جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه فاجعه ای باید رخ دهد تا گیلان تعطیل شود؟!
    17 مرداد 1400 - 17:16
    شناسه : 186561
    0

    وضعیت فاجعه‌بار و سیاه کرونا در گیلان هرروز حادتر و وخیم‌تر می‌شود.

    پ
    پ

    کرونایی - چه فاجعه ای باید رخ دهد تا گیلان تعطیل شود؟! -

    طبق اعلام علوم پزشکی گیلان تنها در 24 ساعت اخیر، 37 نفر قربانی کرونا در گیلان شده اند، 37 خانواده عزادار عزیزشان شده اند.

    آقای وزیر کشور، آقای وزیر بهداشت، آقای استاندار! دیگر چه فاجعه بزرگتری باید رخ دهد و چه تعداد بیشتری از این مردم باید پَرپَر شوند تا تصمیم به تعطیلی کامل استان گرفته شود؟!

    گیلان که تا چندی قبل تنها 250 بستری کرونایی در سراسر استان داشت، پس از بی تدبیری مسئولان در اعلام تعطیلی 6 روزه پایتخت و در پی آن، هجوم گسترده مسافران و مسدود نشدن راه‌ها، اینک شاهد 488 بیمار جدید کرونایی فقط و فقط در 24 ساعت گذشته است و تعداد بیماران مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی گیلان به هزار و 863 بیمار رسیده است.

    گیلان در حالی این روزها تاریک‌ترین و تلخ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند که نه مسئولان و نه حتی مردم هیچ احساس خطری نمی‌کنند و گویی هیچ اتفاق ناگواری در حال روی دادن نیست.

    از استاندار گیلان به عنوان رئیس شورای تامین و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر با اعلام وضعیت بحرانی در استان و تشریح وضعیت بغرنج گیلان، از مدیران کشوری درخواست نمایند حکم به تعطیلی سریع و سراسری گیلان دهند.

    بدیهی است که هرروز تاخیر در این امر، بر قربانیان کرونا در گیلان خواهد افزود.

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.