مثل دیجیکال مقایسه میکنی. البته خودشون میگن چون ۲ سال گارانتی شرکت خودشون میکنند. ولی ۲ سال واقعا ً چیزی نیست و یه کپسول غالبا ً زمان بیشتری میبره تا بخواد خراب بشه یا صدمه ببینه.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.